chata aneb romantický,vecer.

44 4 0
                                    

Pátek si Tomáš opět užil. Celé přestávky seděl v obětí s Kačkou a přitom si smel povídat nejen s ni ale i s Luckou. Po škole se s Kačkou rozloučil táhlim polibkem a odešel na trénink floorbalu. Po vydatné tělesné námaze v tělocvičně oblozene dřevem s modrou podlahou z neklouzaveho materialu se Tomáš prevlikl a odjel domů autobusem. Doma se rozbalil na posteli a pro změnu si četl. V tom mu pipl mobil. Psala mu Alis ze prí je to strašný debil a ať uz ji nikdy v životě nepíše. Tomáš se ani neobtěžoval ptát se co se děje proste jenom napsal ze udělá to co si Alis přeje a dál uz se o to nezajímal. Plně se věnoval knížce.

Když se v sobotu probral byl převelice šťasten. Konečně se pořádně prospal a nezdal se mu žádný ošklivý sen. Zapnul si televizi a do desíti koukal na programi na prima cool. Po snídani si vycistil zuby a připravil si do batohu spodní prádlo, kartáček na zuby, náhradní tričko a zabalil si spací pytel. Krátce po vydatnem obědě ho tatínek odvezl až ke Kačce na chatu. Ta ho přivítala silným obejmutim. Její maminka a tatínek se spokojili s potresenim rukou a pozdravem. Když se rozloučil Tomasuv otec a odjel šel se Tomáš projít s Kačenkou po okolí. Propleteni rukama obcházeli po okolí. Protoze do trojice nejoblíbenějších předmětů Tomáše patřila biologie poučoval s úsměvem Kačku o rostlinách a živočiších ktere zahlédli. "To je borovice černá. Poznas ji podle velice dlouhých jehlic. A tamhle je Modrin opadavi který má jehlice takhle specificky uspořádané a ma malé šišti.........." Kačka přerušila jeho výklad tahlim polibkem na znamení ze nechce nechat rušit romantickou chvilku proslovem o škole. Tomáš akceptoval s úsměvem její názor a dál mlčky ruku v ruce šli po okolí chaty.

K veceri byly výborné těstoviny ktere si snedli na terase. Tomáš vevnitř jeste nebyl a tak se tesil až uvidí celou velkouch chatu. "Půjdeme dovnitř ??" Položil otázku trošku netrpelive Tomáš. "Dockej času jako husa klasu." Pronesla s úsměvem Kačka. Dobře slyšela nádech netrpělivosti v Tomášově hlase.

Když dojedli vzala Kačka talíře a odnesla je dovnitř. Asi po pěti minutách vibehla ven. Prevlikla se do černých legín a do trička s nápisem Swag for me a doplnila to bílími žabkami. Strašně ji to slušelo. Vzala Tomáše za ruku a odbehla s ním k nedalekemu rybníku kde byla lavicka. Tam se koukali společně v obětí na západ slunce. On ji dál ruku přes záda na bok a ona jemu na rameno. Slunce je začínalo ozarovat oranžovožlutou září. Bylo to strašně romantické. Když tam nehnute seděli asi deset minut a vztřebávali ten úžasný okamžik najednou se na něj přetocila a sedla si na něj. Ruce mu dala za krk on ji na zadek s začali se libat. Vášnivé a zuřivě. Kdyby jim bylo víc Tomáš by si začal sundavat tričko. Ale měl dost rozumu a hlavne neměl kondom. Zatim si užíval líbání. Měla tak výborné rty. Tomáš něco zkusil. Sjel ji kousek po rtech a bradě na krk a tam ji na pět vteřin líbal. Pak se znovu vrátil k ústům. Asi po dvaceti minutách vášnivého líbání měli uz tak vyschle pusy zo tého nechali a znovu mlčky v obětí pozorovali jak slunce zapadá.

Když zapadla vraceli se po tmě zpátky na chatu. Kačky rodiče to akceptovali což bylo úžasné. Když se dvere otevřeli uviděl Tomáš bílé vymalovonou chodbu. Tam si na pokyn Kačky odložil boty a mikinu. Tím odhalil tričko s nápisem nike. Popřáli rodičům dobrou noc a Kačka ho odvedla na konec chodby kde byli schody po kterých vystoupali do druhého patra. Schody byli dřevěné a stěny kolem nich byli do pul metrů také lemované prkny. Líbilo se mu tam. Zavedla ho do pokoje. Pokoj měl manželskou postel. Měl skříň a noční stolek. A....jednu stranu z oken. Byl to úžasný pokoj. Ta strana z oken měla i prosklene dvere na balkón. Balkón byl z betonu a namalovaný na barvu tmavého dřeva takže to vytvářelo dojem ze to jsou parkety. Kačka si všimla jak tam tak stojí a kouká a zahihnala se jako hyena a odbehla pro dvě sklenky vody. Tomáš si lehl na postel. Byla měká s bylim prosteradlem a bylim povlecenim s černými proužky. Kačka přišla a dala mu napít. "Jdu se vykoupat. Zatim si vybal a můžeš se prevliknout." Tomáš uz se trošku vzpamatoval a pritakal jejímu návrhu. Po chvilce přišla s mokrymi vlasy a v ruzovem tričku a krataskach. Bylo poznat ze uz nemá podprsenku. Uz byla připravena do postele. A pak mu to došlo. Oni budou spát spolu !! To se mu zamlouvalo. Prikril se peřinou. Kačka si k němu vlezla a pritulila se. Tomasovi se líbilo jak byla mokrá. Chladilo ho to. V obětí si povídali. Když uz byla skoro jedna hodina tak Kačka zhasla lampičku a společně usli.

Bez šance na štestíKde žijí příběhy. Začni objevovat