" Καλημέρα Μελίνα. " είπε ο Αλέξης
" Μέρα. " μουρμούρισα και βάλθηκα να φτιάχνω τον καφέ μου. Δεν έκλεισα μάτι χθες το βράδυ.
" Κάποια δεν κοιμήθηκε καλά χθες το βράδυ. " είπε. Τι εκνευριστικός, εγωκεντρικός μαλάκας! Λες και δεν ξέρει!
" Ναι της ήταν λίγο δύσκολο όταν άκουγε τον συνάδελφο της και το παρτσακλό που ψώνισε χθες το βράδυ να πηδιούνται! Ξέρεις κάτι Αλέξη; Εγώ δεν έφυγα από τον άνδρα μου για πλάκα. Έφυγα για να δουλέψω και να σώσω το τομάρι του πατέρα και του πεθερού μου. Γι'αυτό τον λόγο απαιτώ σεβασμό. Δεν γουστάρω να μένω ξάγρυπνη επειδή εσύ θέλεις να γαμησες, εντάξει; Εγώ θέλω να κοιμηθώ για να μπορώ να ανταπεξέλθω στο ύψος των υποχρεώσεων μου. Στο κάτω κάτω άμα θέλεις σόρι και καλά να πηδήξεις κάποια πήγαινέ την ή στο σπίτι της ή σε κάνα ξενοδοχείο γαμώ την πουτάνα μου! " ούρλιαξα σαν υστερική αλλά δεν μου καίγεται καρφί! Μόλις άρχισα! " Ααα και ξέρεις και κάτι άλλο; Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω ποιανού ήταν η φαεινή ιδέα να φύγουμε από το ξενοδοχείο που μέναμε και να μείνουμε στο σπίτι σου! Δεν γουστάρω να μένω στον ίδιο χώρο με σένα πάνω από 3 ώρες, πόσο πιο απλά να το θέσω; "
" Τελείωσες; " διακρίνω ένα μειδίαμα; Το διασκεδάζει ο παλιομαλακας;
" Σου αρέσει που με βγάζεις εκτός εαυτού ρε γελοίε; " φώναξα. Έχεις πολύ θράσος
" Όχι απλά όση ώρα που φωνάζεις και τα σχετικά, μου δίνεις την ευκαιρία να φανταστώ πόσο αγριόγατα θα 'σαι στο κρεβάτι. " είπε απλά και ένα διαβολικό αλλά ταυτόχρονα σαγηνευτικό χαμόγελο απλώθηκε στα ζουμερά του χείλη. Μαλάκας! Για λίγα λεπτά έμεινα να τον κοιτάω. Τι σκατά είπε μόλις τώρα;
Είμαστε σε αυτό το σπίτι περίπου 3 μέρες και δεν τον αντέχω καθόλου. Δεν ξερω ποιός είχε αυτή την γαμημένη φαεινή ιδέα. Εγώ απλά καθόμουν στο κρεβάτι και έβλεπα τηλεόραση...
.
.
.
.
.
.
Flashback
" Φήμες λένε πως η βιομηχανία Παυλίδη αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. Πρόσφατα η κόρη του Βασίλη Παυλίδη και γυναίκα του Άρη Οικονόμου έφυγε για Θεσσαλονίκη όπου βρίσκονται και τα κεντρικά γραφεία μαζί με τον οικονομολόγο Αλέξανδρο Εφραιμίδη. Άγνωστο παραμένει το- " έκλεισα την τηλεόραση χωρίς να περιμένω να τελειώσει το ρεπορτάζ.
Από τότε που ήρθα Θεσσαλονίκη έχουνε γίνει βούκινο και οι φήμες πάνε και έρχονται. Οι φήμες ξεκινούν από χρεοκοπία της βιομηχανίας, σκάνδαλο εξωσυζυγικής εγκυμοσύνης ή -όπως αλλιώς την αποκαλούν- μέχρι και πιθανό κρούσμα καρκίνου. Ένα μάτσο μαλακίες!
" Χρειάζομαι ένα ζεστό αφρόλουτρο. " μονολόγησα.
Πήγα με βαριά βήματα μέχρι το μπάνιο, έβαλα την τάπα στην μπανιέρα, άνοιξα την βρύση και έβαλα μια γερή δόση αφρόλουτρο με άρωμα καρύδας. Ο,τι πρέπει! Την στιγμή που πήγα να μπω μέσα στην μπανιέρα ακούστηκε ένας έντονος χτύπος στην πόρτα. Μέχρι να βάλω το μπουρνούζι μου και να πάω να ανοίξω, ακούστηκαν άλλοι τρεις. Μόλις άνοιξα την πόρτα ήρθα αντιμέτωπη με τα κάστανα μάτια του Αλέξη.
" Τι στο καλό θες εσύ εδώ; " ζήτησα να μάθω.
" Ντύσου, στολίσου και φτιάξε βαλίτσες. Φεύγουμε! "
End of flashback
.
.
.
.
.
.
Και κάπως έτσι κατέληξα σε μια μονοκατοικία στην Θεσσαλονίκη -η οποία όπως πληροφορήθηκα ανήκει στον Αλέξη- εγκλωβισμένη μαζι του 24 ώρες το 24ωρο.
" Τι; " τσίριξα νευριασμένη μόλις συνήλθα από το σοκ " Τι πάει να πει μου δίνεις την ευκαιρία να φανταστώ πόσο αγριόγατα θα 'σαι στο κρεβάτι; Είσαι ανώμαλος ρε; Είμαι παντρεμένη! " τσίριξα και άρχισα να τον χτυπάω με τις γροθιές μου στο στήθος. Εκείνος ξέσπασε σε νευρικό γέλιο. Αυτό ήταν!
Με όλη την δύναμή μου η δεξιά μου παλάμη εγίνε ένα με δεξί του μάγουλο. Ετσουξε αλλά το ευχαριστήθηκα. Το άξιζε! Ακούμπησε με το χέρι του την αναψοκοκκινισμένο μάγουλό του και για μερικά δευτερόλεπτα έμεινε να με κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια και ανοιχτό στόμα.
Εντέλει γύρισα την πλάτη μου προς το μέρος του και έκανα να φύγω. Όμως, σταμάτησα όταν άκουσα την φωνή του.
" Καλοπερνάει ο Αρούλης. Έννοια σου Μελίνα και εγώ θα περάσω ακόμα καλύτερα μαζί σου. " συνέχισα το βήμα μου και έκανα λες και τα γεμάτα υποσχέσεις λόγια του δεν άναψαν μόλις μια φωτιά χαμηλά στην κοιλιά μου. Έχω μπλέξει πολύ άσχημα.
Μόλις πάτησα το πόδι μου στο δωμάτιο που εμένα -το οποίο βρίσκεται δίπλα από αυτό του Αλέξη που κάθε βράδυ γίνονται ΤΑ όργια, ακούστηκε ο ήχος του κινητού μου από το σαλόνι. Ποιος με καταράστηκε γαμώ το στανιό μου;
Ξεφύσιξα αγανακτισμένη. Όλα σκατά! Τώρα πρέπει να πάω ξανά πίσω στο σαλόνι όπου θα είναι και ο Αλέξης. Τέλεια! Με βαριά βήματα κατευθύνθηκα στο σαλόνι.
" Ναι μισό λεπτό να την φωνάξω. ΑΑΑ να τη. Μελίνα, ο Άρης. " είπε με ένα σατανικό χαμόγελο. Σήκωσε το κινητό μου; Μα καλά πως τολμάει; Είναι ένας μαλάκας και μισός. Ναι αυτό είναι!
Με μια κίνηση βούτηξα το κινητό μου από το χέρι του και εκείνος ξέσπασε στα γέλια. Ως απάντηση ύψωσα το μεσαίο μου δάχτυλο στο πρόσωπο του και μίλησα στον Άρη.
" Γειά σου μωρό μου. " είπα. Ο Αλέξης έκανε έναν ήχο που έμοιαζε με "τςςς" και έφυγε από το σαλόνι. Επιτέλους λίγη ιδιωτικότητα μέσα σε αυτό το σπίτι.
" Γειά σου μωρό μου. Τι κάνεις; Πως πάει η δουλειά; " είπε. Αχχ μόνο εγώ ξέρω πόσο μου έλειψε. Τα μάτια του, το πρόσωπο του, το γυμνασμένο σώμα του... ας μην επεκταθώ παραπάνω.
" Καλά είμαι, προσπαθώ. Η δουλειά πάει σκατά. Πως είναι τα πράγματα εκεί; " ξεφύσιξε. Ωχ! Γιατί δεν μ'άρεσε αυτό; " Άρη, τι συμβαίνει; "
" Τίποτα απλά πιάστηκα στα χέρια με τον πατέρα σου, τίποτα το σοβαρό. " Τι; Τι στο καλό; Έφυγα και καταστράφηκε η ζωή μου!
" Τι; Μόνο πες μου ότι είσαι καλά! " δεν με νοιάζει για τον πατέρα μου. Καθόλου! Μου αρκεί να είναι καλά ο Άρης.
" Μην ανησυχείς μωρό μου, όλα είναι καλά. Ο πατέρας σου την γλύτωσε με μια μελάνια στο σέξι του μάτι. Πρόλαβαν και μας χώρισαν οι security. " είπε. Ξεφύσιξα με ανακούφιση. Πάλι καλά είναι μικρό το κακό.
" Και για να έχουμε καλό ερώτημα, ποιος είναι ο λόγος που πιαστήκατε στα χέρια; " ρώτησα.
" Του είπα πως θέλω να έρθω και 'γω μαζί σου στην Θεσσαλονίκη, να μεταφέρθηκε έστω και για λίγες βδομάδες. Μου έχεις λείψει και μου την δίνει που αναγκαζόμαστε να περάσουμε τόσο χρόνο χώρια. " ο γλυκός μου Άρης!
"Δεν καταλαβαίνω γιατί τσακωθήκατε. Γιατί δεν σε άφησε να έρθεις; " κάτι συμβαίνει. Δεν εξηγείται αλλιώς!
" Δεν ξέρω τι σκατά τον έχει πιάσει μωρό μου. Εσύ μείνε ήσυχη και κάνε ότι μπορείς ώστε να επιστρέψεις γρήγορα. Πρέπει να κλείσω, εντάξει; " είπε.
" Εντάξει μωρό μου, Τα λέμε, σ'αγαπώ. "
" Και 'γω κούκλα μου. Τα λέμε " ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος που ακούγεται όταν τερματίζουν οι κλήσεις και έκλεισα το κινητό μου.
" Τι εγίνε; Έλειψες στο μωρό σου; " με ρώτησε σαρκαστικά ο Αλεξης.
" Δεν σου πέφτει λόγος γαμώτο! " πετάξα με δύναμη το κινητό μου σε απροσδιόριστο σημείο αλλά δεν ακούστηκε κανένας απολύτως θόρυβος. Προφανώς στάθηκα τυχερή.
" Μην νευριάζεις γατούλα. Μια ερώτηση έκανα μονο. "
" Μπορείς να μου πεις ποιο στο καλό είναι το πρόβλημα με σένα; " ούρλιαξα. Δεν τον αντέχω άλλο.
" Μα δεν έχω κανένα πρόβλημα. " απάντησε χαλαρά.
" Άντε μου στο διάολο. " και με αυτό τον παράτησα και πήγα κατευθείαν στο μπάνιο. Αυτό που χρειάζομαι είναι ένα καυτό ντουζ και έναν καλό ύπνο.
Μόλις μπήκα στο μπάνιο, κλείδωσα την πόρτα και βάλθηκα να βγάζω τα ρούχα μου. Μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτός ο άνθρωπος! Έβγαλα και τα εσώρουχά μου και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Είμαι χλωμή. Δεν μου κάνει καλό όλη αυτή η κατάσταση.
Άφησα την μιζέρια μου στην άκρη και μπήκα μέσα στην ντουζιέρα όπου ξέσπασα σε κλάματα.
.
.
.
Μόλις τελείωσα με το ντουζ μου, χτένισα τα μαλλιά μου και έβαλα την κρέμα σώματος, τυλίχθηκα με μια άσπρη βαμβακερή πετσέτα, μπήκα στο δωμάτιο μου και γρήγορα γρήγορα απαλάχθηκα από αυτήν. Ένα σφύριγμα θαυμασμού με έκανε να σάστισω. Θεέ μου κάνε να το φαντάστηκα.
" Γιατί μας την κρύβεις αυτή την σωματάρα βρε Μελινάκι; " Θεέ μου κάνε να ανοίξει η γη και να με καταπιεί. " Τι εγίνε γατούλα; Δεν μιλάμε τώρα; Που πήγε η επιδέξια γλώσσα σου; " αν υπάρχει Θεός, ας με σώσει. Τώρα όμως. Ή ας ανοίξει η γη να με καταπιεί...έστω να εξαφανιστώ από προσώπου γης...κάτι!
" Αλέξη, τι στο καλό κάνεις εδώ μέσα; " κατάφερα εντέλει να ψελλίσω.
Εκείνος χωρίς να απαντήσει με πλησίασε με αργά και σταθερά βήματα. Απειλητικά; Που έχω μπλέξει γαμώτο;
" Αλέξη φύγε σε παρακαλώ. " είπα χαμηλόφωνα.
" Μια μέρα Μελίνα θα σε ρίξω στο κρεβάτι μου και θα μείνουμε εκεί για το υπόλοιπο της ημέρας. Και μην τυχόν μου αρχίσεις τα " είμαι παντρεμένη ". Μέχρι την άλλη βδομάδα θα έχεις γίνει δική μου. Βασικά είμαι σίγουρος πως αυτή την στιγμή. Καλύτερα να φύγω, τα λέμε μετά όμορφη. "
Και με αυτό με άφησε μόνη, γυμνή και όπως είπε... υγρή!
Αυτός ο άνθρωπος θα είναι η καταστροφή μου!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ:3
ΑΡΓΗΣΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΞΕΡΩ
ΟΜΩΣ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ!!
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΝΩΜΕΣ!
ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΕΕΕ!
ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΙ ΤΟ PROFICENCY ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΜΠΟΡΩ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ!
ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ!!
ESTÁS LEYENDO
Always&Forever
RomanceΆρης-Μελίνα-Αλέξης. Ένα ερωτικό τρίγωνο και ένας αναγκαστικός γάμος. Ποιος θα κερδίσει όμως την καρδιά της;