Thea's perspektiv:
Så detta hände för 1 år sen.. Innan jag och Ludde blev ihop! Jag, Kasper och TF skulle ut i stan och shoppa! ;)! Det var sommar och jag hade en kort, söt klänning! Jag var spänd, jag hade fixat mitt hår och smink och var redo. Vi skulle gå hela dagen så jag tog på mig mina ballerina skor. Jag hade på mig ett par hörlurar och hade på one direction och som vanligt börjar jag sjunga.
-"crazy, crazy, crazy to We see the sun" sjunger jag och killarna tittar på mig. Jag hade min söta rosa väska, en liten axelväska!! Jag hade plånbok och telefon.
- One direction! Allvarligt?? Säger Ogge och dem tittar på mig!
- Emm, ja! Jag tycker om dem! Men Lollipop med MIKA är bättre!
- jaha! Säger Kasper och lägger armen runt mig. Allvarligt!
- var ska vi gå först!? Säger jag och såklart ska dem säga mat..
- kebab!? Säger jag och såklart skriker dem ja!
- ALDRIG I LIVET säger jag! 1.Vegetarian. 2. Tränar! Inget kött ;(!
- Jaha! Säger Ogge och ja, jag ska alltid vara konstig ;)!
- jag vill gå in på blue fox! Säger jag och ser affären.
- varför? Säger Felix och såklart är jag så konstig.
- hår färg ;)! Blue hair! ;)!
- allvarligt? Säger Oscar och tittar på mig!
- Nopp! Säger jag och går med killarna till närmaste kläd affär som blir .... H&m.. Jag hatar h&m, dem har inte så snygga kläder. Men Jaja, tydligen hade dem karaoke scen och jag ville verkligen sjunga!! Men dem ville äta... ;). Dem gick och köpte mat och jag vänta på min tur.. Väll när dem var tillbaka så skulle jag upp på scenen.
- så, vad ska du sjunga gullet? Sa DJ.
- hmm, "Lollipop" av MIKA!
- den låten är lite svår för dig... Säger DJ och neee!
- jag klarar mig! Och låten startar.
-"suck to hard on a Lollipop and love Will get u down, i been walk with my mom one day when she warn my what Pepole say" sjöng jag och överraskade fint.. Jag sjöng klart sången och gick ned från scenen.
- du, du sjunger ju skit bra säger Kasper..
- nja, jag har inte en bra sång röst... Säger jag och sätter mig vid bordet. Dem alla hade kebab framför sig.. Hatar verkligen kebab...
Väll när dem var klara så gick vi en bra stund innan vi kom till en affär som hade nått bra i sig.. Men det blev inget för mig, för jag orkar inte prova kläder just nu ;)! Vi var inte speciellt länge på stan innan det blev för varmt och vi hade tänkt oss att bada :D! Vi åkte hem till oss och möttes på Norrvikens strand och ja.. Killarna's sex-pack alltså ;)! Helt sjukt.... Jag gick direkt till vattnet och tog ett dopp. Inga förutom vi var där, det var skönt!! Tyvärr hade killarna satt sig för att sitta där för alltid.. Jag gick upp och drog ned dem.. För jag vill ju inte vara själv ;)! Dem hade nått hopp torn där och ja, jag hoppade från den lägsta för ni vet att jag är höjd rädd!! Jag dök ned och det var den skönaste känslan som fanns! Väll när jag simma upp i vattnet hade min bikini top åkt ned och ja, killarna titta på mig och jag fixa den snabbt! Pinsamt for Real! Jag hoppa En sista gång och ja, min bikini top åkte av och nu blir jag galen.. Jag sätter dem rätt innan jag går upp och solar min rygg.. Så ska nån jävla kille spänna upp min bikini där bak..
- men det var ju själva fan killar!! Säger jag och tvingas att hålla upp bikini toppen!
- kom igen, flasha för oss! Säger Felix
- varför ska jag det sa jag och flina.
- för att killar gillar boobs! Säger Ogge och ja, det är sant!
- men jaha, det visst jag inte sa jag och spände på bikinin igen.
- men nooooooo! Säger killarna och ja, jag orkar bara inte bry mig. Jag sätter i hörlurarna och sätter på nån sommar låt.. Men så jävla klart så ska killarna komma och dra ned mig i vattnet!
- men det var ju själva fan! Sa jag och nu är jag blöt igen!
- vad? Säger Oscar och alla flinar!
- jag hade ju inte tänkt bli blöt igen!
- men det var ju synd sa Kasper och ja, dem är piss att jag inte flasha för dem..
- vad piss man kan vara för att man inte flasha!! Säger jag!
- men jaa! Sa jag själv när dem simmade ut skit långt.
- allvarligt?! Var det så lätt?! Sa Ogge och jaa! Det är så lätt för att jag inte gillar djupa vatten... ;9!
- jag gillar inte djupa vatten hur tror mi jag reagerar på detta! Sa jag och simma längre in.. Eftersom vi var dem ända här så spände jag upp rosetten där bak och flasha för dem.. Snacka om att dem blev glada! Stånd = så jävla tydligt! Jag gick upp och la mig och sola, jag orkade inte bada längre och ja, det var dåligt att jag somna.. För att jag vakna av att man slängs i vattnet.. Man kanske var lite bränd på ryggen ;)!
- men allvarligt!? Sa jag och gick upp ur vattnet!
- dålig idé att somna! Sa Oscar och nu ska dem få.
- jaha, jag som hade tänkt knulla nån av er ikväll ;)!
Deras munnar alltså, helt öppna..
- det kanske var en dålig idé.. Sa jag och satte mig ned!
Efter kanske 1 timme av tysthet så börja vi packa ihop och ja..
- vad sägs om Sleep over hos mig sa Felix och ja, det var nått kan man säga.. Men jag tror han ville ha mig..
- sure ;) säger alla och ja, jag måste packa för jag lovar att vi kommer köra sanning elr konka.. ( sju minuter i himlen) ;)!
Kvällen där på:
- tja Thea! Sa Felix och jag gick in.
- Hai killar! Sa jag, jag var chockad för att killarna var inte här än..
- var är killarna sa jag och Felix kom närmare mig. Han börja kyssa mig och ja, han gillade verkligen vad jag sa vid sjön.. Han bar upp mig och gick till Han's sovrum. Jag var okej med att han kunde knulla mig.. Han börja kyss amin hals och se mina bröst och ned till min mage.. Det sluta med att han stoppa in sin enorma kuk i mig! Den var skit stor.. Typ 28.3 cm! Han körde in och ut. Det var så skönt att bara bli knullad av Felix, han var prefekt!
- du ahhh är ahhh perfekt! Stöna jag fram!
- du med! Stöna han fram.
- JAG KOMMER! skriker Felix och han kommer några sekunder senare. Jag kom inte derimot {stav)..
- kom du?
- nee! Sa jag och blängde surt på honom.
- jaha! Sa han och börja kyssa mig igen. Jag satte mig på honom och börja rida. Han hade sina händer på mina bröst och jag stöna. Det var så skönt.
- JAG KOMMER! skriker Felix och jag hoppar av. Felix blängde sur på mig och jag stoppa han's kuk i munnen. Nu så börja han stöna och han kom med en stor kraft i min mun.. Jag svalde och gick upp!
- skönt? Sa jag och han bara nicka!
- vill du komma?! Sa han och jag nicka, för att jag vill ju inte ligga här och inte har kommit!
Han börja kyssa mig och stoppa in 1 finger, sen kom ett till finger, sen kom 3:je fingret och tillslut kom 4 fingret.
- OMG ahhh detta ahhh är så ahhh skönt! Stönar jag fram och han börjar kyssa min hals!
- JAG KOMMER skriker jag fram och han slutar. Jag blänger surt på honom och han gick under för att slicka, han var perfekt på det.
- OMG! Ahh, du är ahhh perfekt på att ahhh slicka Felix! Jag kom och han slicka upp.
*pling plong*
- det måste vara killarna sa Felix och satte på sin kläder.
- Tja hörde jag Ogge säga och jag skynda mig att klä på mig!
- Hai sa jag och gick till soffan! Jag hade på mig ett par mjukisar och en magtröja.
Killarna gick till soffan och Felix satte på en film som tydligen var "22 Jump street",
- detta sög ju sa jag när filmen var slut och satte på "förr eller senare exploderar jag". Under filmen grät jag och killarna kollade bara på mig när jag gjorde det, jag lutade mot Felix som satt bredvid mig.
- omg, den filmen är så bra! Sa jag när den var slut.
- gay film sa Oscar och dem skratta.
Men Jaja, det var kul men kl var redan 22.49.
-*gäsp* det börjar bli sent för mig. sa jag.
- kom igen Thea sa Kasper.
- en film till! Sa Oscar.
- men jaha! Sa jag.
- men jag ska ha på mig min pyjamas! Sa jag och satte på mig den.
- wow, snygg sovklänning ;)! Sa Ogge och alla titta på mig.
- nja, denna är så gammal. Sa jag och satte mig ned.
Dem satte på en porr film.. Jag behöver inte säga något
Det sluta med att killarna fick stånd och jag blev våt. Alla hade knall öppna ögon under filmens gång. Väll när filmen var slut så gick alla och la sig, Felix ville ha mig i han's säng så jag låg där så jag gjorde det! Bara för att så hade han sin hand på insidan av mitt lår. Felixar ;9! Men Jaja, jag somna ganska snabbt men jag vakna av en mardröm. Kl var bara 1.01 och jag var tvungen att gå upp och ta ett glas vatten. Jag tog en klunk innan nån börja prata med mig.
- Thea? Sa Emm jag vet inte!
- IIIIII! Skriker jag till.
- ta det lugnt! Sa Oscar och jag blev lugnare.
- kom sa han och drog mig till badrummet. Han börja kyssa mig. Jag stod där och undra vad han ville, såklart märkte jag att han börja få ett stånd..
- jag är otroligt kåt och jag behöver hjälp med det! Sa Oscar och börja kyssa min hals. Jaha! Så han ville bara bli av med sin kåthet. Han sätter sig på toastolen och jag börjar suga av honom, han lyfte snabbt upp mig och jag börja rida honom. Efter kanske 2 min så kom han och jag gick till sängen och la mig.
Jag vaknar av att nån pullar mig, det var ett helt otroligt jobb och jag öppnar ögonen och märker att det är Kasper... KASPER!
- vakna nu! Vi ska äta frukost. Sa Kasper och jag går ut och tar en kopp latte. ;9! Jag gör en macka med ost oxå. Det var så gott att få i sin nått och jag behövde verkligen det eftersom att middagen igår blev inte det bästa.. Jag gick och byte om till mina mjukisar och min magtröja istället. Det hade börjat bli kallt och det regna så, varför inte sitta inne hela dagen som vanligt!
Just nu är jag kåt, men ingen i rummet kommer vara det på morgonen, men Jaja! Jag gick till sovrummet och packa mina grejer innan Ogge kom in och låste dörren.
- killarna har gått och handlat och jag är otroligt kåt just nu...
Jaha, så nu ska jag knulla alla som kommer in i rummet!! Han gick fram och kysste mig och jag puttade honom ned i sängen och börja rida honom! Han kom och sen så sög jag sen var vi klara! Jag orkar inte knulla nått mer nu, jag vill bara ta det Lugnt och se en film elr gå ut och springa!
Killarna kom tillbaka och Felix hade hyrt en film som tydligen var "21 Jump street" som var filmen förre 22 Jump street! Felix satte på den och den var mycket bättre än 22 Jump street! vi såg klart den och sen var jag tvungen att gå, för att imon ska jag ha gympa och dans. Jag måste gå ut och springa idag annars kommer jag att dö! Men Jaja, jag ska ändå gå på en fest hos Ogge om 2 dagar som han bjöd mig till! Yey! Fest here i Come!
VOUS LISEZ
Första blicken
Roman pour AdolescentsThea ska börja 9:an och hennes kärlek till Ludde har höjt från 0-100! Men Jaja, det är nått att åka skidor med Ludde!