Kdyz se blížili Tomášovi narozky začal se Tomas bát jestli to Alis nemyslela vážně. Den před tím než měli jít mu Alis napsala že na něj bude před pizzerkou čekat v 15:30. Tomas tedy v pul čtvrté dorazil před žlutou budovu s napisem Pizza house. Alis už tam na něj opravdu čekala. "Ahoj." Pozdravil Tomáš. "Ahoj." odvětila Alis a přiblížila se k němu. Tomáš vyndal peníze a zaplatil pizzu. Jedna syrová jim stačila a kdyz ji spořádali na lavičce v restauraci vydali se do parku tam si sedli a klábosili. Jen tak. Tomáš nevěnoval hovorů moc pozornosti a spíš myslel na svoje kamošky. Myslel na Kaččin zadek, na Nikiiny oči, na šepky postavu a na Lucčin smích. Když nedával pozor Alis ho opatrně chytila za ruku. "Co to delás ??" Vykřikl Tomáš a ucukl kdyz mu chtěla proplést prsty. "No coby? Chytám tè za ruku." Odvětila Alis a nasadila psí oči. "A proč jako ??" Utrhl se Tomáš a jeho slova zněla trošku víc naštvaně než chtěl. "Ja tè mám ráda a kdyz si souhlasil že se mnou půjdeš tak jsem si myslela že ...." Nedokončila Alis větu. Tomáš byl nadmíru překvapen jejím chováním a začal se klepat. Nevěnoval tomu pozornost a tiše se Alis omluvil kterou to zřejmě ukonejšilo a podívala se na něj ocelově modrýma očima plných lásky. Chtěla se k němu přisunout blíž ale to už Tomáš nevnímal. Zamotala se mu hlava a on spadl z lavičky na zem. Poslední co si pamatoval byla tvrdá země na kterou dopadl.
____________________________________Lucka
Ve škole se rychle rozkřiklo že Tomáš šel s Alis na pizzu a že při tom omdlel a že leží doma v posteli a odpočívá. Po škole si s holkama domluvili že ho pojednou navštívit. Netušili ze nebudou jediné. Lucce jej bylo líto. Přece jen byl to její nejlepší kámoš a měla ho ráda. Možná víc než je zdrávo kdyz chodí se Šimonem. Rozhodla se pro akci a tak o volnou hodinu napsala Šimonovi konec a začala si myslet na Tomáše. Kdyz konečně dojeli do vesnice kde Tomáš bydlel došli k jeho domu (na fb profilů má adresu bydliště.) A zazvonili. Otevřela jim paní kolem pětačtyřiceti a kdyz je Lucka představila pustila je Tomášova matka dále.
____________________________________Alis
"Co tu dělají ??" Pomyslela si Alis když jela autobusem navštívit Tomáše v jeho domě. Doufala že tím jak s ním šla na "rande" mezi nimi ukovala pouto které chtěla posílit tím že ho navštíví když je mu zle. A pak ji překazili její plány ty čtyři "kamarádky" se kterýma se Tomas bavil. Když vyšla s autobusu zpomalila aby nepřišla stejně jako ony a aby přišla později. Neměla v úmyslu je předběhnout. Nebylo by to k ničemu. Jakmyle došla k domu pustila ji jeho matka dovnitř s úsměvem na rtech.
____________________________________Lucka
Vešli do jeho pokoje a uviděli jak leží na posteli plné plyšáků a spí. Vzali si židle a sednuli si k němu Lucka ho pohladila po vlasech a Kačka se musela usmát. "No co je ? Některou z nás si musí vyhrát tak proč ne mě ??" Zašeptala s úsměvem Lucka. "Lucko on má Alis. Byl s ní na pizze a v parku. Byli sami." Připoměla ji bolestný fakt Niky ale Lucka se nenechala odradit a pohladila ho znovu. V tom zazvonil zvonek a p pár minut vtrhla do pokoje Alis se slovy na rtech "Co tady delate ??! Přišli jste mi ho vzít ??" Začala křičet. Štěpka se tak lekla že vstala a vyšla ven z pokoje. Asi na toaletu. Když se Alis nedočkala odpovědi sedla si na židly místo Štěpky a přisunula si ji ještě blíž k němu. Zrovna se chystala promluvit když se Tomáš odvalil na druhou stranu postele zády k Alis. Alis se přihlouple, nevěřícně zasmála a vstala. A to se Lucka chopila šance a přisunula se taky Tomáš se otočil zpátky čelem k holkam a to už Alis neztrpěla a s pláčem vyběhla ven. Štěpa přišla do pokoje a trošku nahlas se zeptala co se stalo a Tomáš se zavrtěl Niky se chopila slova a řekla ji ten malí příběh a když si ho Štěpka vyslechla usedla s úsměvem zpět na svoji židly Lucka byla štěstím bez sebe. Pohladila Tomáše po vlasech a on se znovu zavrtěl a pomalu otevřel oči. "C-co se..?" "Lež." Přikázala mu Lucka.
____________________________________Tomáš
Tomáš si pamatoval jak spadl na zem a teď se vzbudil doma ve své posteli jak se nad ním sklani Lucka a jeho další kámošky. "Holky ?? Chcete nějakou svačinu ??" Zakřičela matka. "Ano mami. I ja bych si něco dal." Zakřičel Tomáš s úsměvem na rtu a už chtěl vyskočit z postele když v tom ho Kačka přidržela a pravila "My ti tu sváču přinesme. Můžeme tu bejt do pěti pak si pro nás přijedou rodiče." A už se měla k odchodu ale holky řekli že to přinesou a tak a Kačka se neubranila a mrkla na ní. Lucka pochopila že ji teď dávají prostor k tomu co si usmyslela udělat už ve škole. Lehla si k němu pod peřinu a začala.......
Ahoj lidi. Sorry že vás takhle napinam ale bez toho to nejde. Děkuju za to že čtěte. Jsem teď na dovče a je tu WiFi takže díli jak u Bez šance na štěstí tak u druhého dílů Lovné zvěře budou. Tešte se a čtěte.
Váš Tomáš
ČTEŠ
Bez šance na štestí
RomanceKniha napsaná na tři části, dvě jsou spojené přímo třetí nenavazuje na hlavní linii příběhu. Děkuju že čtete