Chapter 24

1.2K 79 1
                                    

Sajnálom, hogy csak most hozok részt, de egyetemi papírokat kellett intéznem.


Blair szemszöge:


„És ez?" Kérdeztem, megbökve a nyelv piercingjét.

„Nem, valójában nem. Úgy tűnt, mintha tetszett volna a múlt éjszaka." Kacsintott, eltakartam az arcomat a kezemmel, megpróbálva elrejteni a vörösséget, amit Harry nyers megjegyzése okozott.

Nevetett, kicsit előre tolta a testem, hogy az ölébe kerüljek, majd megcsókolta a kezemet.

„08:00 van. Egy óra múlva az iskolában leszünk." Mondta.

Kezeimmel megfogtam az arcom. „El kell készülnöm, és el kell mennem haza a cuccaimért! Anya meg fog ölni, amiért nem mentem haza." Estem pánikba.

Teljesen el voltam ragadtatva a múlt éjjel, megfeledkezve arról, hogy a szüleim vártak rám. „Mond, azt, hogy egy barátodnál voltál." Vonta meg a vállát.

„Hogy van az apád?" Kérdezte Harry a semmiből.

„Jól, tényleg. Egy kicsit sem változott, még mindig ugyanaz, mint tíz évvel ezelőtt volt." Mosolyogtam.

„Ez jó hallani." Harry, és az apám mindig is jól kijöttek, de az anyám másrészt soha nem kedvelte.

Aztán témát váltottam. „Tudok zuhanyozni?" Kérdezem.

A vigyor Harry ajkain lehetetlenül szélesedett ki.

„Csak akkor, ha együtt megyünk. Különben is, spóroljunk a meleg vízzel." Alkudozott, megpróbálva elrejteni a vigyorát.

Egy kicsit nyugtalan voltam, hisz' teljes mértékben ki lennék téve Harrynek, bár már látott meztelenül többször is. Soha nem tudtam enyhíteni, sem félretenni az állandó öntudatomat. Olyan volt, mintha küzdöttem volna, hogy hosszabb ideig tudjak emlékezni.

Mielőtt tiltakozhattam volna, Harry felállt, engem a vállára dobva.

„Harry! Tegy... él... le!" Nyöszörögtem, püfölve a hátát.

Nevetni kezdett, figyelmen kívül hagyva a tiltakozásom, ahogy tovább vitt a fürdőszobába. Letett, majd becsukta magunk mögött az ajtót. „Nincs más választásod." Vigyorodott el, ajkait az enyémekre nyomva.

Benyúlt a zuhanyhoz, bekapcsolva a vizet, majd levette az alsóját, így teljesen meztelen volt.

„Leveszed, vagy vegyem le én?" Kacsintott, a melltartópántom alá tette az ujját, lecsúsztatva a bőrömön.

Megforgattam a szemem, elsőnek léptem a zuhany alá, a fal felé fordulva, levéve a melltartómat, majd ledobva a padlóra. A zuhanyfej alá léptem, éreztem a meleg vizet zuhogni a hátam ellen, pihentetve az izmaim.

Körülbelül húsz másodperccel később Harry belépett mögém. Keze körém kígyózott, magához húzva. Éreztem amint a hossza neki nyomódik a hátamnak, ami miatt elpirultam.

A samponért nyúltam, és elkezdtem megmosnia hajam, lehunytam a szemem, majd leöblítettem.

Harry követte a példámat, levette a kezét a testemről, majd szappant fogott. Elkezdte megmosni a hátam, utat dolgozva a fenekemig. Megállt egy pillanatra, megszorított, ami miatt megugrottam kissé. „Ne csináld ezt." Ráncoltam a homlokom. Elértem a kezét, majd megrúgtam a lábát, amitől nevetni kezdett, s megcsókolta a homlokom.

Keze megmarkolta a csípőm, szembe fordítva magával. Elkezdte megtisztítani a vállam, utat dolgozva le a mellkasomon, néhány extra másodpercig megbámult.

Somber - HU(Punk Harry Styles fanfiction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora