(Personazhi ne foto eshte Noa)
Ajo qe me beri te ' jem Noa' ❗️E dashur vetja ime, nuk e di , nuk mund ta pershkruaj me fjale, por syte e mi flisnin qarte. Edhe pse pas shume kohesh, Jakob u shfaqe nga hici, me trazoj ndjenjat. Me te kisha jetuar dicka, mbase ishte dashuri, por pas largimit te tij, e vetmja gje qe ndjeja per te ishte "nuk e di". Nuk desha ta mendoja, nuk desha te vazhdoja te jetoja me kujtime, asnjehere nuk e kerkova, asnjehere nuk I permenda emrin, apo te kerkoja profilin e tij ne rrjetet sociale, desha ta haroja. Atehere kur putha realitetin per here te pare, mblodha forcat per te vazhduar perpara. Jakob me la mbrapa vetem shume "Pse", pesha e se ciles, me bente mua fajtore. Nuk isha e qart as vet se cfare ndodhi, ne fillim pyesia veten ku gabova, cfare ndodhi , ku shkuan premtimet, "dashuria jone"... Ishte e cuditeshme, vazhdoj te mos e kuptoj sesi Askushi, mund te behet gjithca ne jeten tone. Une e harroja cdo dite nga pak, por e doja me shume ...per mua nuk ishte aspak e leht, vendosa nje mask, dhe ai me beri njeriun qe jam sot. Cdo mengjes zgjohesha me koken e bere lemsh, dhe me nje "po sikur.." .
Me dukej sikur vajzat dhe djemte, grat dhe burrat tradhetonin per te vrar kohen, ndersa mua koha me duhej! Dashuria mu kthye ne nje iluzion perallash ... Mbase per kete, duhet te fajsoj veten, gjithmone duam ata qe nuk na duan. Atje jasht ishte pikerisht AI mashkulli qe me donte mua ashtu sic doja une te me donin, por une nuk e doja ⚠️ Si pasoj, u bera shkak I shume zemrave te thyera, humba miqte! Nuk me interesonte askush, pervec vetes time. U bera njeri I ftohte, indiferent, moskokcares... Nuk medoja per pasojat, jetoja momentin...
Sa per djemte, pfff kam kujtime te keqia. Boshllekun qe me krijoj Jakob, per te kenaqur egon femerore, e mbusha me prezencen e gjithkujt. Ata ishin thjesht lodra, ne fillim, i beja te me donin, pastaj largohesha pa asnje arsye. Dhe keshtu vazhdoj ne vite... Une u bera nje kopje e shemtuar e atij, dhe padashur lendoja zemra te sinqerta, qe me dedikonin cdo rrahje⚠️ Ndryshova, jo sepse doja por mu desh ta beja! I dija te metat dhe gabimet e mia, dhe perseri vazhdoja te gaboja, te bija me kembet e mia nga gabimi ne gabim.. Tani as koha, as njerezit nuk me bejne dot te ndryshoj. Mesova qe bukuria vlersohet me shume, zemra e mire nuk vlen asgje, edhe pse une I kisha te dyja, fjalet e bukura skan asnje vlere. Praja rrotullon boten, dhe asgje pa interes nuk ka vlere! Me sjellien time,desha ti tregoja te gjitheve, qe nje femer mund te kete forcen e nje uragani, ambicen , krenarin, dhe egon e cdo mashkulli!
Ata ne rrugen time ishin kalimtar. Ishin thjesht djem dhe si te gjithe, genjejn, mashtrojn, ven rregulla, ndjekin vajza dhe deshirojn ti kene te gjitha vetem per nje nate.Njihuni me Noan 🙈
Historia nuk ka te beje aspak me jeten time, ashtu si dhe rrefimi . Ne vazhdim do te kete pjese te tjera si kjo, ne forme monologu. Nje bisede e Noas me vetveten .
(pjeset do te titullohen "Noa")Faleminderit qe lexoni Shpirt Rebel❗️
STAI LEGGENDO
Shpirt Rebel (shqip )
Mystery / ThrillerGabimi me i madh qe mund te bej nje njeri, eshte te mos bej marrezira, te mos jete pak rebel, por ti nenshtrohet monotonise dhe rrjedhes se merzitshme te jetes. Kjo eshte historia e nje shpirti rebel, i cili nuk di te ndalet . Uragani i saj, do te...