konečně škola v přírodě.

31 4 0
                                    

Třídní prosesorka jednou oznámila ze se za dva týdny pojede na školu v přírodě. Celý den se pak o ni povídalo o přestávky. Tomáš si v obětí Kačky povídal o tom s kým by chtěl spát na pokoji. První nápad byl s Kačkou a Luckou. Ale to nejspíše nešlo takže se ptal kluků kdo by s ním chtěl být. Zjistil ze s ním chce být na pokoji jeho bff a jeste jeden v pohodě kluk. Byl za to rád. Aspoň jací klucici kamarádi.

Celý týden se Tomáš užil. Až na tu věc s Alis. Pořád ho to trápilo. "Chudák holka." Řekl si Tomáš nahlas ve středu po škole když šel s Kačkou za ruku po městě. Kačka se na nej tazave podívala a Tomáš začal povídat. "No proste když me Alis odvedla o tu jednu  přestávku proc ze třídy tak me zavřela do šatny a tam mi zacala brečet na rameni ze se s ni rozešel jeden fajn kluk z tábora." "Tak proto jsi měl tak mokré tričko." Potřásla Kačka hlavou a uz,do toho dál nerypala a to Tomáš odcenil a náležitě ji za to poděkoval polibkem před tím než odjel domů autobusem.

Vykend

O vykendu měl jet znovu s Kačkou na chatu. Byli tedy celý den zavření v pokoji a povídali si. O škole. O všem možném. A pak prisla řeč na Alis. V jejím nadhernem pokoji museli řešit takovou nehezkou věc. Kačka začala pomlouvat ze je to kráva když nic nevydrží. Ani rozchod. A Tomáš se jenom cervenal a mlčel. Byl na rozpacích. Nevěděl co má říct. Kačka to pochopila a hned změnila téma na to co budou delat vecer. Dohodli se ze budou koukat pod perinkou na filmy. Po vydatně večeři si pustili Hvězdy nám nepřáli. V objetí se koukali a nenechali se rušit. Po filmu si dali pusu a Tomáš se šel vykoupat. Když přišel znovu do pokojíčku uviděl ze Kačka je ns balkóně a tak se vkradl po špičkách za ni. Jednu ruku ji dal na bok a druhou na zadek a pomalu ji otočil. Měla v očích vyzivavy výraz. Přitáhl ji k sobě a cítil jak ji bije srdce. Začali se libat. Hodne. Libali se jak normálně tak francouzky. Tomáš nejméně pětkrát sklouzl k jejímu krku. Kdyby ho Kačka neodtrhla udělal by ji cucflek. Byl to vášnivý vecer na balkóně. Avšak když měli totálne vyschlé pusy a krky skončili. Tomáš byl rád za to ze ji má. Strašně ji miloval a kdyby jim bylo více tak by ji i miloval jiným způsobem. Ale zatim ne. Ne dnes. Pak si spolu lehli pod peřinu a tam ji Tomáš dál pusu na čelo a v obětí usnuli.

Rano se Tomáš probudil mokrý. A jejda. Lekl se Tomáš. Snad to neproteklo až ke Kačce. Když se vzbudila Tomáš ji prozradil svr mokré tajemství a ona se zasmála a ptala se co se mu zdálo. Tomáš odpovedel ze asi něco o ni a políbil ji.

Když přijel domu rodičům o jeho mokrém tajemství nic neřekl a hned si šel psát. Viděl zprávu od Alis a přečetl si ji. Promiň nevím co me to napadlo.  Tomáš odepsal ahoj. V pohodě. Bylo mi jasné ze si to potřebovala. A zavřel mobil. Šel si pro večeři.

Pondělí

V pondělí jim učitelka ve třídě oznamovala kdo bude s kým na pokoji. Kačka měla spát s Luckou a Alis. Tomáš s Jirkou (jeho bff) a s Adamem. Což se mu celkem zamlouvalo. Návštěvy mezi pokoji byli povoleny mezi večeří, koupaním a večerkou. Při slově návštěvy mrkl Tomáš na Kačku a ona ho obštastnovala svým rovným úsměvem. Byl rád ze je na pokoji s Luckou protoze si mohl povídat s oběma. Uz se strašně těšil. Po obědě šel s,Kačkou a Luckou na pizzu. Zase super den. Uz se mu zdálo ze to nic nemůže zkazit. Ale to měla prid nejhorsi věc v životě.

Den odjezdu.

V den odjezdu se měli setkat na autobusovem nadrazi. Když Tomáš dojel na nádraží v červeném fordu rodičů. Vystoupil na parkovišti a přešel pres chodník k autobusum kde čekala hrstka lidí. Zahlédl Kačku a přiskocil k ni. Obejmul ji a dostal pusu na tvář. Jeho rodiče se tvářili šťastně ale byla vidět neuprimnost v jejich pohledu. To Tomáše trošku zklamalo ale nehodlal se tím trápit protoze Kaččinym rodičům se to líbilo. Z dali uviděl Alis jak se baví s rodiči. Pak od ni obdržel krátký pohled ze ktereho vyčetl její smutek a vztek. Všechny zraky se upreli na velký žlutý autobus student agency. Prostor pro zavazadla byl skoro okamžitě zaplněn kufry, batohy, karimatkami, spacáky a všelijakými tazkami. Tomáš se rozloučil s rodicema. Otec ho poplacal po zádech se slovy "Drž se synu." A matka se slzou v očích mu povedela aby se nestratil a aby nezlobil. A aby psal. Uz ho to jejich tlachání nudilo. Nastoupili do autobusu. Tomáš si sedl vedle Kačky. Vyjeli. Netušili ze se stane neštěstí.

Bez šance na štestíKde žijí příběhy. Začni objevovat