'' Θέλω να καλέσεις meeting σε μια ώρα. ''
'' Μάλιστα κυρία Οικονόμου. ''
'' Νίκη σταμάτα αυτό το αστειάκι. Με λένε Παυλίδου. Ευχαριστώ και καλή σου μέρα. '' Σκύλα.
'' Όλα καλά; '' Τόση ώρα δεν είχα παρατηρήσει πως στεκόταν από πάνω μου ο Αλέξης.
'' Ναι μια χαρά απλά κάτι δεν πάει καλά με τα έσοδα και τα έξοδα αυτού του μήνα. ''
'' Χμμ... θες βοήθεια στο ψάξιμο; ''
'' Βασικά είπα στην... Νίκη να καλέσει meeting σε μια ώρα στην αίθουσα συνεδριάσεων. ''
'' Ααα εντάξει τότε. Να σε ρωτήσω κάτι; ''
'' Αμε, φυσικά. ''
'' Την μισείς πολύ την Νίκη, εε; ''
'' Απλά ας πούμε πως δεν είναι ένα από τα αγαπημένα μου πρόσωπα. ''
'' Με κάλυψες. Δεν θες βοήθεια ε; ''
'' Κοίτα ρίξε μια ματιά και συ. Ίσως έκανα κάποιο λάθος στους υπολογισμούς, ποιος ξέρει. ''
'' Για να δω. ''
'' Λοιπόν; ''
'' Τα έχεις κάνει όλα σωστά. Επίσης παρατήρησα και κάτι άλλο; ''
'' Τι άλλο; ''
'' Τους τελευταίους τρεις μήνες και ενώ οι δουλειές πάνε πολύ καλά... ''
'' Συνέχισε... ''
'' Παρατήρησα ότι κάθε μήνα τα έξοδα αυξάνονται από λίγο. Πράγμα περίεργο μιας και γίνεται η χρήση των ίδιων υλικών. ''
'' Που θες να καταλήξεις; ''
'' Κάποιος κλέβει λεφτά από την βιομηχανία. Είναι αδύνατον τα έξοδα να αυξήθηκαν τόσο πολύ ενώ έχουμε να κάνουμε επαγγελματικά ταξίδια εδώ και περίπου πέντε μήνες. ''
'' Μα... πως; ''
'' Δεν ξέρω αλλά θα ήταν καλύτερο να επικοινωνήσεις με τον Άρη και να ζητήσεις και από τα άλλα στελέχη να έρθουν στο meeting. ''
'' Ναι έχεις δίκιο. Θα πω της Νίκης να τα κανονίσει. ''
............................................................................................................................
'' Τι εννοείς ότι κάποιος κλέβει χρήματα; '' σχεδόν ούρλιαξε ο πατέρας μου.
'' Δεν ξέρω μπαμπά. Εγώ λέω απλά αυτά που δείχνουν οι αριθμοί. ''
'' Στον διάολο οι αριθμοί. Εγώ φεύγω. Δεν θα κάτσω να ακούσω για πολύ ακόμα αυτές τις σαχλαμάρες. ''
VOCÊ ESTÁ LENDO
Always&Forever
RomanceΆρης-Μελίνα-Αλέξης. Ένα ερωτικό τρίγωνο και ένας αναγκαστικός γάμος. Ποιος θα κερδίσει όμως την καρδιά της;