Asi po dvaceti minutách přijeli k silnici kde byla vysoká skarpa. Tomáš byl s Kačkou v objetí. Najednou se proti jejich autobusu rozjel kamión. Tomáš sedel na pravé straně a kamión jel nalevo. Řidič autobusu se lekl a strhl volant na levo a pak na právo ale uz bylo pozdě kamión odrazil autobus na pravou stranu. Tomáš narazil do skla a rozbyl jej. Vypadl ven na asfalt a tam se rozmlatil. Avšak neštěstí ještě neskončilo. Autobus stal v polovině silnice a auto co jelo za autobusem se chtělo Tomášovu tělu a přitom najelo na hrbol dostalo smyk a narazilo do autobusu který prevrhlo na levou stranu. Naráz však auto vymrštil a převrátil na čumák. Auto se převrátilo na autobus a kufrem rozdrtilo sklo. Starý ford trcel asi pet vteřin a pak spadlo zpátky. Kamión byl ve škarpě. Tomáš se nemohl zvednout. Pak mu najednou prisla síla znovu do svalů a zvedl se. Rozběhl se k autobusu s jedním cílem. Ujistit se ze je Kačka v pořádku. Přiběhl a uviděl rozdrcené sklo a zprelamane plechy. Pomohl vyjít ven Lucce, Elišce, Alis, která mu dala letmo pusu na tvář, také pomohl učitelce a svému bff. Taky pomohl Adamovi, ale Kačku nenašel. Pak ji uviděl. Ležela na skle s tržnou ránou na hlavě a.....A s velkým střepem v břiše. Tomáš k ni skočil. Nevnimaje bolesti v hlavě. Ruplo mu v jednom koleni ale to nevnímal také. Chitil ji za rameno a hlavu. Začal na ni křičet "Kačkó!! Probud se. Vztavej. Vztavej. Delej lásko. Prosím !!!!!!!" Pak ucítil doteky rukou na zádech. Rozbrecel se. Vzal ji do náruče. Ruce ho začali táhnout pric z autobusu. Pořád ji svíral. Vytrhl ji strep z břicha a utrel ji krev z hlavy. Políbil ji. Pritahnul se k ní az ucítil její prsa na své hrudi. Přiložil k ni ucho aby slyšel tlukot jejího srdce. Nic. Nic. Nic. Neslysel zadný tlukot. Jednou rukou ji vzal přes záda druhou přes zadek s zvednul ji. "Záchranku !!" Zavolal a položil ji znovu na zem. Rozbrecel se ji na tělo. Vytekajici krev nesla zastavit ani obvazy co si strhnul z trička. Pořád tekla. Naproti němu si klekla Lucka a začala na něj mluvit. Prisla i Niki které tekly slzy z oči a pohladila ho po hlavě. Přiběhla i Alis která ho vzala kolem pasu a vzala ho na sebe. Do ucha mu poseptala "Dluzim ti to. Jen se nebran a brec. Potřebuješ to." A Tomáš brečel. Brečel pořád a pořád. Nevnímal jak ho Alis hladí ani jak Niki volá záchranku, jak ho Lucka brečí nad Kaččiným tělem. Pak se Tomáš propadl do temnoty.
Tomáš se probudil v bílé místnosti. Podle přístrojů na posteli poznal ze je v nemocnici. Měl sucho v krku a bolela ho hlava. Strašně. Jakmyle otevřel oči prisla do místnosti sestřička. "Ahoj Tomáši. Jak ses prospal ??" Zeptala se ho cernovlasá pěkná dívka s hnedymi oči. Začal křičet. Byla tak podobná Kačce. Křičel na ni otázky typu : Umřel nekdo ?? Co se stalo s Kačkou ??.. Sestřička se zarazila a odvětila krapet kousave. "Umřel řidič, Kristof, Lukáš, Dominik a Kačka." Řidiče neznal. Kristof byl magor. Lukáš a Dominik taky. Ale strata Kačky byla strasna a,nesnesitelná. Všechno kolem něj jakoby potemnelo. Cítil prázdnotu. Sestřička jen tak mimochodem přihodila ze on utrpěl lehký otřes mozku to však Tomáš nevnimal. Padl na záda a znovu omdlel. Když se probudil ležel ve stejně místnosti jen sestřička byla jiná. Byla hezčí. Byla to blondina a oči měla blankitně modré. Byla milá a měla libezny hlas. Celou situaci mu vysvětlila. To co si z jejího vykladu odnesl bylo to ze zemřel řidič a tři největší volové ve třídě. A umřela nejlapsi holka na světě. Zranění bylo jeho asi nejzávažnější. Ostatní měli treba jen oderky. Modřiny nebo tržné rány na končetinách. Když došlo na návštěvní hodiny prisli Tomasovi rodiče a děda. Povídali si s ním o tom co se mu stalo a tak. Dělal ze mu nic není a skoumal emoce a náznaky v jejich hlasech. Žádný z nich se nezeptal na Kačku což ho popudilo a řekl ze chce být sám. Oni tedy odešli. Asi po dvaceti minutách přišli dve menší a jedna větší postava. Ukázalo se ze prisla jeho třídní profesorka a Alis s Luckou. Profesorka k němu přistoupila a pravila. "Tomáši, za tvoji pomoc při vylezani z autobusu ti chci jménem třídy poděkovat. Chci ti také říct ze jsi jediný z nás kteří utrpěli vážnější zranění. A také chci vijadrit soustrast nad tvoji ztrátou. Každý jsme ztratily ale ne každý takovou měrou jako ty. Brzy se uzdrav. Nashledanou. " pozdravila učitelka a Tomáš ji poděkoval a také pozdravil. Pak k němu přistoupila Alis s Luckou. Alis ho pohladila po vlasech a sedla si na kraj postele. Měla na sobě volně kalhoty a tričko. Lucka udělala to samé. Povídali si o bouračce až do konce navstevnich hodin. Když prisla řeč na Kačku Tomáš začal slzet a Alis mu dala hlavu na svůj klín a kolebala ho. Lucka ho hladila po ruce. Tomáš byl za to rád ale byl by všechno tohle vimenil za svou Kačku. Toto však nebyla poslední zkouška.
ČTEŠ
Bez šance na štestí
RomanceKniha napsaná na tři části, dvě jsou spojené přímo třetí nenavazuje na hlavní linii příběhu. Děkuju že čtete