Chapter 23

1.2K 66 1
                                    

Meg is hoztam a következő részt! Jó olvasást!

Blair szemszöge


Nyöszörögtem, dobáltam a fejemet, felbillentettem a csípőmet, hogy növeljem az érintkezést, amint Harry belém csúsztatta az ujját. Begörbítette ujjait, a nyelvgyűrűje érintkezett a csiklómmal.

Ujjaim a kusza hajában rángattam, ami miatt felnyögött ellenem.

Éreztem, amint a hő emelkedik a gyomromban jelezve, hogy közel voltam. Harry a combom alá csúsztatta a karját, testemet közelebb húzva magához, ami lehetővé tette, hogy nyelve mélyebbre érjen.

Harry lassan csúsztatta belém a második ujját. Elsőre kissé fájdalmas volt, de hamar váltotta fel az öröm. Ki-be pumpálta ujjait, lüktettem, és egy időben szívta a csiklómat, ami elérte nálam a csúcsot.

A testem megrázkódott, ahogy elmentem, Harry büszkén vigyorgott.

„Jól vagy?" Kérdezte, csipetnyi szórakozottsággal a hangjában.

Felültem törökülésbe, és felvettem Harry korábban ledobott pólóját, amely nevetést okozott neki.

„Miért vagy még mindig ilyen ideges, körülöttem? Már láttam mindent, Blair." Jegyezte meg, a testemet méregetve.

Vállat vontam majd idegesen elfordultam.

„És különben is, mi nem tettük meg, még..."

Harry felhúzta magát az ágyra, leülve mellém, karját a feje mögé téve. Fejével megbökött, majd a férfiassága felé intett.

Felálltam, visszavettem a bugyimat, mire Harry felsóhajtott. Tétován húztam le róla az alsóját, mely felfedte méretét.

Szemeim ismét elkerekedtek, a méretét látva. Ez nem mulasztotta el a sokkot.

„Tedd azt amit, tanítottam, és akkor nem lesz baj." Nyugtatott meg.

Egyik kezem Harry csípőjére tettem, hogy egyensúlyban tartsa magam, míg a másikkal könnyedén megfogtam hosszát. Kissé elfintorodott, panaszkodva, hogy hideg a kezem. Elkezdtem mozgatni a kezem, fel majd le, emlékszem, hogy azt mondta kissé mozgassam a csuklóm.

„Jó, jó. Most a száddal is." Lehelte.

És már hajtottam is a fejem, a hegyét a számba vettem, körözve a nyelvemmel. Próbáltam annyit befogadni, amennyit csak tudtam, de megálltam félúton, mielőtt elérné a torkomat. Pumpáltam azt ami nem fért a számba, Harry lófarokba csavarta a hajam, több hozzáférést adva.

Kicsit gyorsabban mozgattam a fejem, a szívás sokkal nehezebb lett

„Í-így, bébi." Nyögte, érdességgel a hangjában. „Majdnem ott vagyok." Lehelte.

Próbáltam többet adni neki, Harry csípője felbillent, egy kicsit, majdnem megfojtott, a hossza tovább ment le a torkomon. A szemem könnyezett, a gégém miatt.

„A francba. Sajnálom."

Kivettem a számból, és gyorsabban pumpáltam, Harry ujjat kibontotta a hajamból, ahogy felültem. Gyorsabban pumpáltam, lélegzete szaggatottan hagyta el ajkait,melyek rózsaszínek, voltak a durvacsóktól.

A hasára élvezett, és egy kicsi ráment a kezemre, nem tudtam mi a teendőm.

Harry nevetve kieresztette a lélegzetét.

„Akkor mosd meg." Mondta, mintha olvasna a gondolataimban. Pontosan ezt tettem, besétáltam a fürdőbe.

Belenéztem a tükörbe, figyelve a külsőm. A hajam rendetlen volt, mintha épp most ébredtem volna fel, az ajkam sötét rózsaszín, szinte véraláfutásos, a Harryvel való 'munka' miatt. Néhány heg a karomon, úgy tűnt sokkal gyorsabban gyógyul, csak finom rózsaszín volt, ezek nyílt vágások voltak héttel ezelőtt. Felemeltem a karomat, próbálva jobban szemügyre venni.

Somber - HU(Punk Harry Styles fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora