Part 9

194 21 1
                                    

E kush mund te ishte tjeter per vec atij, protagonistit te cdo loje. Noa e perplasi fort telefonin pas deres se ballkonit, dhe per pasoj xhami i kristalt u be 1000 cope ne dysheme. Ate moment, hyra ne dhome e shqetesuar, ndeza driten dhe Noa mu shfaq papritur si hije.

-cfare ndodhi?- e pyeta
-Ai u tall perseri me mua -u pergjigj Noa dhe si me tha keto fjale, ajo nuk shtoj asgje me shume por doli nga dhoma.

Nxitova te merrja telefonin e saj, dhe e ndoqa pas. Ne fund te shkalleve ndalova, hapa telefonin dhe fillova ta kontrolloja. Dicka, me shtyhu te behesha kurioze, cfare e kishte nervozuar aq shum Noan. Teksa vendosja kodin, telefoni ra perseri, kesaj here ishte ne duart e mia.

Nje numer i panjohur shkruante :

"Ti je UNE mos e moho duke u fshehur pas urrejtes, e di qe ne dhome erdhe me deshiren dhe shpresen se une te prisja aty! Budallaqe, une nuk jam vetem ishi jot por edhe kunati jot i ardheshem ..."

Dhe me lart lexova mesazhin e tij,derguar vetem para pak minutash, ne fakt nuk po kuptoja me asgje!

Veshtire te arsyetosh ne te tilla situata. Per shume arsye, nuk e mendova gjate, dhe tekstit te mesazheve nuk I kushtova aspak rendesi. Mbase isha teper konfuze, dhe e paqart per shume gjera, nje dite si ajo e mbushur me surpriza ishte teper e ngarkuar per mua!

U ktheva ne sallon, aty ku ishte Arja dhe Jakob.

-Ku eshte Noa?- I pyeta, kur vura re mungesen e saj.-Ajo zbriti poshte bashke me mua.

-Alis, Noa u largua.- mu pergjigj Arja.

- Si u largua? Tani!? N mes t nates ??- ju drejtova, e shqetesuar dhe e habitur njekohesisht.

-Epo, dicka duhet te kete ndodhur, perderisa u largua me aq urgjenc.- shtoj Jakob, I cili kish marre nje pamje teper te kenaqur ne fytyre.

- Alis, cfare te shqeteson ? Noa, sjell gjithmone te papritura, kjo nuk duhet te te habis. -Arja

Kesaj here nuk po ju besoja vesheve, ishte vertete Arja ajo qe po I thoshte keto fjale, apo vera qe kisha pire ate mbremje po bente punen e vet.
Per nje moment mu duken njesoj si fjalet e TIJ.

- Jo, jam pak nervoze. Une nuk habitem nga ndryshimet e papritura te Noas,ajo keshtu ka qene gjithmone, por ty e dashur Arja nuk po te kuptoj.

Mbase kjo nuk ishte pergjigjia qe Arja priste... Prandaj Jakob, menjehere "na nxori nga situata"

- Vajza , nuk ka asgje per tu shqetesuar, Noa mesiguri ka dale per te qendruar pak vetem, apo per ndonje arsye tjeter, por besoj se do te kthehet shpejt, gjerat e saj jane ketu- dhe beri me gisht nga canta e Noas.

Une pohova me koke dhe zura vend prane tyre. Do te qendroja dhe pak para se te ngjitesha ne dhomen time, mbase Noa do te kthehej perpara mengjesit.

Shpirt Rebel  (shqip )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora