ΠΡΟΛΟΓΟΣ

7.6K 264 26
                                    

Μελίνα Παυλίδου. Κόρη του βιομήχανου Βασίλη Παυλίδη. Στα 23 της χρόνια αναγκάστηκε να παντρευτεί τον γιο του Δημήτρη Οικονόμου στενού οικογενειακού φίλου και συνεργάτη του πατέρα της, Άρη Οικονόμου. Ο λόγος που παντρεύτηκαν; Η πτώχευση της βιομηχανίας του πατέρα της. Μετά από κάποιους λάθος υπολογισμούς και κάποιες λάθος επιλογές η βιομηχανία έφτασε σε μονόδρομο. Την πτώχευση. Έτσι ο Δημήτρης με τον Βασίλη βρήκαν μια λύση στο πρόβλημά του. Και τι καλύτερο από τον γάμο των παιδιών τους; Έτσι θα ήταν όλοι κερδισμένοι και θα ένωναν τις δυνάμεις τους αλλά και ο Δημήτρης δεν θα ανησυχούσε για το αν ο γιός του θα νοικοκυρευτεί.

Ο Άρης ήταν 30 όταν παντρεύτηκε την Μελίνα. Ο Άρης ήταν πάντα ο τύπος του άνδρα που τον ένοιαζε μόνο ο εαυτός του και το πως αυτός θα περνάει καλά. Η πρώτη και τελευταία μακροχρόνια σχέση που είχε ήταν στα 18 του με την Μαρίλια. Η σχέση τους διήρκησε 2 χρόνια και το τέλος της σχέσης τους δεν ήταν και το καλύτερο. Ο Άρης βρήκε την Μαρίλια κα κείτεται νεκρή μέσα σε μια λίμνη αίματος. Από τότε που αυτοκτόνησε η Μαρίλια ο Άρης δεν έκανε ξανά σχέση. Τον ένοιαζε μόνο το πως θα ικανοποιήσει τις ανάγκες του. Κάθε βράδυ ήταν και με διαφορετική κοπέλα έτσι δεν άφηνε τον εαυτό του να ξανακυλήσει σε συναισθήματα, να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Δεν ήθελε τον γάμο με την Μελίνα όπως δεν τον ήθελε και η Μελίνα. Όμως ο πατέρας του είχε πάντα τον τρόπο να πείθει τους ανθρώπους με ευκολία. Έτσι έπεισε και τον Άρη. Του υποσχέθηκε χρήματα και ένα μεγάλο μέρος της βιομηχανίας. Δεν γινόταν να το αρνηθεί ο Άρης. Τόσο χαμηλά έπεσε. Με την Μελίνα οι σχέσεις τους είναι κρύες. Θυμάται την ύπαρξή της μόνο όταν δεν μπορεί να βρει σύντροφο για να περάσει το βράδυ του και όταν πρέπει να παρεβρεθούν κάπου σαν ζευγάρι.

Μετά από ένα χρόνο κόλασης στην ζωή της έρχεται ο Αλέξης Εφραιμίδης. Ο Αλέξης γνωρίστηκε με την Μελίνα στα γραφεία της εταιρίας καθώς και οι δύο εργάζονται στον τομέα των οικονομικών. Τότε είναι που στην ζωή της έρχονται τα πάνω κάτω.

Copyright © by MargieXn

Always&Forever by MargieXn

Είναι η πρώτη ιστορία μου. Αν σας αρέσει αφήστε μια ψήφο και ένα σχόλιο.

Always&Forever Donde viven las historias. Descúbrelo ahora