Po další návštěvě psychologa se Tomáš cítil "uzdravený". Uz tolik nebrecel a dokonce v noci spal. Psycholog mu dál ještě jednu radu. "Nový vztah ti zajistí to ze dokonale zapomenes. Pokud vydrží dlouho nebudes mít žádné následky." To si Tomáš zapamatoval. A pak doma premyslel. A pak se rozhodl. Vzal do ruky mobil a zavolal Alis ze ji zve k němu domů. Bydleli od sebe asi pět minut jízdy a tak Alis skočila na první autobus a odjela. Na zastávce uz čekal Tomáš v černých kraťasech, černém tílku a červené mikině. Byl pořádně učesaný. Byl prostě připraven. Alis vystoupila z autobusu tak ladně jako když srnka zvedne hlavu. Pomalu dala nohu na chodník a za ní i druhou. Měla na sobě tričko bez rukávů a s výstřihy po stranách do pasu. Na nohou měla zelené písňové džíny a vlasy v barvě zlata svázané do ohonu. Tomáš věděl ze teď se bude muset bavit i s její bff Bárou která je strašně blbá ale bylo mu to jedno. Měl Alis rád. Kdyz prisla až k němu a on si ji mohl pořádně prohlédnout začali se na obloze stahovat mraky. Tomáš Alis pozdravil a pokynul ji aby zaujmula místo vedle něj. Šli spolu až k jeho domu. Byla to sice krátká, zato však pěkná procházka. Ikdyz Alis si trošku,stěžovala na zimu. Tomáš ji hned při té zmiňce půjčil mikinu a šel jenom v tílku které odhalovalo jeho svalnaté ruce a široká ramena. Alis se na něj upřeně dívala. Tomáš její pohled zachitil a navázal s ni oční kontakt. Když došli k domů vytáhl Tomáš klíče a otevřel dveře vedoucí do předsíně kde si zuli boty. Předsíň vedla do chodby kde Tomáš pomohl sundat Alis mikinu a pověsil ji na věšák. Pak společně odešli schodištěm které navazovalo z pravé strany na.chodbu. Schodiště ústilo do další chodby ze které vedli čtyři dveře. Tomáš jedny lehce rozrazil a vešel dovnitř. Alis zpatřila modrý koberec a na oranžovo vymalované stěny. Tomáš si sedl na postel a Alis zavřela dveře a učinila totéž. Začali si povídat o škole. Pak si Alis všimla zdi na které měl Tomáš vystavěné předměty. Měl tam fotky jí, Kačky, Lucky a Elišky. Pak tam byli i takové předměty jako hrneček od Kačky. Nebo dárek od Alis k narozkam, valentynka od Elišky..... A další spousty věcí které byli od holek se kterými chodil. Alis zmlkla uprostřed věty a zasmála se. "Co se děje ??" Zeptal se nechápavě Tomáš. "Ty sis to všechno ode me a od ostatních nechal ??" Položila otazku uprostřed smíchu Alis. "Ano nechal. Protoze pro me to něco znamená. A to něco je hodne důležité." Odpověděl zaludne Tomáš. "A smím li se zeptat co je tak důležité ??" Pokračovala Alis. "Je to dukaz toho ze me nekdo nekdy měl rád. A ze ja na to nezapomenu." Řekl bolestne Tomáš a Alis mu hned odpověděla. "Ale i teď tè mají holky rády. Treba Lucka." "Nebo já." Pipla polohlasem. Tomáš ji chitil za boky a otočil zpátky na sebe. "Uz jsem připraven Alis. Můžeme být spolu ? Daš mi druhou šanci ?" Alis se mu zadívala do očí a pravila. "Dam ti ji moc ráda." A polibila ho na čelo. Tomáš ji držel pořád za boky a políbil ji na pusu. Ona mu jeho neznost opetovala a když uz se Tomáš natahoval k další puse dala mu Alis ruku na pusu a zaseptala. "Teď ne. Až budeme připraveni." A vklouzla mu rukou do kapsy. Pak mu tu samou ruku položila na hruď a jemně zatlačila. Tomáš si bez námitek lehnul. A zaseptal. "Delej si se mnou co chceš." Alis se usmála s sedla si na nej. Tomáš ji pořád držel za boky a ona mu dala ruce kolem krku. "Co bude s tou zdí ?" Nadhodila. "Co chceš. Jestli to mám všechno sundat a nechat tam jen tebe tak rekni." Nene. Jen to tam pekne nech." Zavrtela Alis hlavou a dala mu dalsi polibek. Tomáš cítil zvláštní pocit mezi nohama. Alis na n seděla přesně tak jak sedí ženy na mužích při sexu. Tomáš se rozhodl to nevnimat a poddal se jejímu šarmu. Uvolnil se a nechal se od ni hladit všude po těle. Alis mu jednou rukou hladila vlasy a druhou mu zajela pod tričko a hladila mu jeho břicho a hrud. "Líbí." Zeptal se Tomáš. A Alis jenom slastně přikívla a dál se věnovala jeho brichu. Tomáš cítil jak ho hladí po brisnich svalech. Tomáš pak slyšel jak jde nekdo po schodech. Alis rychle seskočila a lehla si vedle něho. Do pokoje vešla Tomasova mamka a zeptala se co chtějí ke svačině. Dohodli se na rohlíku se sýrem a šunkou. Alis si na nej znovu vylezla a tentokrát ho nehladila pod tílkem ale na tilku. Tomáš stenal vzrušením. Alis ho mela pevně v rukou a pohravala si s ňím. Konečně zavolala matka na svačinu. Alis hned vyskočila a polibila Tomáše na pusu a běžela pro svačinu. Tomáš ležel na postely celý unavený. Takové vzrušení nikdy nezažil. Pak si vzpomel na to ze mu dala neco do kapsy. Podíval se a zjistil ze to je papírek s nápisem.
Ahoj. Pokud tohle čtes uz jsme spolu a ja tě zvu na naší zahrádku kde máme i chatku. Budeme tam jenom sami dva.
To uz Tomáš slyšel Alis jak nese svačinu. Pojedli spolu výborný rohlík a pak ji Tomáš doprovodil ns autobus. Než přijel tak se objimali a když už Tomáš spatřil autobus dal ji pusu na tvář. Zamavali si a Tomášova nová láska odjela domů.
ČTEŠ
Bez šance na štestí
RomanceKniha napsaná na tři části, dvě jsou spojené přímo třetí nenavazuje na hlavní linii příběhu. Děkuju že čtete