Γύρισα δειλά προς το μέρος του. Τι είπε μόλις τώρα;
" Τι; " ρώτησα με καθαρή απορία. Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί. Για ποιο βίντεο μιλάει;
" Νόμιζες ότι θα ξεμπερδέψεις εύκολα μαζί μου; Γιατί αν νομίζεις κάτι τέτοιο, είσαι βαθιά γελασμένη. " λέει μισογελώντας σατανικά.
" Τι θα κερδίσεις με όλο αυτό; Ε; Τι; " ρωτάω με πικρία.
" Πολλά πολλά πολλά λεφτά. " λέει.
" Ώστε για τα λεφτά τα έκανες όλα; Τέτοιος είσαι; " ο κόσμος μου διαλύεται σταδιακά σαν ένας χάρτινος πύργος που δεν αντέχει την βροχή και το χαλάζι. Εκείνος απλά γέλασε. Τον διασκεδάζει η όλη κατάσταση. Είναι ολοφάνερο!
" Είσαι τόσο αθώα κατά βάθος. " λέει γελώντας πνιχτα.
" Ποιος σε έβαλε να μου καταστεψεις την ζωή ρε; Ποιος; " φώναξα έξαλλη. Δεν είμαι ερωτευμένη μαζί του, όμως ο εγωισμός μου έχει πληγωθεί βαθιά.
Τόσο αποκρουστική είμαι στην τελική; Έπρεπε να τον πληρώσουν για να με πλησιάσει; Μόνο λόγω χρημάτων ήθελε να με αγγίζει; Αυτός ο άνδρας τσακίζει διαρκώς την αυτοπεποίθηση μου και μου δημιουργεί ανασφάλειες. Ξαφνικά νιώθω άσχημη και χοντρή. Πως καταφέρνει να με μειώνει με μερικές λέξεις του;
" Ω, θα το μάθεις κι αυτό όταν έρθει η ώρα. Θα 'θελα να είμαι από μια μεριά να δω το πρόσωπό σου όταν θα μάθεις ποιος ή ποια βρίσκεται πίσω από αυτό. " γελάει ακόμα. Δεν σταματάει. Τον μισώ.
" Σε μισώ. " γρυλιζω μέσα από τα δόντια μου. Αυτό νιώθω, αυτό λέω.
" Ω, και εγώ σε μισώ. Δεν φαντάζεσαι πόσο. " λέει χαϊδεύοντάς το μάγουλο μου. Είναι τελείως τρελός.
" Φεύγω. Δεν κάθομαι ούτε λεπτό παραπάνω σε αυτό το μπουρδέλο. " λέω με νεύρο. Πάω να φύγω όμως το χέρι του ποιανει με δύναμη το μπράτσο μου και το σφίγγει.
" Μπουρδέλο ε; Προφανώς και δεν είναι μπουρδέλο. Δεν πλήρωσα ούτε δεκάρα για τις υπηρεσίες σου. " με ειρωνεύτηκε. Έκανα μεγάλη προσπάθεια για να μην τον χαστουκίσω ξανά.
Η αλήθεια είναι πως το μάγουλό μου με πονάει ακόμα πολύ. Άλλο ένα χαστούκι από το δυνατό του χέρι μπορεί να μου προκαλέσει ζημιά. Ενώ ένα δικό μου χαστούκι λογικά θα νοιάζει σαν χάδι μωρού σε εκείνον.
Δεν ξέρω ποιος πόνος πονάει περισσότερο. Αυτός του σώματος ή αυτός της ψυχής;
Θέλω να πω πως αν κάποιος χτυπήσει για παράδειγμα σε ένα τροχαίο, μπορεί ακόμη και να χάσει το πόδι του, όμως θα επιβιώσει αν τα τραύματά του δεν είναι σοβαρά. Θα πονάει όμως θα επιβιώσει.
DU LIEST GERADE
Always&Forever
RomantikΆρης-Μελίνα-Αλέξης. Ένα ερωτικό τρίγωνο και ένας αναγκαστικός γάμος. Ποιος θα κερδίσει όμως την καρδιά της;