25.Bölüm: "Manipülasyon"

2.1K 117 11
                                    

~ B A Ğ I M L I ~

~ B A Ğ I M L I ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

25.Bölüm: "Manipülasyon"

-oy ve yorum yapalim lütfen

-iyi okumalar ❤️

🍂

Telefonumu sessize aldım. Odamda ki küllüğü boşalttım, camları açıp odanın hava almasını sağladım. Eray'ın ne zaman burada olacağına dair fikrim yok, bu yüzden çabucak ortalığı toplayıp kendime biraz zaman ayırmak istiyorum. Kendime yaptığım bu saygısızlığın hiçbir açıklaması yoktu. Yine de her şeye rağmen eroinsiz kalmayacağım için mutluyum.

Kollarıma, boynuma ve bacaklarıma üstün körü sürdüğüm nemlendiricim çöl gibi kuru olan tenimi yumuşacık yaparken, kırmızı rujumu tazeledim. Ardından derin bir nefes alıp kapıyı açtım. Biraz gergindim, ama karşımdaki kişinin Eray olduğunu bilmek nedense beni biraz daha rahatlatıyor.

"Niye yayın açıyorsun?" Diye sordu beni görür görmez. Sanki yol boyunca bu soruyu sormak için beklemiş gibiydi.

Omuzlarımı umursamaz bir tavırla silkip kapıyı kapattım. "Sana paraya ihtiyacım var derken yalan söylemiyordum."

"Yine de bekleyebilirdin." Dedi az önceye nazaran daha sakin bir sesle, "moralim düzeldiğinde seni arayacaktım zaten."

"Neden moralin bozuktu ki?" Diye sordum sanki az önce yaşananlardan hiç haberim yokmuş gibi, ve odama doğru adımlamaya başladım. "Ben gittikten sonra bir şey mi oldu?"

"Bazen çok sinir bozucu olup, güzel anları mahvediyorsun."

Arkamda, beni takip eden Eray'ın söyledikleriyle duraksadım ve koridorun ortasında ona doğru döndüm. "Ne yapmışım ki?"

"Bir kaç saat önce benim evde," diye söylendi bana hatırlatmak istercesine, "ne olurdu yani para kelimesini ağzına almasan? Sonrasında zaten konuşurduk bu meseleyi."

"Para dedim diye mi moralin bozuldu yani?"

Eray'ın gözlerinde ki ışığı, parlaklığı kıskanıyordum. Onun yaşadığı bu "rahat" hayat, benim bazen içimi kemiriyor, bu yüzden ne olursa olsun sürekli yanında olmak istiyordum. Bir yanım ise paranın bir noktadan sonra karnımı doyurmayacağını söylüyor. Bilmiyorum, belki benim kıskançlık duygularım sağlıklı düşünmemi engelliyor.

"Tekrar tartışmayacağım." Dedi net bir şekilde. Canıma minnet, onu cevapsız bırakıp odama girdiğimde o da aynı şekilde odaya girdi. Kapıyı kapattım ve Eray'ın bir kaç saniye elleri cebinde odamı incelemesine izin verdim.

"Niye bu kadar dikkatli bakıyorsun?" Diye sordum gülerek, "odamın resmini de mi çizeceksin?"

Bu gereksiz soruma karşın yüzünde bir tebessüm oluştu. "Belki."

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin