Kdyz Tomáš přišel v pondělí do školy jako obvykle si mu Alis sedla na klín a povídala si s ním. Pak přišla Lucka a po ní Bára se slovy "Ahoj Alis. Mužů ?" A Alis na to "Ne nemůžeš. Si sice moje bff ale Tomášovi vadíš a já pro něj chci jen to nejlepší." Jakmyke to Alis dořekla otočila se na Tomáše a mrkla na něj. "Ale Alis. To je v pohodě." Řekl Tomáš a pokinul Báře aby si sedla. Netušil že udělal snad největší chybu v životě. Tomáš si do zazvonění povídal s Luckou a Alis s Bárou. Přes den se dozvěděli že je nábor na úterní dívčí basketbal a Alis byla společně s Eliskou, Luckou, Štepkou a Niki vybráni jako hráčky. Ale pak se o tělocvik Lucka zranila a omluvila se tělocvikáři že nemůže hrát. Tomáš si pak s Alis užil procházku po městě a doma si s ní o nadcházejícím turnaji psal. Druhý den ráno přišel Tomáš do školy. Lucka si k němu před hodinou sedla a společně si povídali a smáli se.
Tomáš netušil že ho nekdo sleduje a střádá plány.
Pak byl druhou hodinu což byla biologie vydán rozkaz od učitele aby se žáci sesedli protože spousta lidí chyběla. Tomáš pokynul Lucce aby si sedla k němu. Společně se o hodinu smáli. Sice potichu ale smáli a povídali si. Po skončení školínho dne se Tomáš veselé vracel domů. Den strávený vedle Lucky ho pobavil. Lucka je velice zábavná dívka ale Tomáš uz se těšil na Alis. Kdyz však přišel domů našel papírek v kapse kde se psalo toto
A teď to máš zpočítane. Hajzle.
B
Tomáš se trošku viděsil ale papírek vyhodil a šel zapnout mobil. Uviděl že uz má zprávu od Alis.
Ahoj Tomáši. Dnes nečekej že ti napíšu protože se nehorázně zlobím. Asi je mezi námi konec.
Tomáš se viděsil a spadl na postel. S otevřenou pusou si četl tu zprávu porád dokola a dokola. Proč ? Potom všem co jsme prožili se stane tohle ?? To mu kolovalo v hlavě a nemohl se toho zbavit. Pak se zatáhlo a Tomáš si vzpoměl na Kačku a začal brečet protoze ztratil ty dvě nejlepší holky na světě. Do konce dne uz nezavedl mobil. Jenom kontroloval čas. Kdyz usnul tak se mu zdála noční můra o tom že je zavřený v místnosti s Kačkou a Alis. Byli dospělí a obě neměli šaty. Tomáš si mezi nimi musel vybrat. Vybral si tu hezčí a ta druhá mu podrízla hrdlo. Tomáš se probudil deset minut před zvoněním budíku a s oroseným čelem se šel připravit do školy. Kdyz vyšel z domů začalo pršet a zase začal myslet na ztrátu holek. Kdyz přišel do šatny na jeho místě leželi dva listecky.
1). Tomáši. Přijď nahoru k půďe školy. -Alis
2). Vidíš ?;, já to říkala.
B
Tomáš tedy vystoupal nahoru k půdě kde čekala Alis. Pokusil se ji chitit za ruku ale ona ho odstrčila. "Tomáši." Začala "Já pro tebe dělala první poslední ale ty si mě sklamal. Proč mě podvádíš s Luckou ? Zeptala se. "Já a podvádět tebe s Luckou ?? Proč bych to dělal. Ty si moje všechno. A vůbec. Kdo ti to nakukal ??" Odpovedl Tomáš. "To ti může bejt jedno. A jestli to udeláš ještě jednou. Tak je konec." Domluvila Alis a rozhořčene utekla do třídy. Tomášovi by se krve nedořezal. Chtělo se mu zvracet. Kdyz přišel do třídy byla minuta do zvonění. Tomáš si připravil a napsal papírek pro Lucku. Stálo zde.
Ahoj. Prosimtě. Alis si myslí že ji s tebou podvadím. Prosím. Skus omezit komunikaci se mnou.
Tomáš.
Poslal ji to a pak se podíval po Alis. Byla u bári v lavici. V tu chvíli začlo zvonit a Alis odkráčela na své místo. Už ho nehladila. Nedívala se na něj. Chovala se jako by byl vzduch. Tomášovi bylo do breku. Pak mu přistál na lavici papírek.
Ahoj Tome. Beru na vědomí.
Lucka.
Tomáš se pousmál. Pak obdržel další.
A teď přijde konečná fáze. Tu nepřežiješ.
B
Tomáše začal zžírat pocit strachu a nejistoty. Potom co dostal třetí papírek uz se mu třásla ruka. Kdyz ho rozbalil uviděl rukopis Alis.
Tomáši. Asi je vážně konec. Takhle to nejde.
Alis
Tomáš se začal třást. Mžitky před očima mu tančili mazurku a měnili barvu do modré přes červenou do zelené. Pal se mu zatemnilo úplně. Poslední co vnímal byl náraz o zem kdyz spadl že židle.
Probudil se v nemocnici. Uviděl tu samou místnost kde byl ubytován po bouračce. Bolest hlavy přetrvávala asi pul minuty, pak náhla ustala. Dovnitř vešla sestřička a pověděla mu že upadl do kómatu a ze je zrovna 15:30 a že bude moct v pět odejít. Do pěti se Tomáš nudli a když odcházel našel v džínách papírek.
Zavolej
Alis
Tomáš tedy zavolal a Alis mu řekla kde se že s ním chce po škole sejít. Tomáš nevěděl co si o tom má myslet.
ČTEŠ
Bez šance na štestí
RomansaKniha napsaná na tři části, dvě jsou spojené přímo třetí nenavazuje na hlavní linii příběhu. Děkuju že čtete