Tomáš dorazil na určené místo v určený čas. Alis už tam na něho čekala. Nabídl jí rámě. Alis ho přijala a ujala se vedení. Zavedla je na hřiště kde se usadili na hnědou lavičku. Před nimi se rozkládalo město jako na dlani. Hřiště bylo na malém kopečku který obklopovala silnice. "Tak, Tome. Co mi o tom rekneš." Začala Alis. "No. Řeknuti tohle. O bižuli jsme si s Luckou jen povídali. Jsme jen dobří kamarádi. A. No nevím kdo ti to řekl ale ja bych tě s ní nikdy nepodvedl. Protože ty jsi moje všechno a..." V tu chvíli mu došla slova. "A?" Zeptala se Alis. "A jestli si Myslis že bych to udělal." Vařil z vody Tomáš. "Tak. Tak to mě asi tolik neznáš." Alis otevřela a zavřela na prázdo pusu a kdyz protrhla síť překvapení pokračovala dále. "Ja že tě neznám ;? Já která tě měsíc po rozchodu začala sledovat. S sledovala sem tě nejmíň pul roku! Ja že tě neznám ?!?" Rozkřičela se na něj Alis. To Tomášovi spolehlivě virazilo dech. Alis se urazila. Tomáš chtěl něco říct ale nevěděl co. Pak ucítil ruku která zalézala do kapsy Alis. Nebyla to jeho. Otočil se a viděl chlapa kolem třiceti s černými vlasy a s oči červenými jako krev. Jakmyle si ho muž všiml chtěl se dát na útěk ale Tomášova ruka už nenavratitelně blížila a zloději zpřerazila nos. Tomáš měl takový vztek že po něm skočil a vlepil mu další ránu. Muž začal krvácet z pusy a rozbitého nosu. Kdyz mu po další ráně vypadl Alisin mobil a peněženka z ruky na zem pak teprve ho Tomáš pustil. Zloděj se dál na útěk. Očividně byl překvapen Tomašovím útokem. Tomáš se zvedl. Upravil si mikinu a podal Alis její majetek. Alis se na něj nevěřícně koukala. Mlčky od něj přijala mobil a peněženku. Poznala co mu propůjčilo takovou sílu. Pak najednou Tomáš cítil ledovou čepel na krku. Shlédl ke krku a uviděl nůž. Tomáš odrazil ruku jedním pohybem a na slepo zaútočil na protivníka. Trefil ho do břicha a tím získal čas. Odložil mikinu a cenosti z kapes. Alis si jeho majetek vzala do úschovy a němě sledovala jak přichází Tomáš ke zlodejovi který držel nůž v ruce. Utočník bodl. Tomáš odrazil ránu levou rukou. A pravou se ho pokusil trefit do ramene ale to zloděj předvídal a odrazil útok. A znovu bodl. Tomáš se vyhnul a vrazil do spánku zloděje pěstí. Útočník se zapotácel a to umožnilo Tomášovi vyrazil mu pěstí nůž z ruky. Pak ho kopl do branice a zloděj přepadl dozadu. Pak na něj zavolali policii. Policie vše vyřídila rychle a odjela. Alis nepronesla jediné slovo. Když policajti odjeli Alis se nadechla ke řeči ale Tomáš ji přiložil prst na rty a promluvil on "Alis. Poznala si z čeho sem čerpal sílu a to ti odhalilo moji novou stránku. Teď už bych to pochopil." Alis na to řekla jediné. "Tome. Tohle bylo úplně. Úplně jiné než jak tě znám. Slib mi že už takový nebudeš a já ti odpustím Lucku." Tomáš nevěděl co má udělat. Tohle slíbit nemůže. Je hodně výbušný a agresivní. Tomáš položil Alis ruku na záda a nežně ji políbil na rty. Alis to brala jako ano a obejmula ho. Libali se asi pět minut. Pak se znovu vše zvrtlo. Na hřiště přišla Lucka. Na oba se usmála. A kdyz se usmívala na Tomáše něco Jo spadlo do oka a ona byla nucena mrknout. Alis se zvedla a prisla až k ní. Dala ji facku se slovy "Tomáš je můj. Jasné ??" Lucka spěšně odešla. A Alis se zase urazila. Tomáš se zvednul a pokusil se ji chytil za ruku. Alis mu také facku. A odběhla k silnici. Tam ji Tomáš chytil a otočil ji k němu čelem. Alis se k němu s pláčem přivinula. Dala mu něžný a táhlý polibek. Pak mu udělala cestičku z polibků k uchu a pošeptala. "Promiň Tome ale mi dva se proste k sobě asi nehodíme. Ja nejsem ta práva a ty nejsi ten pravý. Promiň mi ale je konec. Nekdy to bylo fajn ." Pak se od něj odtrhla. Tomáš měl slzy v očích. Nevěděl co má říct nebo dělat. Alis vkročila na silnici a v prostředků cesty se s pláčem ohledla. Tomáš ji zamával a pak uviděl červeného forda. Hudba hrála hlasitě a tak si ho všimnul brzy. Vběhl do vozovky a obejmul na milisekundu Alis a pošeptal "To je pro tebe Alis." Pak ji strčil prič z asfaltu. Tomáš slyšel zvuk brzd a křik Alis která si konečně všimla auta. Tomáš viděl jenom blížící se předek auta. Pronikavá bolest v oblasti pánve a neviditelná síla která ho odhodila dozadu. Dopadl tvrdě. Cítil zlomenou pánev a rozdrcenou část pánve. Pak se Tomáš definitivně propadl do temmoty. Poslední co vnímal byl křik Alis a její polibek na jeho rty. Pak ho obklopila černočerná tma.
Čau lidi. Chci se omluvit za všechny chyby a přepisy. Píšu na mobilu a jsme špatnej v češtině. Obzvlášť v pravopisu. Ale i presto je vás už skoro sto a ja vám moc děkuji. Jste ty nejlepší lidí na světě a jestli se vám neco líbí / nelíbí tak pište. Budu rád za každej koment a vote. Líbí se vám moje story nebo je to podle vás trapnej brak ?? Těším se na komentáře.
- Tomáš
ČTEŠ
Bez šance na štestí
RomansKniha napsaná na tři části, dvě jsou spojené přímo třetí nenavazuje na hlavní linii příběhu. Děkuju že čtete