Part 7

216 25 4
                                    


-Ulemi.-ishte e vetmja pergjigje qe dha Jakob.

-Dhe une aprovimin tende prisja ndryshe , nuk ulesha. -shtoj Noa pas tij por qe ne fakt kishte zene vend ne karigen e saj. Zeri I saj teper serioz, ftohu atmosferen e krijuar, me dashje nga vet ajo.

Arja asnjehere nuk e kuptonte Noan dhe natyrisht, sjellia e saj per te ishte teper normale.

Ne te tre zume vend ne tryeze darka kishte disa minuta qe ishte shtruar . Jakob dhe Arja u ulen perballe nesh. Noa dukej teper e qet. Here pas here hidhja syt ' fshehurazi ' nga ata te dy. (Jakob dhe Arja)

Ai ishte teper i vemendeshem per te me kapur ne befasi, sa here qe e shihja, me percillte cdo shikim mbrapsht. Syt e tij ngjyre kaf, ishin labirint. Nuk ishte ngjyra ajo qe te terhiqte , por menyra sesi te "fliste" nepermjet tyre.  Jakob nuk do ta humbiste asnjehere ate aftesi, qe te merrte gojen dhe te hutonte vetem duke te pare sy.

Kishte nje te vertete qe gjithmone ja kisha mohuar vetes. Nje mekat, gabim mbase, qe anjehere nuk do te kisha guxim tja rrefeja dhe vetes time.

Une rashe ne dashuri me te dashurin e shoqes time te ngushte...

Po, po pikerisht me ate!

Kur zemra me rrahu fort per here te pare per dike, haroj te me pyeste se per ke!

Jakob me beri pjese te lojes se tij, padashur, mbylla syte dhe  harrova se kush isha...

Eh kohe te veshtira ato atehere.

Gjithecka qe kisha, gjithecka qe kam mban emrin e Noas. Kjo qe une jam, me beri Noa! Fale saj, harrova ate mizerje jete qe beja. U njoha rastesishte me te, Noa studionte ne nje kolegj shteteror, ndryshe nga Arja, ajo vishej dhe sillej thjesht , njesoj sikur te ishte nje prej nesh!

Asaj kohe une per te mbulur shpenzimet, punoja *** Kisha zgjedhur nje rruge tjeter, ndryshe nga gjithe moshataret e mia . Por Noa, Noa ishte kaq ndryshe, ajo nuk qelbej nga morali...

Veshtir ta besosh, por e deshi fati qe e njoha!

Ishte kaq e forte, me habiste gjithmone. U be shembulli im, tek Noa gjeta kurajon, per te qene dikush qe nuk mendoja se nje dite do isha!

E kaluara nuk te bene ate qe ti do zgjedhesh te jesh ! Neqoftese sheh shpirtera te fikur, qendro ndezur , behu drite per ta ... - me thoshte teksa lotet me rreshqisnin pa pushim, dhe koken e mbaja te mbeshtetur ne krahet e saj!

"Une nuk kam nevoj per asnje, te gjithe kane nevoj per mua !"

Kaq shum vetbesim, nuk kisha njohur asnje si ajo.

Te gjithe kane nje te kaluar, te gjithe kane sekrete dhe te verteta te pathena. Une ja mohova vetes ate dashuri, nuk mundesha !

Por askush nuk e di cdo te thote te jesh peng i nje ndjenje, qe asnjehere nuk I vendose nje emer, i nje deshire, qe gjithmone do te vinte turp nga vetja, dhe thjesht ta mendoje!

Jakobit u be mik i "ngushte " dhe kjo nuk ishte zgjedhja ime por e Noas. Dhe une u pershtata, nuk kisha zgjidhje tjeter ...Ndonjehere nuk eshte e thene te zgjedhim ne per vete, por zgjedhin te tjeret per ne!

**E ula koken dhe nuk kisha as deshiren me te vogel, te ndeshja shikimin me te. Derisa mbaruam, askush nuk po fliste, madje as Noa !***

"Te gjithe kane nje te kaluar, te gjithe kane sekrete dhe te verteta te pathena" |h.b|

me falni per gabimet e shkrimit. Falenderoj ata qe lexojn "Shpirt Rebel" dhe ky kapitull shkon per jerina1000 😘😘

Shpirt Rebel  (shqip )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora