ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 (Μέρος 2ο)

3.1K 198 9
                                    

_________________________________________________________________

Μετά από το μπάνιο μου βγήκα και πήγα στην κρεβατοκάμαρα. Φόρεσα μαύρα εσώρουχα, μια γκρί φόρμα και μια άσπρη μπλούζα ραντάκι. Σκούπισα τα μαλλιά μου με την πετσέτα και στην συνέχεια άρχισα να τα στεγνώνω. Μετά από 15 λεπτά και αφού είχαν στεγνώσει κάπως, τα έπιασα σε έναν πρόχειρο κότσο και πήρα στην κουζίνα. Με το που έφτασα στην πόρτα, μου ήρθε η γνώριμη μυρωδιά του αγαπημένου φαγητού, πατάτες Au gratin (ογκρατέν). Είναι από τα λίγα πιάτα που ξέρει να φτιάχνει ο Άρης και μπορώ να πω πως πάντα το πετυχαίνει. Μόλις πέρασα το κατώφλι της πόρτας, αντίκρισα τον Άρη με ποδιά. Χαχάνισα λίγο με αυτό το θέαμα και πήρα μια δολοφονική ματιά από τον Άρη.

'' Άσε τα γελάκια, πήγαινε στην τραπεζαρία που έχω στρώσει, κάτσε και έρχομαι με το φαγητό για να φάμε. '' είπε και μου χάρισε ένα από τα εκτυφλωτικά του χαμόγελα. Έκανα όπως μου είπε και πήγα στην τραπεζαρία. Ο Άρης είχε στρώσει την τραπεζαρία με κρέμ σουπλά, άσπρα πιάτα, λευκόχρυσα μαχαιροπίρουνα και κρυστάλλινα ποτήρια. Όλα πάντα στην εντέλεια. Ο Άρης είχε στρώσει το τραπέζι έτσι ώστε να καθόμαστε απέναντι ο ένας από τον άλλο. Λόγικο, έχουμε αφήσει μια συζήτηση στην μέση. Έκατσα στην καρέκλα και τον περίμενα να έρθει.

________________________________________________________________

Μετά από δέκα λεπτά ήρθε στην τραπεζαρία κρατώντας το σκεύος με το φαγητό. Είχε αποχωριστεί την ποδιά και είχα την ευκαιρία να επεξεργαστώ την εμφάνισή του. Φορούσε μια μαύρη φόρμα και ένα μακρυμάνικο μακό μπλουζάκι με τα μανικία γυρισμένα ώστε να φτάνουν ως τους αγκώνες του. Καιρό είχα να τον δω τόσο...ανέμελο και χαλαρό.

'' Σ'αρέσει αυτό που βλέπεις; '' η φωνή του Άρη με έβγαλε από τις σκέψεις μου. Ο παιχνιδιάρικος τόνος στην φωνή του με χαροποίησε ιδιαίτερα. Θα έχουμε μια ήρεμη συζήτηση. Τον κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα σαν να του λέω '' Κάτσε να φάμε και άσε τις αηδίες''. Μου χαμογέλασε γλυκά και σέρβιρε το φαγητό. Μόλις τέλειωσε έκατσε απέναντί μου και αρχίσαμε να τρώμε σιωπηλά το φαγητό μας. Μμμμ είναι πεντανόστιμο. Μόλις τελειώσαμε με το φαγητό, πήραμε από ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ο καθένας και αφού ο Άρης μάζεψε την τραπεζαρία, κάτσαμε στο σαλόνι. Κάτσαμε δίπλα δίπλα και κυριαρχούσε για αρκετή ώρα σιωπή. Αποφάσισα να την σπάσω εγώ αφού ο Άρης δεν ήταν διατεθειμένος να το κάνει. Άφησε το ποτήρι με το κρασί στο τραπεζάκι, γύρισα προς το μέρος του και έκατσα οκλαδόν.

Always&Forever Donde viven las historias. Descúbrelo ahora