Chapter 37

519 39 1
                                    


Itt is lenne következő rész. A rész fordításához, körzeműködött (de hivatalos lettem); Füleki Katalin. Akivel megszendvedtünk a fordításkor, mert a laptopomból kiesett a c betű, így a javítás leginkább a c betűről szóltak. 


A történet hamarosan felkerül tumblrre,szóval ha van aki ott olvasná szívesebben.

All the love Flora x


Harry szemszöge:

Éreztem, ahogyan Blair próbál kiszabadulni a szorításomból. „Blair?"

„Igen?" mondta bizonytalanul.

Az arca sápadt volt. „Minden rendben?"

„Igen, csak egy kis gyomorrontás." mondta felnyomva magát az ágyról, véve egy mély lélegzetet.

Észrevettem milyen gyors ütemben sietett a fürdőszobába, egyik kezét a falra támasztotta, ahogyan a WC fölé hajolt, belerúgva az ajtóba. Gyors voltam, amikor öklendezés hangját hallottam, és kinyitottam az ajtót.

„Ne... ne gyere be." Nyögött fel, Blair. Nem törődtem a tiltakozásával, mellé léptem, és elhúztam a haját az arcából. Elfordultam, egy kicsit finnyás voltam a látványra.

Gyengéd körökkel dörzsöltem a hátát, várva, hogy vége legyen. A kád széléhez tereltem, hogy le üljön, egy nedves törülközővel megtöröltem az arcát. Ami még mindig fehér volt. „Sajnálom." Mondta halkan, egyértelműen zavarban volt.

Megráztam a fejemet. „Miért kérsz bocsánatot? Nem a te hibád, hogy beteg vagy."

Blair szemszöge:

Felálltam, ellépve Harrytől. Nem tudom miért tettem, hirtelen rosszul éreztem magam. Figyeltem, ahogyan, Harry aggódó arccal bámult rám, és sikerült egy gyenge mosolyt adnom, hogy biztosítsam minden rendben van.

Egy kicsit jobban voltam most, hogy bármitől rosszul éreztem magam.

„Gondolod, az miatt volt, hogy bevettél egy aszpirint, de utána ittál egy kis bort?" Kérdezte Harry.

Lenne értelme. „Igen, valószínűleg." Motyogtam, megpróbálva elrejteni a reszketésem.

Ma kellett volna elmennünk a tóhoz, de Harry nem tenné meg. Az első amit akar, azaz, hogy jól legyek. Mintha olvasna gondolataimban, miközben beszélt.

„Lemehetünk a tóhoz, amikor jobban leszel. Nem sietünk." Mondta nyugodtan, lépett mögém, átfogva a csípőm. „Ezen a világon, minden alkalom a miénk." Éreztem, ahogyan csókot hint a nyakamra, mielőtt visszavezetett a szobába.

„Kiégetted." Sóhajtott fel Harry, rám szólva az ágyról, amely a takaróval melegen tartott engem. Megragadtam avatag anyagot, felhúzva egészen az arcomig, kétségbeesetten próbálva felmelegíteni magam.

Tehát nem csak rosszul voltam, hanem lázas is. Ragyogó. Egyszerűen zseniális.

„Megyek keresek valamit, ami enyhít,oké? Csak türelem." Mondta.

Bólintottam, mocorogva az ágyban, próbálva kényelmesen elhelyezkedni, de nem tudtam. Felültem, ahogyan Harry néhány perccel később visszatért, kezében egy kanál folyadékkal. Másik kezében tartotta, próbálva nem elejteni.

„Harry, miért nem üveggel együtt hoztad?" Nevettem fel.

A szemét forgatva, tudva, hogy igazam van.

„Nyisd nagyra." Mosolyodott el. Incselkedve, elfordítottam a fejem, valahányszor közel emelte a gyógyszert, türelmetlen volt.

„Blair, ne nehezítsd meg." Fújtatott. Kinyitottam a számat, az orromat ráncolva, ahogy lenyeltem a folyadékot, Harry jóváhagyásként bólintott. A külseje kemény, és rossz volt, de belül nagy szíve volt, túl nagy, és ez volt a probléma. Elrejtette magát mindenki elől, mert félt, hogy fájdalma lesz. Azt hiszem, így könnyebb volt neki.

Somber - HU(Punk Harry Styles fanfiction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant