První část:Bez šance na štěstí. Slibný začátek do nového života

104 9 0
                                    

Tomáš se vzbudil. Byla sobota. Rozvalil se na své madraci a rozhled se po pokoji. Fotky a předměty. To viděl. To co viděl mu pripomelo jeho minulost. Začal se propadat do jakehosi transu kdy se mu vybavovali jeho zlé vzpomínky. První vztah který skončil špatně. Jeho dívka Ho podvadela s jeho nejlepším kamaradem. Další vztah si posral sám. Ale jeho bff v tom měl také určitou roli. Po druhém rozchodu stracel jeho zivot smysl ale pak jej znovu našel. Zkaradil se blíže s Lucií, Kačkou a Eliskou. Lucie byla zadaná a Kačka mu připadala jako ne moc atraktivní. Zato Eliska byla velice pěkná. Tomáš se do ni zamiloval ale pak zjistil ze chodí s jedním klukem ale jeho velká láska k ni ho přiměla si s ni dále povídat. Jednoho dne se s ni její kluk rozešel. Od to doby mu zivot stoupal znovu nahoru. Avšak Eliška se nechtěla hnát do dalšího vztahu a tak se Tomáš rozhodl počkat. V čekání se ošklivé pohádal s Lucií a přestali se tolik bavit a také zjistil ze Kačka má pro něj slabost. Nevěděl co má delat. Do toho vseho se zamichala jeho druhá holka Alis s tím ze se omlouvá a má ho znovu ráda. On tomu však neprikladal velkou váhu. Poslední hřebíček do rakve byl ze Eliška ze začala libit jednomu Tomasovemu spoluzakovi a ten ji vyfoukl Tomasovi z lopaty. A teď Tomáš leží ztrapený na posteli. Jeho jediná utecha byla Kata a Lucka. Jeho nejlepší kamarádky.

Tomáš se probral z tranzu a šel si udělat snídani. Jeden kus po domacku pečené buchty mu stačil. Když si vyčistil zuby zapnul mobil a televizi. Při sledování seriálu si četl zprávy co mu poslali holky. Eliška-dobrou. Lucka-je mi to líto. To přejde. Kačka-ja sem si myslela ze je to svině ale z toho si nic nedělej. Dobrou. Alis- pekne se vyspi. Zitra mi nápis. Tomáš se musel pousmát nad jeji najovitou. Ale presto i ji popřál dobře rano. Pak asi hodinu čekal než se ozvala jako první Eliška. Pak se přidala Alis, Lucka a nakonec i Kacka. Se vsema začal hned flirtovat a užívat si rána. Bylo mu jedno jestli jsou zadané nebo ne. Chtěl si užít rano.

Po vydatnem obědě se natáhl na postel opět s mobilem a s úsměvem maniaku psepispval. Užíval si klaboseni o ničem a občasné flirty a lichotky. Lucka se omluvila ze musi na turnaj v tenise a za pět minut byla of-line. Tomáš si povzdechl a chatoval dále. Až do tè doby než šla Eliška ven se psem a Kačka odjela na chatu. Pak si ps jen s Alis. Bylo to zvláštní jak ho neskutecnym tempem balila. Snažil se nepodlehnout upřímnosti jejich slov. Vymluvil se ze si de zabehat ven a místo toho si šel zdrimnout.

Po krátkém spánku si šel pro svačinu a po svacine se šel opravdu proběhnout ven. Když běžel začal znovu přemýšlet. Ale tentokrát přemýšlel o tom jal si uzporada jeho "seznam" který používal pro orientaci aby věděl jaká holka se mu líbí nejvíce. "Jsem to ale maniak." Povzdechl si s usklebkem Tomáš a běžel dále. Když si uspořádal seznam vysla mu na prvním místě Kacka na, druhém Lucka, na třetím Eliška, na čtvrtém Alis a na pátém Nikol. Pěkná a hodná holka ale k Tomasovi se vůbec nehodí. Je jeho pravy opak. Tomáš se tedy rozhodl ze až přijede Kacka z chaty bude s ni flirtovat po facebooku i ve škole. Uz se na to těšil. Jseš proklet. Všem dívkám ve své blízkosti prineseš trápení. Zaznělo mu hlavou. Tomáš se zastavil a celý udychan se opřel o svá kolena. Přemítal nad tou větou. Nepřipadalo mu to jako nějak moc velká pravda. Konec konců první holka byla s jeho bff šťastná druhá taky a teď Eliška je šťastná s Kristofem tak proc by to měla být pravda ?? Rozběhl se dále k domovu. Zatim netušil jak moc se mýlí.

Doma se znovu rozvalil na postel a začal odepisovat Alis že uz se vrátil. Alis přivedla rozhovor k tématu kdo se Tomasovi líbí. On vypsal všechna jména co má na seznamu ale v jinem pořadí. Pod tuto zprávu odeslal další kde bylo psáno ze přesně pořadí na žebříčku neprozradí. Do večera si psal jen s Alis a ta se začínala pomalu probojovávat na druhé místo. Eliška odstoupila na třetí kvuli tomu ze mu lhala ze jde jenom se psem. Viděl ji z okna jak se drží s Kristofem za ruce a Lucka byla proste a jednoduše zadaná. Když uz se setmělo a Tomáš zhasl lustr a popřál Alis dobrou noc a vypl mobil zazněla mu v hlavě ona věta. Začínal se bát. Nechtěl aby se mu nedařilo ve vztazích

Tak jsem začal novou knihu. Je to něco jako experiment mezi prvním a druhým dílem Lovne zvěře. Skousím román. Děkuju ze čtete.

Bez šance na štestíKde žijí příběhy. Začni objevovat