Personazhi ne foto eshte Noa .
Kujtoj se pjeset (2) te cilat titullohen 'Noa' jane ne forme monologu.(E hodha se nuk mu durua 😂, Noa "i drejtohet Jacobit )
Enjoy ❣Paradoks. Te dy jemi 'te huaj', por degjojme nje zemer qe rreh fort.
Ti me pyet se kush jam un!?
E cuditeshme ! Dhe un pergjigjen e kerkoja tek ty.- Kush isha un ?
Atehere kur mbrapa me ngeli vetem hija jote vrapova si e marre pas gjurmeve te tua. U dogja ne flaken tende, dhe u mbyta ne lotet e mi.
- Kush isha un ?
Atehere kur ti me mohove enderrat dhe shkove , une ngela vetem ne shkretetiren e harreses tende.
Ndonjehere perpiqem te kthtjellohem. A mos isha e dehur dhe ajo cka perjetuam ishte marrezi?!- kush isha une ?
Atehere kur ishim une dhe ti, humba arsyen ne labirintin e ndjenjes qe rrite brenda meje. Prandaj te pyes ty tani:
- kush isha une ?
E mendoj gjate kohen qe kalova pran teje. Prandaj pyes veten tani :
- kush isha une ?
Heshtje .
Ti nuk flet.
As une.
Me sheh cuditeshem.
Dhe une te shoh por pa sy,
nuk kam as gjuhe te bertas...
Dua te theras, te uleras ,e mbytur ne pikellim, ne klithmen e deshperimit me mbane te mberthyer ti...
Dua te vdes,
se te 'huajin' brenda teje dua, por sa here kerkoj ndihme , veten e urrej.Prandaj te pyes ty tani :
- kush isha une ?
Sa i holle eshte kufiri mes dashuris dhe urrejtjes. Ne klithmen e deshperimit gjej shpresen se mund te dashuroj serish.
Por ti je bere vegim qe me mbane mberthyer prane vetes. Me mpin trurin dhe me drejton drejt te pa arsyeshmes.- kush isha une ?
Ah, kjo pyetje akoma me mundon.
As ti nuk me ndihmon.
Atehere po te pyes :
- kush je ti ?
Mos me mbaj peng me ate shikim, por refehu kush je ti "I huaj"?Atehere kur une te besova veten.
Atehere kur une kisha nje identitet.
Atehere kur boten e hodha posht per ty.Prandaj fol .
- kush je ti "i huaj"?
Pabesisht me helmove.
Asnje caste nuk mendove, por vrave ate qe sot do te kishte jete.
Po per cfare ?Njerezit si ty tradhetojn dhe ndergjegjien e tyre. Moralin e kane thjesht aksesor zbukurimi ndersa me egon kryenece veshin buzqeshjen e shtirur.
E si mund te mos degjosh vetem veten kur askush nuk perpiqet te te tregoj te drejten !?
Mesiguri ti duhet te kesh lexuar diku "se eshte e veshtire te diskutosh ne mbreterin e idioteve?"Mes meje dhe teje,
nuk ekziston me asgje, nuk e di nqs ka ekzistuar ndonjehere apo ka qene iluzion,
por
ne zemren time ka gjetur strehe nje dashuri jetime.-JO, joo - mos me shih ashtu. ✋
Nuk e dua meshiren tende, se
dhe ajo perkthehet ne sende materiale.Ti mund te shohesh sesi valuta ndryshon cdo dite, e neqoftese parat te kane bere njeriun qe je sot nuk e ve ne dyshim qe ke aftesi shume te mira dhe ambicje per te gjetur drite ne erresiren e botes tende , por fillo kerko nje treg, dhe me thuaj se cfare cmimi do te paguash per te "blere" lumturin?
Deri atehere do te kesh rrezuar cdo shkall ne perpjekie per te kapur majat.
Deri atehere do te jesh bere skllav i ambicjes, paras dhe frikes.
Deri atehere ka kohe para se bota jote te shembet e te behet hi.Atehere me thuaj se cfare cmimi gjete per te "blere" te pamunduren!?
woman's world is complicated. Noa is unclear and confusing at the same time.
-Cila eshte e verteta?
What she feels in reality for Jakob? 🙈Per sa kohe dikush mund ti mbaj ndjenjat ne kontroll?
A eshte kjo e mundur!?what happens between them???
STAI LEGGENDO
Shpirt Rebel (shqip )
Misterio / SuspensoGabimi me i madh qe mund te bej nje njeri, eshte te mos bej marrezira, te mos jete pak rebel, por ti nenshtrohet monotonise dhe rrjedhes se merzitshme te jetes. Kjo eshte historia e nje shpirti rebel, i cili nuk di te ndalet . Uragani i saj, do te...