to co se má stát stane se

76 4 0
                                    

Když v nedělo,vecer přijela Kacka z chaty pomohl ji Tomáš s úkoly z dejaku a stíhal k tomu jeste psát Alis a Lucce, Eliška byla nezvestna. Ale jemu uz to tolik nevadilo protože si našel novou lásku. Když usinal byl šťasten a přesvědčen ze tentokrát to bude dobry vztah.

V pondělí rano ho vzbudil budicek. Tomáš vyskočil z postele a prevlikl se. Pak sešel po schodech do přízemí kde měl připravenou snídani. Po jídle si vyčistil zuby a šel na autobus. Tam si sedl ke svému bff se kterým se znovu zkamaradili a popovídal si s ním o Alis, Elisce i Kačce. Když přijeli před školu a vystoupili uviděl Tomáš jak de Lucka s Nikol. Okamžitě se k ním připojil a povídal si s nimi až k šatnám. Tam se přezuli a pokracovali dále do k učebně. Když došel do třídy uviděl jal se to v modře namalované místnosti hemží dětmi. Jedni seděli a premitali. Nekří pobíhali a kecali a jiný se učili na hodinu. Když zazvonilo Tomáš si sedl na místo vedle Alis kde seděl od začátku roku. Za ním seděla Lucka. O hodinu párkrát zavadil pohledem o Alisino pekne tvarovane tělo což mělo,za následek ze se začínal cervenat. Když hodina skončila pockal před třídou na Kačku a společně s ni odešli do další učebny.

Po škole se rozloučil s Luckou a vyslal jeste jeden zkoumavi pohled za Alis která si ho se zájmem prohlížela a když se na ni podíval okamžitě odvrátila tvář a začala se cervenat. S Kackou šel až na zastávku kde staly vedle sebe a povídali si. Když v tom narazili jejich ruce do sebe a Tomáš ji chytil. Propletli si ruce a v tu chvíli jako by se všechno rozespivalo. Kytky ozily a zbarvily se vsemoznymi barvami. Lidé jakoby zmizeli a jejich hlasy nebyli sliset a zbyl tam jenom Tomáš a Kačka. Takhle se drželi a povídali si do chvíle než přijel autobus a odvezl si Tomáše domů. Doma se Tomáš hned připojil na síť a napsal Kačce i Elišce a Lucce. Jako první mu podepsala Lucka. Protože Tomáš jeste nevěděl jestli s Kačkou chodi tak se o tom před Luckou radsi nezminoval. Pal mu napsala Alis. Ptala se ho proc na ni po škole kouknul. A Tomáš si řekl ze nebude lhát a napsal ji: protože se rád koukám na pěkný holky. Alis začala posílat cervenajici smajliki a znovu začala psát jal se omlouvá což Tomáše trošku znudilo ale jakmyle přišla Kačka na fb tak mu to zvedlo nejen náladu a začal si s ni psát. Asi po hodinové konverzaci o tom jak se měla ve škole a jak ji je teď se Tomáš osmelil a skusil to. A vyšlo to. Sice uz to měl skoro na jisto ale stejně skákal radosti. Začal chodit s Kačkou a tentokrát byl přesvědčen ze uz to vijde. Okamžitě to napsal Elisce protože i ona na tom měla zásluhu a Lucce taky protože je to kamarádka. Jenom Alis se s tím raději nezminoval.

Další den bylo uteri a Tomáš měl trénink street dancu. Na street dance chodí uz čtvrtej rok a s ním tam chodí i Alis akorát ze ne do tè samé skupiny. Když tam Alis přišla Tomáš zrovna tancoval a jakmile se na ni podíval tak zakopl a upadl. Zasmál se jako retardovanej lachtan a začal tancovat dál. Ale měl důvod proc padat. Měla na sobě košili a vládu svázané do ohonu a džíny až nezdravé upnute. Div ze nezačal slintat ale to uz by bylo moc. Vzpomel si totiž co na sobě měla Kačka. Zelené upnute tričko a vlasy do drdolu. A zelené džíny. A kdyz si v tom uboru všimla ze Tomáš přišel okamžitě se zvedla a přiběhla k němu na lavici a začala se s ním bavit. On ji vzal kolem pásu a ona mu ruku provlikla s jeho druhou rukou. Tomáš se nestačil divit co se stalo potom. Alis se na ne jednou podívala a pak až do zazvonění byla na záchodě. Když přišla měla slabé viditelny ale i presto rozmazany make-up u oči. A to se odazelo i na tréninku. Celou dobu než Tomáš odešel se na něho nepodivala a byla naštvaná. Tomáš se cítil divné.

Doma na něho čekala tepla večeře a zpráva od Alis i od Kačky. Kačce odepsal hned a začali si psát jak jim to slušelo a jak se máj rádi a tak. Klasicky vztah. Když zkoncil Alis trénink rozhodl se ze napíše i ji. Alis mu odepsala ze je naštvaná kvuli rodičům ze ji nechteli pustit na vylet. Tomáš se rozhodl ze to nechá být ikdyz si myslel ze to tak není a když ho v devět poslali rodiče spát napsal holkam dobrou noc a usnul.

Tak to máme druhý díl za sebou. doufam ze se vám líbil.

Netezim z vlastních zkušenost.

Bez šance na štestíKde žijí příběhy. Začni objevovat