ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 (Μέρος 1ο)

2.5K 192 20
                                    

Τι είπε μόλις; Εγώ; Με τον Αλέξη; Μόνοι; Είναι τρελοί όλοι τους; Δεν γίνεται να μείνω μόνη μαζί του. Αυτός ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος...θα με καταστρέψει. Ο Άρης με κοιτάζει εξεταστικά. Προφανώς και αναρωτιέται γιατί βγάζω καπνούς. 

'' Μωρό μου συμβαίνει κάτι; '' με ρώτησε γλυκά αλλά αγνοώσα τα λόγια του. Είμαι έξαλλη και εξοργισμένη. Πως γίνεται να αποφασίζει ο πατέρας μου για την ζωή μου; Και φυσικά δεν το κάνει μόνος του αλλά με τον Αλέξη!

'' Τι θα κάνω; Τι έκαναν λέει; '' ουρλιάζω με αποτέλεσμα ο Άρης να γουρλώσει τα μάτια του και να κάνει μερικά βήματα πίσω. Δεν τον αδικώ. Γαμώ την τύχη μου! Όλα ήταν τέλεια στην ζωή μου πριν εμφανιστεί...αυτός! Εντάξει ίσως και να μην ήταν τέλεια...αλλά τουλάχιστον δεν είχα τόσες αναταράξεις. Πλέον φοβάμαι να πάω στην δουλειά μου. Αυτός ο άνθρωπος με αναστατώνει. Είναι μια πρόκληση για μένα...και αυτό...δεν είναι σωστό. Είμαι παντρεμένη και πλέον με τον Άρη είμαστε ευτυχισμένοι και έχουμε αντιμετώπισει -σχεδόν- όσα προβλήματα μας έφερε η ζωή. Γιατί τώρα; Γιατί; Γιατί να είναι τόσο όμορφος γαμώ την τύχη μου; Γιατί να δείχνει ενδιαφέρον; Γιατί; Γιατί τώρα; Αμέτρητα γιατί περνούσαν από το μυαλό μου μέχρι που ακούστηκε η φωνή του Άρη.

'' Μελίνα είσαι καλά; '' μου είπε. Πλησίασε το κρεβάτι, έκατσε δίπλα μου και γύρισε το πρόσωπό μου έτσι ώστε να κοιταζόμαστε στα μάτια. Προσπαθελι να καταλάβει τι μου συμβαίνει, για ποιόν λόγο αντιδρώ έτσι. Όμως -όπως ήταν αναμενόμενο- του ήταν αδύνατο να καταλάβει μόνο από το βλέμμα μου. Σήκωσε το χέρι του και χάιδεψε απαλά το μάγουλό μου.

'' Τι σου συμβαίνει ψυχή μου; Γιατί σε πείραξε τόσο; Ένα απλό επαγγελματικό ταξίδι είναι. Και στο κάτω κάτω θα είναι μαζί σου και ο Αλέξης. Τον συμπαθείς τον Αλέξη, σωστά; Πάντως έτσι έχεις δείξει. Και επίσης ο Αλέξης είναι άτομο εμπιστοσύνης ρε μωρό μου. '' είπε και πραγματικά ήθελα να βάλω τα γέλια με την ειρωνεία της κατάστασης. Ο Αλέξης άτομο εμπιστοσύνης; Αχχ βρε Άρη που να 'ξέρες ότι ο Αλέξης το άτομο εμπιστοσύνης ήθελε και θέλει πηδήξει την γυναίκα σου και πως δεν θα σταματήσει μέχρι να το καταφέρει. Που να 'ξερες τι έκανε όταν εσύ καθόσουν ατάραχος στο σαλόνι σου πριν από περίπου ένα μήνα. Το άλλο πως το είπε; Ααα ναι εγώ συμπαθώ τον Αλέξη! Άλλο αστείο από δω. '' Ναι ναι δεν τον συμπαθείς αλλά τυχαίνει να τον βλέπεις στον ύπνο σου που και που! '' πετάχτηκε αμέσως το υποσυνείδητό μου. Ναι εντάξει τι κι αν τον είδα 2-3 φορές στον ύπνο μου; ''Για ανέβα κι άλλο πριγκιπέσσα! ''. Εντάξει τι κι αν τον έχω δει πολλές φορές στον ύπνο μου; '' Δεν τα λες όμως. Για πες το περιεχόμενο των ονείρων σου...'' εντάξει έχει τύχει να δω...πολύ περίεργα όνειρα με τον Αλέξη, εε και; '' Διευκρίνεισε λίγο το ''περίεργα'' ''. Εντάξει έχω δει στον ύπνο μου πως κάνω σεξ με τον Αλέξη. Αυτά είναι απολύτως φυσιολογικά όνειρα. '' Άμα βλάπεις πως κάνεις σεξ με τον άνδρα σου ναι. Τώρα με τον Αλέξη...δεν νομίζω. '' Εντάξει πιστεύω πως πρέπει να τελειώσει αυτό το θέατρο του παραλόγου! Στρέφω ξανά την προσοχή μου στον Άρη ο οποίος είναι λες και έχει δει φάντασμα. '' Θα σε πέρασε για καθυστερημένη ρε ηλίθια! '' Μπορείς να το βουλώσεις για 2 γαμημένα λεπτά; Τώρα μιλάω και με τον εαυτό μου. Τέλεια!

Always&Forever Donde viven las historias. Descúbrelo ahora