18. The taste of your lips on the tip of my tongue.

1.3K 99 2
                                    

18. Smak Twoich ust na końcu mojego języka.

- Zabrałeś mnie na randkę do teatru!- krzyczy zadowolona gdy po skończonym musicalu wychodzimy z budynku.

- To źle?

- Oh nie! Ja uwielbiam teatry! Dziwi mnie bardziej skąd u Ciebie taki pomysł....

- Gdybyś znała mnie troszkę dłużej i troszkę bardziej to wiedziałabyś, że też je uwielbiam - wzdycham i patrzę na zegarek - kurczę, nie wiedziałem, że to skończy się tak późno i zdaje się, że właśnie przepadła nasza rezerwacja - uśmiecham się przepraszająco.

- To nic! - łapie mnie subtelnie choć stanowczo za rękę i ciągnie przed siebie w bliżej nie znanym mi kierunku - tam mamy mc donald!

- Oszalałaś? Nie zabiorę Cię na randkę do maka - kręcę przecząco głową.

- Oh Niall, schowaj swoją męską dumę w kieszeń. Jestem głooooodna a z maka będę bardziej zadowolona niż z jakiejś super drogiej resteuracji.

- Ok. Ja też umieram z głodu - zgadzam się w końcu i podążam dalej w stronę wielkiego M.

***
Do domu docieramy około pierwszej lub drugiej w nocy, sam już nie wiem. U Sylwii w domu jest ciemno jak w tyłku u murzyna ale ona wydaje się nie zwracać na to uwagi, tak jakby tak było codzień. Możliwe nawet, że tak jest. Zaprasza mnie do środka, a raczej nakazuje wejść. Odkąd dowiedziała się, że jestem dziś sam w domu uparła się, że mam spać u niej. U niej to znaczy na kanapie czy z nią w łóżku? Nie żebym chciał do czegoś doprowadzić, ja zwyczajnie mam ochotę z nią pobyć. Kilkanaście minut pózniej leżymy już razem na jej wielkim łóżku. Na początku starała się trzymać mnie na dystans, ale chyba w końcu zdała sobie sprawę, że w moich ramionach może jej być naprawdę lepiej. Po chwili jej oddech normuje się dając mi znać, że już usnęła. Gdzieś pomiędzy cichym pochrapywaniem słyszę lekkie "Oh Horan" i już wiem, że tej nocy, wgapiony w jej słodki policzek nie prześpię ani chwili.

/////

Mam nadzieje ze następny pojawi sie szybciej xx jakies komentarze na zachętę? :* mega dziękuje wam ze pomimo tak małej mojej aktywności wy ciągle jestescie z tym opowiadaniem. Bardzo mi na was zależy! Jesli macie swoje ff dajcie znac, chętnie poczytam w wakacyjne długie noce i na plazy :)

Let me be the one to..✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz