Ludde's perspektiv:
Jag hör Thea skrika och jag springer!
- KASPER HAR FEST! Skrek hon!
Jaha! Idag skulle Kasper ha fest! Jag är så spänd på att få festa! Men När Thea blir full så gör hon saker som inte är normalt.. Hon tar av bikini bh:n och killarna börjar kyssa henne och hon kysser tillbaka.. Jag vet att hon inte gör det med meningen... Men Jaja! Alkohol och sånt idag :)! Kanske ett ligg kan hända! Eftersom det skulle vara en beatch {stav). Jag var tvungen att hitta mina badbyxor.. Det kommer vara omöjligt bland allt detta!! Annars får jag köpa nya ;).. Thea har hittat sin bikini, men den är för stor :O! Så hon måste köpa en ny... X). Så vi åkte och köpte nya badkläder. Min blev skit bra, passar perfekt till sommaren och vi hittade inte nån passade storlek till Thea så vi var tvungna att gå in på XS (inte XL) som var en ny butik.. Där köpte hon en söt bikini som var skit söt, sexig oxå ;)!
Thea's perspektiv:
Så det party idag! ;)! Herregud alltså, jag älskar fester och ja, jag är beroende av det.. 9:an = party's!!! Men jaja det är bara bra att man har shoppar en bikini på XS ( inte XL) den var söt, rosa och sexig of course!!! Jag hade köpt en hår snodd och lite makeup men det behöver vi inte gå in på..
Festen:
- PARTY skriker Kasper ut och tydligen blir det Riff off.. Och ni som inte förstår vad riff off är så ska man sjunga låtar som passar in till några katogier {stav)!
Det var jag, Yvette, Selma mot killarna = Ludde, Kasper, Adrian, Hampus och Simon... Det var så oskyst! Men Jaja, den första katogiern var Sex songs och när vi tjejer sjöng så blev det inte lite blickar på våra bröst eftersom vi hoppa så dem studsa... ;)! Så vi van eftersom dem inte kunde konsertera sig... Det var så roligt! Men vi sluta efter det sen blev det svart...
Ludde's perspektiv:
Så, Thea är full och snart kommer det.. Hon kommer dra första killen hon hittar.. Men nu spelas "super bass" av nicki minaj.. Och Thea älskar att dansa "sexit" till den.. Killarna kommer närmare och närmare och tillslut så kommer nån, vet inte vem och dansar "juckar" på nått sätt mot Thea's rumpa.. Jag tar en öl och sätter mig på en stol bredvid "killarna" , skönt att få ta det lugnt och titta Thea börja dra upp bikini toppen.. Killarna börjar titta ditt och får stånd... Eftersom killarna bars satt i badbyxor, sex-pack och snygga hår... En kille som Thea har tittat var där och hon la sig på honom och börja kyssa honom medan han kysser henne tillbaka... Jag tar En klunk av ölen medan jag hör Thea få ur sig ett litet stön och ser hur han bär upp henne och går ned till vattnet.. Han släpper henne och hon simmar ut.. Dålig idé! Eftersom hon var full så blev det ett problem... Hon kan inte simma då, så alla var tvungna att hjälpa henne och det gick ju emmm bra... Hon sjönk som en sten och hon var inte direkt lätt när hon svimma under vattnet heller... Men hon väger fortfarande 38!! Vi får göra HLR {hjärt & lung räddning) hon kvickna till snabbt, jag blev glad men ändå arg och slog till henne på kinden
- va fan Ludde! Skrek hon
- du, inte ett ord!! Sa jag och bar henne hem på axeln..
- du, släpp ne... Sa Thea innan jag avbröt henne.
- inte ett ord! Sa jag och gick sista biten innan vi var hemma!
- hemma! Skrek jag och la henne i sängen!
- va fan tänkte du med?? Sa jag och slog mig försiktigt på huvudet.
- men Jaaaaa! Sa Thea och gick up men jag puta ned henne igen!
- vad vill du ha??! Sa jag och titta på henne ledsen
- ett ligg sa Thea och börja ta av sin bikini.
- jaha! Sa jag och börja ta av mina badkläder. Ifall hon vill ha ett ligg så ska hon väll få det så att hon väll sover.. Så att hon kan vaknar inte full längre.. Hon kommer nog inte komma ihåg allt från idag men jaha... Jag ska försöka göra ett längre ligg idag så att hon blir nöjd!
- kom då!!!!! Skrek Thea och ja, jag kom inte och såklart blev hon sur!!
- låt mig hjälpa dig sa hon och puta ned mig så jag låg underst. Hon börja suga min kuk och massera mina punkkulor, det var så skönt att det varsågod skönt att man stönar! Hon är provs på det!!! Sen så känner jag att jag kommer komma och jag tror att Thea märkte det för att hon börjar rida mig och jag kommer i henne! Hon blir skit glad och skriker av lycka! Jaha, hon gillar tydligen att man kommer för att hon börja runka mig och jag kommer för 2 gången och sen somnat hon.
YOU ARE READING
Första blicken
Teen FictionThea ska börja 9:an och hennes kärlek till Ludde har höjt från 0-100! Men Jaja, det är nått att åka skidor med Ludde!