Chapter 12

1.7K 86 5
                                    

Meg isérkezett a következő fejezet. Néha kicsit meg tuduk lepődni Harry karakterén :)

Jó olvasást!



***Blair szemszöge***


Félénk és zavaros voltam, a történtek miatt. Tudtam, hogy Harry rossz emberekkel volt együtt, de soha nem tudtam, hogy ennyire rosszakkal. Harry és én alig öt éve futottunk össze, miért harcol akkor?


A férfi egy pillanatra lazított a szorításán, kaptam a lehetőségen és próbáltam megúszni ezt. Túl kicsi voltam,és úgy tűnt, hogy ő hamar visszanyeri a harcban a dominanciáját. Elkezdte kezével tépni az ingemet, én pedig könyörögtem, hogy hagyja abba. Nem voltam hajlandó feladni.


Mielőtt pislogni tudtam volna, egy férfi letépte rólam, és a földre taszítva, ismétlődő ütéseket mért az arcára.


„Te. Kibaszott. Seggfej." Mondta az ütései közt. Felismertem a vastag, mélyakcentust.


„Harry?"


Harry felnézett a srác akit péppé vert, és úgy tűnt elgondolkozott.


Vadul reszkettem, a lábaim nem tudtak megtartani. Harry oda rohant hozzám,és az utolsó dolog, amire emlékszem, hogy minden elsötétül.


_________________________________________________________________________________


Egy kanapén ébredte, egy nedves ronggyal a homlokomon. Harry mellettem ült, tudni akartam, mi történt. „Elájultál." Mondta, egycsipetnyi megkönnyebbüléssel a hangjában.


Kíváncsi voltam, miért ő mentett meg, ami nem éppen a legjobb helyzetben, mi volt azzal az erőszakos támadóval, és velem?


Felültem, Harry pedig hozott egy pohár vizet.


„Ki volt az? És miért akart bántani?" Estem kétségbe.


„Nem számít, most csak pihenj."


Felültem. „Igen, ez a probléma, egy furcsa alak rám támadt, és tudni akarom ki az?"


Harry fújtatott. „A fickó neve, Zayn. És ez most nem a legjobb idő.."


„Mire gondolsz?"


„Úgy értem, mi nagyon nem jövünk ki jól egymással. Egyáltalán."


„Nem megyünk a rendőrségre?" Estem pánikba.


„Ez nem lenne előnyös senkinek." Mondta élesen, én nem kérdeztem.


„Miért... avatkoztál közbe? Úgy értem, miért segítettél nekem?" Kérdezem, megtörve a csendet.

Somber - HU(Punk Harry Styles fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang