Κεφάλαιο 9

2.3K 181 24
                                    

" Δεν θα βγάλουμε άκρη έτσι. Καλύτερα να το αφήσουμε για την Δευτέρα. Καλό Σαββατοκύριακο παιδιά. " είπα και έπεσα βαριά πάνω στην καρέκλα.

Δεν οδηγεί πουθενά όλο αυτό. Κάθε μέρα κάνουμε meeting και προσπαθούμε να βρούμε μια λύση αλλά όλο αυτό φαντάζει πραγματικά μακρινό, για να μην πω αδύνατο.

" Μελίνα να φύγω ή θες να κάτσω να σου κάνω παρέα; " ακούστηκε η φωνή της Νάντιας.

Η Νάντια είναι μια καστανομάλλα γύρω στα τριάντα με λίγο σκουρόχρωμο δέρμα και -όχι και τόσο- κολακευτικές καμπύλες.

Δουλεύει καιρό με τον πατέρα μου και πάντα με βοηθάει σε οτιδήποτε κι αν  χρειάζομαι. Την έχω σαν δεύτερη μητέρα μου. Είναι πάντα γλυκιά και καλή με όλους ακόμα και με όσους δεν το αξίζουν και ιδιαίτερα. Ας πάρουμε για παράδειγμα τον πατέρα μου.

Πριν δύο χρόνια -πριν πάρουμε την κάτω βόλτα δηλαδή- η Νάντια ήταν προσωπική του γραμματέας, το δεξί του χέρι. Η Νάντια βέβαια ζήτησε να μεταφερθεί στην Θεσσαλονίκη για οικογενειακούς λόγους. Είμαι σίγουρη πως στην πραγματικότητα την πλήγωσε που επειδή έκανε ένας λάθος ο πατέρας μου άρχιζε να την αποκαλεί ονόματα μπροστά σε όλους τους υπαλλήλους. Πραγματικά ξεφτίλα. Ντρέπομαι τόσο πολύ για λογαριασμό του ώρες ώρες.

" Όχι Νάντια. " είπα εντέλει " Ευχαριστώ τα καταφέρνω και μόνη μου. Τα λέμε.την Δευτέρα. "

" Εντάξει μικρή. Πήγαινε και συ.να κοιμηθείς. Φαίνεσαι κουρασμένη και ταλαιπωρημένη. Μην νομίζεις ότι δεν έχω παρατηρήσει τους μαύρους κύκλους κάτω από τα ματάκια σου. " αα τέλεια. Με έχουν πάρει όλοι χαμπάρι.

" Μια χαρά είμαι, μην ανησυχείς! Απλά μου λείπει ο Άρης και γενικότερα η Αθήνα. Πνίγομαι εδώ, δεν αντέχω. "

" Μελίνα μου μήπως όλη αυτή η κακή διάθεση έχει να κάνει και με τον Αλέξη; Δεν φαίνεται να τα πηγαίνετε καλά εσείς οι δύο. " είπε.

" Έπεσες διάνα! Δεν τον αντέχω. Είναι τόσο εκνευριστικός και σπαστικός και... " ξεφύσιξα " άμα συνεχίσω θα μείνουμε εδώ για το υπόλοιπο της ημέρας. "

" Μελίνα, μακριά του. Δεν είναι αυτός για σένα. Να προσέχεις! " και με αυτό έφυγε αφήνοντας με.να κοιτάζω την πόρτα χάσκοντας. Τι ήταν πάλι τούτο; Τι σκατά ξέρουν όλοι που δεν ξέρω εγώ;

" Πριγκίπισσα τελείωσες να φύγουμε; " πετάχτηκα από την θέση μου και τον κοίταξα ενώ έπιανα την καρδιά μου.

Always&Forever Where stories live. Discover now