procházka

31 3 0
                                    

Uz byli konečně tři hodiny a Tomáš byl odvezen otcem k plavrckau kde uz čekala Alis.
( Tomáš. Alis .Lucka)
Ahoj Alis. Kde je Lucka ?
Ahoj Tome. Nevím kde je. Počkáme ??
Dobře.

Asi po pěti minutách nemeho čekání .......

Ahoj Tome. Ahoj Alis.
Hoj Lucko. Tak můžeme ??
Jj muzeme. Tlapka je připravena.

Tak tedy šel Tomáš s Luckou a Alis po městě. Po dvanácti minutách prolomila Lucka ticho.

Tome. Jak ..... Jak to snasis ??
Jak snáším co ? Samotu ?? Ja nejsem sám. Mám vás. Pokusil se o vtip Tomáš a chitil obě kolem ramen. Alis se zacervenala ale Lucka se nenechala odradit a otočila se na Tomáše. Chystala se nadechnout aby na to něco řekla. Když v tom Tomáš zpatril jak si to k ním vykracuke Simon - přítel Lucky. Simon přišel až k ním. Tomáš sundal rychle ruce z ramen holek ale uz bylo pozdě. Simon mu dál facku a řekl. "Lucko. Doufam ze Budes s timhle paratkem šťastná a ze sis to užila protoze mezi náma je konec!" A odkráčel. Tomáš se začal cervenat a začínal v něm prekipovat vztek. Uz,se l němu chtěl rozběhnout ale Alis ho chytila za ruku a tím ho zadržela. V tom momentu začala Lucka brečet. Tomáš ji vzal kolem ramen a,nahlas pronesl. Takhle snáším samotu. Ale jak uz sem říkal. Mám kamarády kteří mi pomáhají abych to prezival. Alis se znovu zacervenala a pohladila baru na hlavě. Bára se vzchopila a pronesla roztresenym hlase "No vite. Ja uz to čekala ale. Nevedela sem ze je to tak hrozný. " Tomáš ji pohladil a Lucka pokinula aby šli dále. Pak si povídali o škole. A potom znovu Alis přivedla řeč na Kačku. Tomáš měl slzy v očích ale zvládl si o tom povídat. Pomáhalo mu to. Uz ani neměl tolik slz v očích. A pak se to stalo. Alis se dotkla její rukou ruky Tomáše. Otrela se o ni a vrátila se zpátky. Tomáš byl chvilku zařazen a pak ho něco napadlo. Pucis mi Ťapku ? Ano, jistě. Alis mu podala vodítko a když ho ještě měla v ruce tak chytil vodítko i s rukou. Než se Alis odtrhla držel ji asi pět sekund. Lucka si ničeho nevšimla. Pak pokračovali v konverzaci o tr bouračce. Sice nemohl Tomáš vtipkovat ale i tak se mu ta konverzace líbila protoze to opravdu pomáhalo. Pozval tedy obě holky na hranolky. Dali si v kebabu hranolky s chili omáčkou. Byli moc dobré. Holky mu poděkovali a nenechali si vymluvit ze mu to vrátí. Pak si na něco vzpomel. Vzpomel si na to ze ho ani,nepozvali na pohřeb a svět jakoby ztemel. Holky se ho hned zeptali co se mu děje a tak jim to vyložil. Holky to také zarazilo ale rozhodli se do toho tolik nerejpat. Ťapka se nechala slyšet ze potřebuje na zachod a vykonala potrebu u nejbližšího sloupu. Tomáš ji to povolil a počkal až bude hotová a pak ji zase předal Alis. Alis se mu odvdecila okouzlujicim úsměvem a převzala si ji. Lucka navrhla aby si na náměstí sedli a trošku poseckali. Seděli na náměstí a ze tři hodin uz bylo rázem pět. Lucka se omluvila ze uz musí domů. Tak se nabydli ze ji doprovodí. Lucka souhlasila. A tak ji doprovodili domů. Před panelakem se rozloučili. Lucka mu dala letmo pusu na tvář a do ucha mu zasepteptala "Děkuji. Za všechno." Není za co. Ja děkuji. Ty si mi pomohla. A pak Lucka odbehla po schodech domů. Tomáš chodil s Alis po městě ještě další hodku a pak musela jít i ona. Šli k ni domů. Před domem se otočila a chytla ho za boky a přitáhla si ho. Dala mu pusu na pusu a pravila. Promiň ale ja si nemohu pomoct. Jsi pro me jako magnet. Jestli me mas aspoň trošku rád rekni mi to.

Tomáš byl trošku zařazen. A když ho pustila znovu si ji přitáhl k sobě a také ji dál pusu. Mám tè rád. Jako kamarádku i jako pritelkini. Počkej tak týden a možná uz budu plně zotaven. Alis pokyvala hlavou a dala mu ještě jednu pusu. Tentokrát na čelo. Nápis mi. Ahoj. To byla její,poslední slova. Pak odbehla do paneláku. Tomáš odkráčel k otcově obchodu a odtamtud ho otec odvezl domů.

Když přijel domů tak si vzal hned mobil. A pak až si vzal svačinu v podobě jogurtu. Zapnul si pocitac a hrál az do večeře. K večeru byla sekana s kecupem a chlebem. Po večeři si psal s Alis. Flirtoval s ni. Hodne. Psal si i s Luckou. Lucka však nebyla tak blbá a poznala ty doteky mezi Tomášem a Alis. Upozornila ho na to a poskladlila ho ale pak to nechala být a psali si o sportech. Tomáš ležel v jeho posteli s modrým povlecenim az do noci a psal si a psal než uz byl mrtvej a usnul.

Ahoj lidí. Dik ze čtete. Doufam ze se vám to líbí. Jste super.

Bez šance na štestíKde žijí příběhy. Začni objevovat