Rrefen Noa
Ora po shkonte 3 .
Ku dreqin ndodhej Alis!?
Po me dukej vetja si dem i terbuar duke levizur sa andej/kendej ne hyrjen e pallatit. Sikur te mos mjaftonte ajo qe ndodhi sot, Alis duhet te me linte jasht, duke marre dhe celsin rezerv.
Ufff dreq.
Nje moment desha ta perplasja koken fort pas murit, por jo kesaj here nuk e bera. Ndryshe do t jepja provat q isha nj skizofrene qe pervec droges (meq t gjithe mendonin keshtu per mua, dhe mediat shkruanin te njejten gje, cfare te bej njeriu i shkret. Situata m iku nga duart dhe padashje e besova dhe vet...) duhet te kurohesha dhe per mendjen.
-gjepura .
-ok e pranoj isha "pak" nevrike, e papergjejshme,arrogante,egoiste... E ku di un se cfare tjeter, t gjitha bashk per tju bere qejfin llafeve te njerezve, por timin m shum... (ironike!??) por vetem e droguar , e psiqike nuk isha, dhe kjo kuptohet per fatin tim te keq, ndryshe do te mund te justifikoja sjellien time. Por vazhdoj t arsyetoj...***Po m humbiste durimi. Ne fakt nuk besoj se e kam pasur ndonjehere. Jemi zene prej vitesh. Po qendroja para deres isha gati te shtrihesha ne shesh,
-bohh, po kujt I interesonte cfare imazhi do te beja une, po I mbaja syt hapur per hir t ati krevatit te bute qe ndodhej ne dhomen time, pikerisht mbrapa ati muri -.- !!
Mbase po ti kisha rene me kok do te shembej . Keshtu do te merrte fund dhe pritja ime.
- m vjen keq Alis, uroj te mos m denoncosh per dhunim banese, por prita shume - keshtu bera disa hapa mbrapa, dhe vendosa ti bie deres me shqelm .
Zhurma terhoqi vemendjen e gjitoneve, keshtu e lash fare . Nuk kisha nerva dhe per ta tani.
Nuk e di sesi por e shqyeva at brav te mallkuar. U futa brenda e lodhur dhe rrash mbi krevat e dermuar.
***
Rrefen Alis( pas 30 minutash. )
-me ne fund ne shtepi- morra fryme thell e lehtesuar-dhe dola nga makina.
Fillova te ecja me ngadale drejt hyrjes se pallatit, isha e lodhur, e raskapitur. Dukej sikur dikush po me terhiqte zvare.Nuk kisha kaluar asnjehere nje nate aq te gjate jashte shtepis. Kjo ishte hera e pare, dhe uroj te jete dhe e fundit. Nuk ka si shtepia !!!
Tek ngjisja shkallet, ndjeva nje dore qe u mbrshtet mbi supin tim.
Ngriva e tera.
Mbajta frymen dhe per nje cast mu duke se do te humbisja ndjenjat. Mbylla syt fort. Ndjeja vetem rahjet e shpejta te zemres qe godisnin me forc kraharorin tim.
-ah, paska akoma. nuk ka mbaruar !??
U rrotullova ngadale per te pare kush ishte.
Jakob-bertita nga habia dhe nga gezimi njekohesisht . Isha gati ti fusja nj shpull, mu duke sikur m hoqen nga kurrizi nje thes me cimento.
-po ti, ti cfare bene ketu? - i thash me gjysem zeri.
Te gjithe po silleshin cuditeshem keto kohe duke filluar nga roja, pastruesja e shkalles, posteri , shitesja e marketit perball, sherbyesja ne shtepi , per te mos folur per Noa-n e cila ishte nje thes me problem me vete dhe tani Jakob.
Asnje nuk dukej normal.
Sindroma Noa me siguri!!!
- Alis, cfare ke keshtu ? Je bere dyll e verdh. Ndihesh mir!??
Vazhdon :)
STAI LEGGENDO
Shpirt Rebel (shqip )
Misterio / SuspensoGabimi me i madh qe mund te bej nje njeri, eshte te mos bej marrezira, te mos jete pak rebel, por ti nenshtrohet monotonise dhe rrjedhes se merzitshme te jetes. Kjo eshte historia e nje shpirti rebel, i cili nuk di te ndalet . Uragani i saj, do te...