Part 16

84 5 2
                                    

Sigurisht nuk vdiqa . Jetova.
Sa gabim bera qe atehere kur mu dha mundesia te zgjidhja, jetova.
Kur u zgjova nga koma, pran kisha vetem Alis. Syt i kishte te mbushur me lot gezimi, e emocionuar me perkedhelte leht doren e ma mbante shtrenguar fort, si nje femij i friksuar.
- Ku jam ketu? Cfare me ka ndodhur?
- Qetesohu e dashur. Cdo gje eshte mire do ti shpjegoj te gjitha mos e mundo veten tani. - me tha embelsisht Alis.
Nisa ti tregoj : pak me pare kalova porten, pak me pare me vinte shume gjume te mos ishte per djalin do kisha fjetur... pastaj nisa ti thosha :
- porta, porta ishte aq e madhe thuajse sa nje pallat 11 katsh .
Alis hapi syt ne form habie dhe e trembur .... papritur fytyra i morri nje ngjyre te zbeht.
- Noa , e dashur cfare thua keshtu?
- Edhe djali engjell keshtu me tha. Nga e dinte ai se emri im ishte Noa?
- Djali engjell? - perseriti Alis duke ju marr goja.
- Po po... ai . Pastaj u zhduke me la vetem. Por me dha dicka, ja shiko- dhe ngriti doren e djatht qe kishte te lire.
Ne dore mbante nje byrzylyk materniteti. Mbi te nje date, ora dhe emri i femijes se cilit i perkiste ,por nuk mund te lexohej pasi disa njolla boje e benin te veshtire leximin e emrit. Dhe Noa po e shihte per here te pare.Kur dora e saj u hap Alis u ngrit ne kemb e pavendosur beri nje hap pas , dhe thjesht kishte ngelur e shtangur , e hutuar nga te gjitha ato cfare kishte thene Noa deri ate moment , sikur te mos mjaftonte po byrzylyku nga doli?
Vendosi doren tek zemra si per te ndaluar ate ankth qe e pushtoj.
Nis te mendoj kush e kishte lene ate byrzylyk kur ne dhome askush se kishte vizituar pervec asaj dhe.... ah po pervec asaj dhe atij vogelushit te cuditshem qe u zhduke me emrin Derek. Sigurisht kjo i shpjegon te gjitha mendoj. E pra byrzylyku nuk doli as me magji as nga imagjinata e Noas edhe pse po fliste gjera ppa kuptim.Zuri vend perseri pran saj.

(Detajin e byrzylykut e anashkaluan pa kuptuar. Noa sapo ishte zgjuar, kishin kaq shume gjera per ti thene njera tjetres)

- Noa si ndihesh? Mban mend cfare ndodhi ate nate si ndodhi aksidenti ?
- Jo. Mbaj mend qe dola nga shtepia isha teper e zemeruar. Mbaj mend qe canten dhe gjerat e mija i lash ne shtepi... me pas nuk mbaj mend asgje ...- prit pak, kam bere aksident ?
- Po -u pergjigje Alis mw keqardhje.
E friksuar nisi te prekte fytyren. Te shihte duart te livizte kembet.
- Shyqyr -tha pas pak -I kam gjymtyret. Per nje moment mendova se kisha ngel nje sakate e mjere. - dhe nisi te qesh. Por ndaloj:
-Alis?
-Po?
- Dua nje pasqyre ?
-Pasqyre ? Po per cfare?
- Cfarw funksioni luan pasqyra ? - mos u bej e trash.
Epo te semur qe kthehej nga vdekja dhe donte pasqyre , vec Noan kishte pare e degjuar. I dha nje pasqyre te vogel te cilen e perdorte per make up.
Pasi pa veten shtrember tha :
- Nuk m mirmbaje dot edhe ne gjume ? Madje me kollaj sepse nuk levizja dhe mund t "pikturoje" fare lehtesisht ne fytyren time....
- Tani ma zgjat pak kutin e make up it
-Po ketu cfarw t duhet make up ?
- Te pakten duke zbukuruar veten zbukuroj dhe kete dhome kaq pa jete e te zymt .
Keshtu nisi te bej make up pa nje pa dy. Kur perfundoj shtoj teper ne qejf:
- A e shef qe tani nuk dukem me nje femer e rendomt mjerane e lodhur nga spitali e halli?
Morri pozicion dhe teper serioze ju drejtua :
-Pra une bera aksidenrt. Cfare ndodhi me pas? Si e morret vesh? Sa kohe ka qe jam ketu ?
Pastaj morri ne dore byrzylykun humbi ne mendime. Nuk priti pergjigje u zhyt n shtrat me syt e perhumbur.
Alis nuk dha asnje pergjigje,priti derisa Noa ta shihte ne sy.Kur ajo ndeshi shikimin me te sajen nje perde trishtimi , frike dhe melankolie kishte mbuluar syt e saj. Alis nisi ti pergjigjej :
- nje telefonat er.... -por nuk mundi te vazhdonte.
- kush me ka vizituar?tha shkurt dhe prere duke dhene te kuptoj se si interesonin me pergjigjet e pyetjeve te tjera.
- Te gjithe erdhen per ty Noa.
- Kujt i perket ky byrzylyk?
- Ah . Kjo eshte pjesa me e cuditshme. Mendoj se nje djali te vogel me emrin Derek. Te vizitoj ketu dhe pastaj u zhduke. Nuk e di nga te njihte Noa , per kete isha teper kurjoze te te pyesja ty .
- Derek the ? - u dgjua zeri saj i shqetesuar- Derek kush? Cfare te tha ? Si ishte ? Ma pershkruaj- e pyeti me padurim
- Nuk e di vec emrin me tha. Nuk di asgje me shume. Ishte rreth 8 vjece. Me floket kacurel brun e me syt blu.. si te tut... - shtoj pas pak Alis. Vazhdoj- nuk kisha pare kurre nje femije aq te bukur....
Noan u shqetesua. Djers te ftohta nisen ti mbulojn ballin.U ule ndenjur pastaj u shtri e u ngrit perseri.
- Njeh ti ndonje femije me emrin Derek ? Perse erdhi ai tek ty? Madje dhe mua me njihte shume mire...
- Shume mire ? Cfare te bene te mendosh keshtu?
- Heren e pare me theriti Alis Morgan.
- Cfare tjeter te tha ky femije ?
- Asgje dhe u zhduk.
- E pa apo takoj dikush tjeter kete femije ?
- Hmm jo. Nuk e di . Nuk jam e sigurt. Mendoj se jo.
Nguroj .
- cfarw ke keshtu Noa ?
Heshtje.
-Noa je ketu?
- Po ai , ai e pa ?
-Ai kush?
-Jakob.
- Perse ka rendesi kjo?
Heshtje.
- Peegjigju. Dhe mos me pyet Alis, nuk jam gati te te shpjegoj.
- Mendoj se jo. Fatmirsisht jo.... ndodhi qe ....
Pas pak :
-Noa kush eshte ky femije ?
Por Noa nuk u pergjigje.

Shpirt Rebel  (shqip )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora