Κούνησα πέρα δώθε το κεφάλι μου για απωθήσω αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου. Αυτή την στιγμή είμαι καβάλα πάνω στο Άρη και είμαστε και οι δυο γυμνοί. Πρέπει να συγκεντρωθώ σε αυτή την στιγμή και ίσως...στην συνέχεια της.
" Καλημέρα μωρό μου. " είπα και του χαμογέλασα γλυκά και συνάμα πονηρά. Έκλεισα σφιχτά τα μάτια του και ένα βογκητό ξέφυγε από τα τέλεια σαρκωδη χείλη του.
" Μμμ μ'αρέσει όταν με αποκαλείς έτσι. " άνοιξε τα μάτια του και με κάρφωσε με το βλέμμα του. Θεέ μου έχει το πιο σέξυ βλέμμα που έχω δει ποτέ μου...το πιο σέξυ πρόσωπο.
Τα καστανόξανθα μαλλιά του έπεφταν υπέροχα ακαταστατα στο πρόσωπο του δίνοντάς του μια πιο ανέμελη εμφάνιση ενώ τα μάτια του με κοιτούσαν γεμάτα πόθο και προσμονή.
" Ξανακάντο! " διέκοψε την τροπή των σκέψεών μου η βαριά ερωτική φωνή του Άρη. Τι να ξανακάνω; Τι εννοεί; " Ξαναπές με έτσι. " ξεκαθάρισε. Κατάλαβα τι εννοεί! Έσκυψα στο αυτί του και δάγκωσα παιχνιδιάρικα τον λοβό του.
" Μωρό μου. " ψιθύρισα αργά και αισθησιακά στο αυτί του. Αναστέναξε και με γύρισε με τέτοιον τρόπο ώστε να ξαπλώνω στην πλάτη μου και αυτός να βρίσκεται από πάνω μου.
" Μου φαίνεται πως θα αργήσουμε να πάμε στην δουλειά σήμερα. " μου είπε και δάγκωσε απαλά το κάτω χείλος μου. Ω Άρη και μένα έτσι μου φαίνεται.
*** Άφησε διάσπαρτα φιλία στο πρόσωπό μου. Αρχικά ξεκίνησε με τα δυο μου αναψοκοκκινισμένα μάγουλα, στην συνέχεια φίλησε το μέτωπό μου, το σαγόνι, την μύτη, τα μάτια μου και τέλος τα χείλη μου. Στην αρχή άφηνε παρατεταμένα φιλιά στα χείλη μου, όμως δεν άντεξε πολύ. Απομάκρυνε τα χείλη από τα δικά μου και κοίταξε εξεταστικά το γυμνό μου σώμα. Άλλο ένα βογκητό δραπέτευσε από τα χείλη του και στην συνέχεια τα χείλη μας συγκρούστηκαν σε ένα βίαιο φιλί γεμάτο ένταση. Τα χέρια μου τυλίχθηκαν γύρω από τον λαιμό του και τα δικά του γύρω από την μέση μου ενώ τα χείλη μας συνέχιζαν την δική τους μάχη. Γιατί αυτό ήταν το φιλί μας! Μια μάχη που και οι δύο στο τέλος θα βγούμε χαμένοι. Στο τέλος όμως χαμένος βγήκε ο Άρης. Σταμάτησε το φιλί μας για να πάρει ανάσα. Ήμασταν και οι δύο λαχανιασμένοι μετά από αυτό το φιλί και παίρναμε με δυσκολία ανάσα. Μόλις η αναπνοή μας επανήλθε στο φυσιολογικό ο Άρης κατέβασε ξανά το πρόσωπό του. Αυτή την φορά στον λαιμό μου. Τα απαλά σαρκωδη χείλη του ήρθαν σε επαφή με το δέρμα μου αφήνοντας μικρά πεταχτά φιλιά. Ύστερα τα χείλη του κατέβηκαν στο ώμο μου όπου άφησε μια δαγκωνιά. Η μέση μου κύρτωσε με αυτή του την κίνηση και οι λεκάνες μας συναντήθηκαν. Είναι τόσο έτοιμος όσο και 'γω. Το κεφάλι μου έπεσε πίσω δίνοντάς του καλύτερη πρόσβαση στον λαιμό μου. Πέρασε με την γλώσσα του την δαγκωνιά στον ώμο μου και ανέβηκε με τον ίδιο τρόπο μέχρι τον λαιμό μου. Ρούφηξε δυνατά το δέρμα μου και, με δάγκωσε και στην συνέχεια έγλυψε το σημείο. Τόσο υπέροχη αίσθηση!
" Δεν θα αντέξω για πολύ. Θα είναι άγριο. " με πληροφόρησε.
Έχωσα τα δάχτυλά μου στα μαλλιά του και έφερα το πρόσωπό του στην ίδια ευθεία με το δικό μου.
" Ούτε εγώ. " του ψιθύρισα και ένωσα τα χείλη μου με τα δικά του. Ένιωσα την στύση του να αναδεύεται και τα χείλη μου μισάνοιξαν καθώς βογκούσα. Ο Άρης άρπαξε την ευκαιρία και χωρίς να χασει χρόνο εισχώρησε την γλυκιά γλώσσα του στο στόμα μου. Μόνο σε αυτή την αίσθηση ένιωσα την κλειτορίδα μου να πάλλεται. Τύλιξα τα πόδια μου γύρω του και πίεσα το σώμα μου στο δικό του.
" Σε θέλω μέσα μου. Τώρα. " του είπα ξεψυχισμένα.
Συνέχισε να με φιλάει με περισσότερη ορμή και ένταση. Στην συνέχεια άνοιξε τα πόδια μου, τοποθέτησε το σώμα του ανάμεσά τους και τα χέρια του ανέβηκαν στα στήθη μου. Αρχικά τα έκλεισε στις χούφτες και στην συνέχεια άρχισε να τα μαλάζει απαλά. Μετά από λίγο άφησε τα χείλη μου, κατέβασε το πρόσωπό του στο στήθος μου και πήρε την αριστερή θηλή μου στο στόμα του. Την δάγκωσε και την έγλυψε με αποτέλεσμα να μακρύνει. Ένιωσα κάτι να μαζεύεται χαμηλά στην κοιλιά μου. Είναι τόσο υπέροχο αυτό που μου κάνει. Σταμάτησε και ένα κλαψουριασμα ξέφυγε από το στόμα μου. Τσίμπησε την θηλή μου και ύστερα έκανε στην δεξιά θηλή μου ο,τι έκανε και στην αριστερή. Μόλις τελείωσε με το βασανιστήριό μου, σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε ενώ παράλληλα έγλυφε τα υπέροχα του χείλη δίνοντάς τους μια προκλητική γυαλάδα.
" Χμμ για να δούμε. " είπε με την βαριά φωνή του. Κατέβασε το χέρι του στο αιδοίο μου. Άνοιξε τα χείλη του αιδοίου μου και άρχισε με απαλές κινήσεις να χαϊδεύει το εσωτερικό του κερδίζοντας ένα βογκητό από μένα.
" Μμμ τόσο υγρή. Τόσο έτοιμη. " ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί μου και δάγκωσε τον λοβό μου.
" Άρη... " ψιθύρισα. " Σε παρακαλώ σταματά να με βασανίζεις και μπες μέσα μου " ήθελα να συμπληρώσω όμως μου ήταν αδύνατο. Σαν να άκουσε την ανείπωτή μου παράκλησή μου, έσπρωξε απαλά δύο δάχτυλα μέσα στην υγρή μου είσοδο, δοκιμάζοντάς με. Μουρμούρισε κάτι που έμοιαζε με " τόσο στενή, τόσο υπέροχη " και αφαίρεσε τα δάχτυλά του. Με μια γρήγορη και βίαια κίνηση βρέθηκε μέσα μου, γεμίζοντάς με. Τα βογκητά μας και οι βαριές μας ανάσες γέμισαν σε δευτερόλεπτα το δωμάτιο. Κατέβασα τα χέρια μου στην γεροδεμένη πλάτη του καθώς ο Άρης με σφυροκοπούσε και ρουφούσε τον λαιμό μου. Μετά από λίγα λεπτά ένιωσα τον οργασμό μου να με κατακλύζει. Τελείωσα θεαματικά καθώς ο Άρης ήταν μεσα μου και στην συνέχεια ακολούθησε ο Άρης καταρρέοντας με το κεφάλι του πάνω στο στήθος μου. Μόλις οι αναπνοές μας επανήλθαν στους φυσιολογικούς τους ρυθμούς, άφησε ένα φιλί στο στήθος μου και μας γύρισε έτσι ώστε να είναι εκείνος ξαπλωμένος ανάσκελα και εγώ μέσα στην αγκαλιά του. Αυτή την τόσο υπέροχη, ρομαντική και τρυφερή στιγμή διέκοψε το τηλέφωνο του Άρη.
" Μην το σηκώσεις ρε μωρό μου. " γκρίνιαξα και τον έσφιξα πιο πολύ πάνω μου.
" Κάτσε ρε μωρό μου. " είπε και έπιασε το κινητό από το κομοδίνο του " Ο πατέρας σου είναι " συνέχισε " μπορεί να είναι κάτι σοβαρό. " είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο. Σηκώθηκε από το κρεβάτι υπέροχα γυμνός και έμεινα να θαυμάζω την γύμνια του καθως μιλούσε με τον πατέρα μου στο τηλέφωνο και πηγαινοερχόταν πάνω κάτω στο δωμάτιο. Ξαφνικά άρχισε να ψάχνει ρούχα και να ντύνεται. Τι εγίνε;
" Ναι ναι εντάξει κατάλαβα. Τα λέμε. " είπε και τερμάτισε την κλήση. " Ντύσου! " με διέταξε. Τι στο καλό;
" Τι εγίνε; Τι έπαθες; " ζήτησα να μάθω. Μια χαρά ήμασταν πριν!
" Ήρθαν τα χαρτιά από το χρηματιστήριο. Τα πράγματα είναι άσχημα και αφού...αργήσαμε να πάμε στην εταιρία ο πατέρας σου κανόνισε με τον Αλέξη να πάτε οι δυο σας στην Θεσσαλονίκη στα κεντρικά γραφεία της βιομηχανίας. Λέει πως δεν υπάρχει άλλη λύση και πως δεν θα γυρίσετε αν δεν λυθεί το πρόβλημα. "
Τι έχετε να πείτε για την συνέχεια; Ελπίαζω να σας αρέσει. να ξέρετε ότι επειδή δεν είχα χρόνο το έγραφα στα κενά που είχαμε στο σχολείο και στα διαλείμματα. Χαχαχα πείτε μου την γνώμη σας για το κεφάλαιο.Ελπίζω να μπορέσω να ανεβάσω σύντομα:) <3
CZYTASZ
Always&Forever
RomansΆρης-Μελίνα-Αλέξης. Ένα ερωτικό τρίγωνο και ένας αναγκαστικός γάμος. Ποιος θα κερδίσει όμως την καρδιά της;