Ps: meqe sju kam xball, ju prezantohem ne foto.
Pershendetje tokesor hahahah :p ok se po m duket vetja sikur kam zene vendin e Arjan Çanit. Per te gjith ju qe se njihni eshte nje drejtues emisioni shume te shikuar ne Tv shqiptar Klan.
Epo desha te thosha pershendetje miq 😊 Marre shkas nga nje bised, si fillim desha t'ju thosha faleminderit per votat dhe shikimet qe ka Shpirt Rebel !
Une jam e re n wattpad, dhe sapo kam nisur dicka te cilit nuk mund tja vendos emrin liber, ashtu sic nuk mund ta quaj veten autore. Une jam thjesht dikush, dhe ajo qe une shkruaj mban emrin tim. Si fillim nuk e hapa wattpad-in per tu njohur apo bere sociale nepermjet shkrimeve te mia. Ne fakt nuk mendova se do te nisja te shkruaja dhe publikoja dicka per ta ndare me ju.Mua me pelqen te lexoj, dhe te them te verteten me mungon durimi.
Qellimi im, eshte t'ju percjell nje mesazh nepermjet keti shenimi‼️
Desha t'ju thosha te gjithe lexuesve, dhe autoreve, te shkrimeve apo librave shqip ketu ne wattpad, (sepse ata njesoj si une e dine mire qe te ndihesh I vleresuar per punen dhe kohen qe I kushton asaj qe do te mbaj emrin tend, eshte gjithmone kenaqesi dhe inkurajuese per te vazhduar) se jam e mendimit qe pervecse te bejne ato shkrimet formale "shenim nga autorja" dhe te ftojne te tjeret te lexojn punet e tyre, te kene deshiren e mire dhe te lexojne dhe shkrimet e "fillestarve".Kur them shkrimet formale "shenim nga autoria" dua te shpjegohem. Jane ato shkrimet ku autori falenderon , dhe njekohesisht kerkon nga lexuesit votat dhe ato mendimet qofshin keto pozitive apo negative. Por cfare ndodh ne momentin e pare qe I terheq vrejtie dikujt ne comment !??
Epo pergjigjia te kthehet me ironi, eshte ai momenti qe dikush qe e quan veten "autor" tregon ate boten e vogel qe ka rrethe vetes.Eshte pikerisht ai momenti qe une marre shkas, per t'ja kthyer ne te njejten menyre . Pyes veten, cfare ndodh neqoftese une do te kaloj ne sarkazem !? Por jo, kjo nuk ndodh sepse nuk eshte qellimi im ti bej te tjeret te ndihen keq, as ju nuk duhet ta beni, por kjo mbase ka te bej edhe me formimin, pjekurin apo edukaten e gjithekujt ‼️
Uroj te kem percjell te ju nje mesazh dhe te kem qene e qarte ne ate cfare kam dashur te shpreh. Gjithashtu uroj te kem mirkuptimin tuaj!🙈
STAI LEGGENDO
Shpirt Rebel (shqip )
Mystery / ThrillerGabimi me i madh qe mund te bej nje njeri, eshte te mos bej marrezira, te mos jete pak rebel, por ti nenshtrohet monotonise dhe rrjedhes se merzitshme te jetes. Kjo eshte historia e nje shpirti rebel, i cili nuk di te ndalet . Uragani i saj, do te...