Historia ime nis pikerisht keshtu,drejt e ne ngjarje. Ndonjehere te ndalesh ne detaje per mua behet e merziteshme dhe humbet interesi. Do te ndalem te vendi, koha, personazhet dhe ne fund ngjarja ne pjeset ne vazhdim. Uroj t'ju pelqej !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Qendro aty ku je . Mos me prek.- u degjua e bertitura e saj ne korridorin e katit te dyte.
Nxitova hapat. Ai ze , ajo e cjerr me shqetesoj disi. Ngjisja shkallet nxitimthi , ato fraksione sekondash n mendjen time thurrnin intriga. Nje lemsh me bllokoj aty per aty.
-Noa , me fal. - u degjua t shfajsohej dikush.
-Funderin - u degjua perseri zeri I saj.- Po si munde, siii? - vazhdoj ajo me kembengulje teper e tensionuar.
Qendroja e mbeshtetur pas murit, koridori ishte eresir nga jasht reflektonte drita e neonit. Isha e hutuar, kush ishte ai ? Shihja vetem Noan, e cila ishte bere bishe. Po cfare po ndodh? -mendova me vete, kishte kaluar mesnata.
- Noa ate nate, nuk folem, nuk munda te shpjegohem, pastaj ti u largove.
-peralla !!! Po degjom njehere e mire, mos ju afro asaj, ndryshe do te vras dhe po te paralajmeroj.
Ajo dukej e terbuar nga nervat, ndersa ai , ai i fliste krejt i qet.
-Ne...
-mbrapa diellit. Nuk ka 'ne' . Mallkoj diten qe te njoha , degjoveee!!!! - beri disa hapa drejt tij e shtyhu fort pas murit pastaj vazhdoj- prej teje nuk dua as veten time.T urrej !!
Pikerisht atehere ra zilja e telefonit.
Dreq mendova me vete, dhe nxitova ta nxirja telefonin nga xhepi i xhinseve te ngushta. Ishte Arja, motra binjake e Noas. E mbylla telefonin, dhe u ktheva nga ata. Por koridori ishte bosh . E cuditeshme !***
Rrefen Arja
Kisha dite qe nuk e shihja Noan, q prej asaj te djele, plot nje jave. Nuk ishte hera e pare qe humbisja kontaktet me te, kishte ndodhur dhe me pare,sepse keshtu eshte ajo ndryshon si moti. Asnjehere se kam kuptuar, nuk perpiqem ta kuptoj. Eshte e pamundur!**E telefonoja papushim, kish kaluar mesnata, kisha gati 12 ore qe e telefonoja dhe me dilte e padisponueshme. Fillova te shqetesohesha, nuk e di pse por morra telekomanden dhe shihja e shqetesuar edicioni e lajmeve. Asgje e re!
Budallaqe,-mendova me vete- po cfare mendon njehere?? Cfare pret te shohesh??
Nuk e di sesi filluan te me vinin mendime te cuditeshme ne koke. Pastaj morra telekomanden fika TV dhe u shtriva ne divanin aty prane
* (pas nje ore)
Vazhdoja te isha zgjuar, asnje telefonate, asnje mesazh. Po cmendesha, nuk e di sesi po rruaja qetesin, dhe beja durim duke pare tavanin e dhomes. Ne fund te fundit nuk kisha cfare te beja tjeter ora po shkonte 2. Degjova zilen e telefonin, u ngrita menjhere ne kembe e shqetrsuar.-Alo
-Pershendetje Arja, jam Alis.
-po
-me kishe telefonuar. Por nuk mund te te pergjigjesha
-ah po . Me fal, m kishte dal fare nga mendja. Alis jam e shqetesuar, Noa nuk me pergjigjet , ti po ashtu . Ka ndodhur gje?
-mos u shqeteso. Jemi ne shtepi-u degjua zeri i Alis ne anen tjeter te telefonit.- Noa, humbi telefonin, duket se dikush ka dashur tja vjedh.
(Jo shum bindese)-e ka humbur? Perseri? Woww cfare rastesie!! Ha ha ha ( i degjua e qeshura ironike e Arjes) -ndonje dite do harroj dhe koken ne ndonje vend -shtova me pas teper e zhgenjyher
-nqs do mund te flasesh nga telefoni im? -Alis
-ah jo. Faleminderit, pershendete nga une dhe kujtoje se ka nje moter. Naten e mir!
-ti e di si eshte ajo... Mos u merzit. Naten fli e qete !!
Mbylla telefonin. Ndjeva nje boshllek ne stomak, telefonin e hodha diku aty, degjova vetem zhurmen e tij qe perplasej fort ne dysheme, pastaj e gjeta veten te shtrir pertok, shpertheva ne lot. Dhe ashtu me zuri gjumi...
***
Nuk e kisha iden se ku kishte perfunduar Noa. Isha ende e pa qart per ate cfare ndodhi.. Dola nga ndertesa e friksuar dhe e vetmja gje qe mendoja ishin fjalet e Noas, dhe hija e tij.Hipa ne makin dhe perplasa deren e makines fort pas vetes, me friken se askush nuk do perpiqej ta hapte, apo ti binte xhamit i friksuar
Ndenja disa caste ashtu, ishte njesoj sikur kisha pesuar shok, por u permenda brenda pak minutash. Vazhdoja te isha aty, ndeza menjehere makinen, e vetmja gje qe doja tani ishte te kthehesha ne shtepi. Cdo sekond qe kalonte me dukej se do te zgjaste deri ne agim. U kujtova ti telefonoja Arjes, vetem kur kalova Qendren, shtepia jone( une dhe Noa jetonim bashke) ndodhej dy blloqe me poshte. Morra fryme thelle, nuk kisha zgjidhje tjeter. Formova numrin, dhe u perpoqa te mbledh pak veten, per te qene bindese dhe per te qetesusuar sado pak Arjen , isha e detyruar ta genjeja , ndryshe situata do te trazohej edhe me shume. Ndersa per sa i perket Noas me detyrohej nje shpjegim...Vazhdon🙈ju ftoj te lexoni pjeset e tjera dhe te zbuloni misterin e Hijes, dhe te verteten tronditese te asaj bisede !!!
STAI LEGGENDO
Shpirt Rebel (shqip )
Misteri / ThrillerGabimi me i madh qe mund te bej nje njeri, eshte te mos bej marrezira, te mos jete pak rebel, por ti nenshtrohet monotonise dhe rrjedhes se merzitshme te jetes. Kjo eshte historia e nje shpirti rebel, i cili nuk di te ndalet . Uragani i saj, do te...