Middag

30 0 0
                                    

Thea's perspektiv:
- hon dog före min Gammelmormor sa jag gråtande mot ludde's bröst.
- vänta, har du en gammelmormor??
- ja, hon är 90. Sa jag gråtande
Han krama mig hårdare
- jag är ledsen babe, vad sägs om middag? Sa Ludde och jag hörde hans mage kurra.
Jag skratta lite och sa:
- Okai! Jag är oxå hungrig
- bra babe, nu pratar vi!
- jag vet! Give me that Gaming pizza!
Ludde kysser mig och ja, som alla killar gör tar han mig på rumpan och ja, jag hoppar upp sa jag har mina fötter runt hans midja, han håller mig under rumpan och efter som jag väger lite, runt 45 kilo och är 1,66 cm så ja, jag är kort!! Han ställer mig om en väg och kysser mig, han börjar kyssa min hals. Jag stönar och ja!
-ludde, middagen! Den blir kall, vi kan fortsätta efter maten! Men jag dör av hunger!
- Jaja, vi får väll fortsätta efter middagen! ;)
Det som var bra med Ludde att han aldrig blir direkt arg, han är alltid glad och han gör alla andra glada! Vi äter medan vi kollar på "grown ups"
Ludde blir klar snabbt och lägger sig ned. Och ja, jag måste berätta vad pizzorna innehåller, så ni vet! ( taco pizza = taco chips, chili, taco sås, ost, grönsaker och Gräddfil, min Gaming pizza: ost, grönsaker och kyckling)
Jag ser att Ludde tittar på mig, men vänder direkt till tv när jag tittar tillbaka. Jag företog att han var kåt + att han hade tydligt stånd! Jag ät upp och la mig mot ludde, han la en filt över oss, jag märkte att han försökte lägga sig rätt, men eftersom han hade stånd så ja, jag stängde av filmen och börja kyssa Ludde, han visste vad som skulle hända, såklart. Hon lyfte upp mig och jag har bena runt hans midja, man gick mot en vägg och börja ta av min tröja, och jag hans tröja, man såg verkliges hans rutor, så sexigt! Jag blev så kåt direkt!
Ludde's perspektiv:
- du är så sexig! Sa Thea, jag värkte att hon var kåt, hennes bh var på så ja, hon verkade titta på mina magrutor.
- min mun är här uppe, inte där nere!
- nej, men det är nått som jag inte kan sluta Stirra på!
- vad sa jag
- din kuk, du har stånd!
- ja, jag vet...
- ja, men jag kan väll få se hela kuken?
- visst! Sa jag och gick till hennes rum!
Det var söt, med några planscher på sig själv, 1D och minecraft. Antog att hon var en Gamer.. Men hon är väldigt bra på att kyssas. Kyssandes gick över till hångel! Men allvarligt, hon var bra! Men såklart var det dags för sex!
Hennes säng var en dubbel! 9 kuddar och söta Lakan och sånt! Hon putta ned mig i sängen och sa:
- förspel?
- Jupp sa jag och tog av mig byxorna, jag låg i bara kalsonger!
- av med kläderna sa jag
Hon börja små dansa som om hon strippa medan hon tog av sig kläderna. Hon kom närmare och närmare och ja, jag låg under täcket och mitt stånd syndes, hon la sig under täcket och börja suga medan hon masserade mina kullor, hon var helt fantastisk! Varje gång hon kom nära olonet, så kom ett stön! Hon var så bra!!
- JAG KOMMER skrek jag, och ja, jag kom!
Thea's perspektiv:
Han kom och satsen smaka salt! Han tog up mig och sa
- min tur sa Ludde!
Vi bytte plats och ja, han kysste mig och pulla, först 1 finger, sen 2, sen 3!
- HÅRDARE, SNABBARE LUDDE! sa jag! Han var så bra!
Han lydde mig och såklart
-JAG KOMMER skrek jag!!
Han gick under och börja slicka, omg, han var bra! Nu var jag kåt! Jag kom några Sekunder senare, han slicka rent och sen så bytte vi plats och körde anal. Han jucka och jag stöna! Sen red jag, när vi var klara så, ja..
- alltså, jag älskar dig babe! Sa Ludde!
- jag älskar dig med babe! Nu var vårt förhållande stort! Ludde hade tagit min oskuld! Vi började kyssas och det gick över till hångel. Men ja, jag somna på hans bröst! Det första jag hörde när jag vakna var min telefon som ringde, Yvette tänkte jag...
Yvette stog det och ja, jag svara
- ja, Yvette??
- är du redo för att springa?? Sa Yvette
- inte idag, jag är lite upptagen just nu! Ses senare, Bye :*.
Jag la mig igen och Ludde la sin arm om mig. Jag försökte somna, men det gick inte, så jag gick upp och gjorde frukost, latte och ja, satte på tv:n, Ludde kom upp lite senare, men han tog min latte >:(!!
- jaha, så Du tar andras latte nu oxå!
- jupp! Den var ju riktigt god, som du var igår ;)!
- tack babe!

Tack för att ni läste detta kapitel! Jag är så leden ifall ni inte tycker om att jag är dirty just nu! Men Jaja! Hoppas ni gillar detta och jag skriver lite varje dag, så hai då!!

Första blickenWhere stories live. Discover now