Κεφάλαιο 11

2.3K 175 21
                                    

Εδώ και ώρα κάνω βόλτες σκεπτόμενη την συζήτηση μου με την Μαρία. Φυσικά και αποκλείεται να έκανε κάτι τέτοιο ο Άρης! Παρ'όλα αυτά η αμφιβολία μέσα μου με τρώει. Πρέπει τουλάχιστον να τον ρωτήσω.

Βρήκα μια καφετέρια και μπήκα μέσα. Χρειάζομαι αμέσως καφεΐνη.

" Γεια σας. " μου είπε μια κοπέλα γύρω στα 22 με μακριά μαύρα μαλλιά και μεγάλα καφέ μάτια.

" Γεια σου. " της είπα ευγενικά.

" Πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω; " με ρώτησε.

" Θα ήθελα μία σοκολάτα βιενουά, πολύ γλυκιά και αν γίνεται με μπόλικη σαντιγί. Και...χμμ... " κοίταξα καλύτερα την βιτρίνα με τα γλυκά " Και δύο από αυτά τα μπισκότα. " είπα δείχνοντας της με τον δείκτη μου προς την κατεύθυνση των μπισκότων.

" Έρχονται αμέσως. " μου είπε γλυκά και έφυγε για να ετοιμάσει την παραγγελία μου. 
Καθώς περίμενα ένιωσα την δόνηση του κινητού μου. Το έβγαλα από την θήκη του και κοίταξα το όνομα της επαφής που αναγράφεται στην οθόνη μου. Χωρίς πολύ σκέψη, το σήκωσα.

" Τι θες από την ζωή μου, Αλέξη; " ρώτησα με νεύρο.

" Που στο καλό είσαι; " φώναξε.

" Λογαριασμό θα σου δώσω; " είπα έντονα και όσο το δυνατόν πιο σιγά. Δεν θα γίνω και ρεζίλι και τον μαλάκα!

" Μελινα, πες μου που στον πούτσο είσαι. " σχεδόν ούρλιαξε. Απομάκρυνα το κινητό από το αυτί μου και χαμήλωσα λίγο την ένταση του ήχου. Έτσι που φωνάζει θέλω δεν θέλω, θα ακουστεί!

" Να μην σε νοιάζει! Ούτε ο πατέρας μου είσαι, ούτε ο άντρας μου. Για όνομα του Θεού, κοίτα μια φορά την δουλειά σου! " πήγα να του το κλείσω στα μούτρα αλλά δεν πρόλαβα. 

" Μην τολμήσεις και μου το κλείσεις! Αν το κάνεις θα πάρω τον Άρη και θα του πω ότι η γυναικούλα του χαμουρευόταν μαζί μου τις προάλλες. Θα 'θελα να ακούσω την γνώμη του γι'αυτό. " είναι μαλάκας! Μαλάκας! Μαλάκας! Μαλάκας!

" Δεν θα τολμήσεις. " είπα σαστισμένη.

" Δοκίμασε με. " είπε και αλήθεια ένιωσα το σαρκαστικό χαμόγελο στα χείλη του μόνο και μόνο από την χροιά της φωνής του!

" Το θες γαμώτο; " ρώτησα.

" Να μου πεις που είσαι! " απάντησε χαλαρά. 

" Βόλτα! " είπα δυνατά και του το έκλεισα στα μούτρα. Εκείνη την στιγμή κατέφθασε η παραγγελία μου.

Always&Forever Donde viven las historias. Descúbrelo ahora