Thea's perspektiv:
Så, jag är på sjukhuset med ett brutet ben igen... Jag hatar att ligga på sjukhuset för sprutorna och blodproverna... Men jag fick åka hem efter allt detta sjuka hus ( ;) )! Väll hemma så hände set igen... Ludde hade sin jävla killkväll.. Och jag hade tänkt berätta hur deras killkväll var eftersom ja, det är nått.. Hoppas jag tror jag..
Tidigare idag (lördag):
Så killarna skulle ha sin killkväll igen och så ska jag få ligga i sängen som vanligt och se på youtube. Det tråkigaste jag vet, men jag får väll klara mig eftersom att jag inte får vara med och spela ;(.
Jag somnade efter några min av youtube... Jag vaknar av att ytterdörren stängs med en Smäll och ja, jag hoppar upp ur sängen och det var inte en bra idé, för att en bruten fot/ben går ju inte att stå på.. Och jag råkade göra det så, jag ramla och skrek till!! Fan fan fan vad det gjorde ont, jag börja små gråta men sluta när Ludde kommer in
- va fan Thea säger han och bär upp mig i sängen!
- inte mitt fel!! Säger jag och tar tag i kryckorna.
- så, du ska ut igen elr? Säger han kaxig och tittar på mig allvarligt.
- JA! TÄNK ATT JAG SKA DET skriver jag ut och går till min klädkammare.
- va fan Thea! Det kommer fan att sluta dåligt! Säger Ludde och går ut. Men fan låser dörren efter sig. Men jag kan oxå leka den leken ;)! Detta kommer bli så snuskigt ifall jag gör det rätt och jag kommer nog att göra rätt! Jag ska bara ringa Yvette snabbt så kanske det blir 8-kant.. Ifall det finns nått som kallas så annars så ska dem se på teater, kanske runka bulle! Men jag måste ringa Yvette snabbt bara!
- Hai Yvette! Vad gör du?! Sa jag och satte på mig min sexiga sovklänning.
- pluggar, du då?! Säger Yvette och jag vet att hon gjorde inte det!
- ska köra runka bulle ifall Ludde inte hade låst in mig på rummet säger jag och jag märker att Yvette gillade vad jag sa.
- kan jag komma över så kan man vara med på det? Sa hon och jag bara log.
- visst, men du kan låna min gamla sovklänning, den blev för stor för mig! Sa jag och gick för att ta min spruta så jag inte kände smärtan i benet så jag kan gå, så jävla coolt att man kan Göra nått sånt!! Jag tog 3 st så jag klara mig till i natt vid midnatt! Jag tog av bandaschet {stav) och fixa mitt hår så bra jag kunde.
*pling plong*
- vem fan kan det vara hörde jag Ludde säga och öppna dörren.
- Thea ringde sa hon och att säga så blev Ludde så jävla sur! Jag la mig i sängen med nagelfilen och täcket över och lossa att jag hade ont.
- VAD? säger jag och tittar på Ludde.
- Du ringde sa Ludde och putta min Yvette. Såklart skulle han låsa in oss.
- så min plan fungerar! Säger jag och går och hämtar sovklänningen!
- här säger jag och går mot sängen, lägger mig på den och stönar en hög en så att killarna skulle komma!! Men såklart så tog det en tid innan dem kom! Yvette log bredvid mig och stöna högt med mig.
- jaha! Så ni ligger här och stönar sa Kasper och alla kolla på oss. Jag gick upp ur sängen och urringningen på klänningen var så jävla tydlig och killarna kolla skit mycket! Jag gick bara till rummet där vi hade två stångar och ställde mig vid en och killarna gick efter! Jag gick till Ludde och drog ett finger under hackan på honom och han tittade på mig och jag bet mig i läppen. Killar alltså, dem blir så kåta nu gör tiden bara att titta på dem!
- hmm säger jag och gick till kylskåpet och gick för vispgrädde i burk och gick tillbaka och spruta ut lite på ludde's hals och slicka upp det.
- kåt elr sa jag och gick till sängen!?
- alltså, herregud!!! Säger Hampus och killarna gick till sängen och tydligen blir det 8-kant idag!! ;D! Detta kommer bli ett bra ligg. Det börjar med att Ludde kysste mig och Adrian Yvette. Jag och Yvette börja kyssa varandra sen och ja, killarna gillade det!!
"Dirty varning!! Ifall du är känslig kan du skippa denna del"
Jag och Yvette gick under för att sugs och runka. Det blev bara mer intressant för sen kom knullet. Jag och Yvette log underst medan killarna "låg" över oss och några andra kysste mig och Yvette.. Detta gick ganska fort eftersom dem kom skit fort.. Hatar att killar kommer för fort...men Jaja, detta ligg gick ju fort men "killarna" gick efter ligget med Yvette...
Måndag:
Jag är på skolan och detta är en varm dag, väll på skola så märkte jag att Ludde var sur på mig så jag gick för att ta fingret under ludde's hacka som jag gjorde i lördags, han kolla på mig sexigt och börjar kyssa mig.. Han var tydligen inte sur.. Men jag gick snabbt förbi och Gick till "killarna".
- så, hur mår ni? sa jag och hade mitt gips på igen.. Men min rullstol.. Såklart styrde Yvette den och vi hade alla lektioner ute idag, jag fick sluta tidigare än andra för att gå till doktorn med mitt ben och Ludde var tvungen att följa med.. Läkar besöket Gick fort och jag "åkte" hem och la mig i sängen. Mitt ben gjorde ont och det var spermie över hela täcket.. Det var inte direkt nån fin syn och jag gick för tv i vardagsrummet i stället, det var skönt att se på Gaming med pewdiepie! Jag hade träffat honom och jag skulle spela in ett avsnitt med honom. Han är Sveriges bästa Gamer! Men Jaja, jag gick för att ta en dusch, jag kände mig smutsig efter 8-kanten i lördags. Det var inte det bästa knullet.. Men Jaja! Jag får väll inte klaga på ett ligg för man kommer nog inte få nått mer när benet är brutet!
BẠN ĐANG ĐỌC
Första blicken
Teen FictionThea ska börja 9:an och hennes kärlek till Ludde har höjt från 0-100! Men Jaja, det är nått att åka skidor med Ludde!