Ve středu šel Tomáš jako obvykle do školy. Vesel do třídy v modré mikine dzinama a upnutym trickem. Jakmyle ho Kačka zpatrila rozběhla se o němu v nadhernem upnutem tilku zbarvenem do zelena. Když si Tomáš připravil usedla mu na klín a do začátku hodiny si povídali. Když o hodinu měli pracovat ve dvojicích byl na Alis jasně znát její smutek a zášť. Po hodině šel ruku v ruce s Kačkou do zemepisove třídy. O zeměpis seděl naštesti s Luckou a tak si mohl o hodinu jednak povídat a jednak odpočinout od nenávistné atmosféry. Zemak byl Tomasovou silnou ztrankou a když hodnina skončila pochválila ho nejen učitelka ale i Kačka když k němu přišla zezadu a pohladila ho po šíji.
Když přišel domů jako obvykle se rozvalil na posteli a zapnul mobil. Asi po pěti minutách dostal rozhorcenou zprávu od Alis ze má kluka a ze je strašně peknej a milej. Tomáš to nechtěl věřit a tak,se ptal na podrobnosti. Ale to co psala mu prislo více než věrohodné tak ji napsal ze uz musí jít a rozloučil se. Byl rád ze si konečně někoho našla ale zaroven mu to bylo líto. Ani nevěděl proc. Po celodením psaní s Kackou se cítil mnohem lépe. Domluvil se s ni ze si zajdou má rande do pizzerky. Byl spokojen a myslel si ze mu jeho nadhermej vztah nic nezkazí.
Ve čtvrtek psali písemku z,dejaku. Dejepis Tomáš přímo miloval a tak si písemku užil. A užil si i zbytek školního dne protože Kacka byla opět v nadhernem oblečení. Pizzu si dali syrovou protože oba dva,mají rádi sýr a pizzu. Po vydatně pizze a jeste lepším rande musel jet Tomáš znovu domů autobusem. A pak zpátky na trénink. Na tréninku měla druhá skupina hodnotit ti druhou. Tzn ze Alisina skupina měla hodnotit skupinu Tomasovu. Tomáš na sobě měl hip hopove kratasi a hoodne upnute triko ve kterém se risovali jeho svaly. Když došlo na hodnocení Alis samozřejmě podle Tomasova odhadu hlasovala pro druhého kluka z jeho skupiny. I tak však Tomáš vyhrál. Konec konců uz,tamcuje ctyri roky a lecos se naučil. Se smíšenými pocity odjel autobusem domů kde na něj čekala večeře a jeho na oranzovo vymalovany pokoj v druhém patře s velkou posteli a modrým kobercem. Zachumlal se pod peřinu a s mobilem v ruce ztravil zbytek dne. Psal si s Kačkou o tom jaké to bylo skvěle rande a ze to musí zopakovat. S Luckou jak mu jde zeměpis a dejepis. S Alis o tom jaky byl trénink, opominul to jak hlasovala pro jiného kluka který tancuje sotva pul roku a moc mu to nejde. Také opominul jejího nového přítele. Ale okolo pul deváté mu napsala Eliška. Napsala mu o tom jak se s Kristofem trápí a jak se s ním chce rozejít ale neví jak. A proto ze se chtěl Tomáš "pomstít" poradil ji jak na to a za deset minut mu odepsala ze uz to skončila. Tomáš citil jistě zadostiuceni a s jeste věci radosti si přečetl to jak mu Kacenka napsala ze jedou o vykendu zase na chatu a ze má jet s nimi. Tomáš ji odepsal : Takové pozvání se neodmítá má drahá. Avšak již me moji rodiče posílají spát takže se hezky vyspi a dobrou noc. Lucce ať se ji daří se Šimonem a at se dobře prosipi. Elisce ze udělala správnou věc a ať se z toho vyspí a Alis aby si užila psaní s Honzou.
Zdálo se mu o Kačce. O tom jak na něm sedí a jak si povídají a pak přišla Alis a sedla si na nek taky. Povídali si všichni tři a společně jeslí pizzu. Pak šlo venčit Alisina psa. Povídali si jako by bylo nejlepší kamarádi. Rano se probudil v jednu s potem na čele. Byla to pro něj jako nocni můra. Ani nevěděl proc ale proste se mu to nelíbilo. Než usnul podival se na mobil aby zkontroloval zprávy co mu holky psali. Eliška. Jj dik. Snad to přežije. Lucka. No. Moc mi to s ním nejde ale bude to dobry. Alis. Jo. Uziju. Kačka. To je super lásko. Uz se těším ja i moje rodina. Ne ze nám to nevijde. Dobrou noc. Pak usnul a probudil se až na budík
Tak to je další díl. Ma asi o stovku slov méně ale to je jedno. Uzijte si ho.
ČTEŠ
Bez šance na štestí
RomanceKniha napsaná na tři části, dvě jsou spojené přímo třetí nenavazuje na hlavní linii příběhu. Děkuju že čtete