narozky

39 3 2
                                    

Lehla si k němu pod peřinu a začala ...

Svůj proslov malou pusou na tvář. Chtěla se nadechnout ke slovu ale Tomáš pochopil co mu chce říct, přiložil ji ruku na pusu a kyvnul hlavou jako že ji rozumí a že souhlasí, odkryl ruku z jejich úst a políbil ji. Ona jeho něžnost opětovala a tak se to opakovalo asi sedmkrát, pak slyšel Tomáš kroky na schodech a rychle se odtahnul. Jenom nechal jedny ruku na Lucčiných zádech. Do pokoje přili ostatní holky s talířema s pizzou a všichni se najedli do pěti seděli na posteli a povídali si o nadcházející oslavě kterou uspořádají zítra. Když v pět přijel odvoz dál Tomáš Lucce pusu na rozloučenou a pak osaměl ale už se těšil na zítřejší oslavu.

Hodina oslavy se blížila a Tomáš nedočkavě vykokuval z okna jestli nevidí přijíždět auto. Pak uviděl černou hondu která přivezla Niky se Štěpkou. Tomáš nadšeně vyskočil z jeho pozorovatelny a sebehl dolů vstříc devčatům. Otevřel jim a odvedl je k sobě do pokoje holky si odložili mikiny a boty a vlezli do Tomášovi postele a taštičky si odložili do rohu místnosti. Sotva dosedli zazvonili další hosté a když Tomáš otevřel dveře spatřil Lucku s Kačkou. Také je odvedl do pokoje kde se mezitím Niky a Štěpka připravili na předávání. Tomáš se musel červenat když mu holky přáli vše nejlepší, hodně zdraví a štěstí a ať vám to s Luckou klape. Od Niky dostal čokoládu a od Kačky hrneček, Lucka mu se svudným úsměvem na rtech věnovala kamínek ve tvaru srdce a další čokoládu a Štěpka přinesla Tomášovi oblíbené bonbóny. Když bylo předávání u konce Tomáš rozpačitě poděkoval a usadil se na postel. Všichni si sedli do kruhu a holky začali drbat o ostatních lidech že třídy až přišla řeč na Alis. Tomáš se začal červenat když Niky pronesla "Proč si nám neřekl že s ní deš na pizzu. Musela nám to říct až Bára." "Noo.."zdráhal se Tomáš odpovědi "Co no?" Skoro vykřikla Štěpka. "No protože jsem si myslel že si jenom dělá prdel a že stejně nepudem. No a pak mi nedala žádnou šanci vám napsat když mi ve tři řekla že v půl čtvrtý tam bude čekat." Vyštekl Tomáš a zavřel se sám do sebe. Lucka ho něžně obejmula a podívala se na Niky a Štěpku vražedným pohledem. Pak se všichni začali smát. Nebyl to smích protože by jim něco přišlo vtipné. Smáli se aby si odlehčili. Smáli se všemu a byli rádi že jsou spol. Po vydatném smíchu přišli na řadu hry. Tomáš však jednoho plyšáka a trefil Kačku do hlavi. Ne silou ale jen tak přátelsky. Kačka si také vzala do rukou plyšáka a oplatila mu ránu. Po chvilce se strhla opravdová bitva. Tomáš rozdával rány velkým hrochem, Štěpka si vybrala hada a Kačka držela v každé ruce jednoho pejska a Lucka s Niky měli polštáře. Když byli všichni zmalcení a znovu vysmátí vzal Tomáš do rukou krabičku s hmyzem a došel až k terariu kde otevřel dvířka a nasipal svému gekonovi několik červů do misky. Když vše zavřel uslyšel že holky se už nesmějí a otočil se. Před nim stala Lucka a jak se otočil chytla ho za boky a hodila ho zpátky na postel kde vzali holky do rukou plysaky a začali ho mlátit. "Dooost !! Nechte mě !!" Křičel Tomáš mezi záchvaty smíchu. Pak si na něj Lucka lehla a zacpala mu ústa těmi svými. Táhlý polibek měl za nasledek že Tomáš místo toho aby se bránil se soustředil na Lucku a ostatní ho mohli pořádně zmlatit. Když dostal skleněným okem do holeně pustil se rtů Lucky a zakřičel ať už toho nechají. Konečně ho holky poslechli a Lucka z něj chtěla slézt ale Tomáš si ji pritahnul spět ke rtúm a až pak ji pustil. Tomas byl celý udýchaný a tak se šel napít vody do kuchyně a když přišel zpět do pokoje spadla na něj deka a zakryla mu vyhled. Pak ho něčí ruce chytili a odnesli ho na postel kde si na něj posedali veschny holky až Tomášovi vyhnali všechen vzduch z plic. Tomáš kolem sebe začal plácat rukama a když z jej konečně holky sesedly byl celý rudý a vyčerpaný. Když z nich vinutil slib že už ho nechají mohli se konečně dál bavit. Smáli se na celé kolo a Tomáš si nenápadně propletl ruce s Luckou zrovna v jednom záchvatu smíchu zazvonil zvonek a venku stala maminka Štěpky s tím že odveze Niky a Štěpku domů. O něco později přijela i mamka pro Kačku a ohlásila že pro Lucku si přijednou později. A tak tedy Tomáš s Luckou osaměli. Drželi se za ruce a v obětí leželi na posteli. Tomáš cítil jak ho Lucčiny ruce na zádech a krku. Opatrně ji položil ruku na zadek a políbil ji. Lucka jeho taky a pak Tomáš něco skusil. Strčil ji opatrně jazyk do pusy až narazil na její jazyk a propletli se. Lucka se na něj vyhoupla a zajela mu rukou pod tričko a líbali se dál. Pak zazvonil zvonek a Lucka musela odjet. Když se na prahu slovně loučili Tomáš pocítil slabost. Padl do kolen a zřítil se na zem. Rána do hlavy o dlažbu ho spolehlivě uspala.

Bez šance na štestíKde žijí příběhy. Začni objevovat