Måndag..

12 0 0
                                    

Thea's perspektiv:
Så det måndag, det betyder skola.. Jag hatar skolan men Jaja, det är sista året.. Jag är ju skolans populäraste tjej.. Tydligen den snyggaste oxå vad jag företog det som.. Så alla som är med mig blir näst populära tjej elr? Men det blir bal iallafall i slutet av termin 2! Jag och Ludde kommer bli baldrottning och balkung! Eftersom vi är populära, men jaja! Knulla Ludde mig igår? Jag tror att vi låg eftersom det är spermie på täcket! Jaja, jag ska duscha och åka bil eftersom Ludde har skaffat körkort! Yey, han fick tydligen alla rätt!! Jag är stolt över honom, men Jaja, det ska bli 30 grader och tydligen så ska jag sjunga "i know you were trouble" av Taylor Swift!! Jag älskar den sången och ja, jag ska få sjunga i början av dan för att det är första dagen av skolan! Så ja, jag ska ha på mig nått fint: en kort tröja som börjar vid brösten, men så att man kan se urringen och den slutar under brösten, ett par shorts som börjar lite vid magen och slutar vid låren och ett par klackskor så jag blir lite längre!! Men jag hade lite makeup för att bli fin och fixat håret!! Jag hade packat min Louis voutis väska med böcker och såna saker.. Ni vet, såna saker för skolan.. Men Jaja... Ludde har inte vaknat än så jag måste göra frukost och latte..när jag väll var klar kom Ludde ut naken och jag skratta, för att ja... Jag vet inte varför men jag älskar att skratta!!!! Ludde kom fram och kysste mig och jag kysste honom tillbaka och gick för att hämta hans kläder för han ska vara lika fab som jag, annars så...
Ludde's perspektiv:
Så, Thea hade tydligen valt mig kläder för idag och jag skulle tydligen sjunga med henne.. Men hon sa tydligen att hon kanske skulle byta låt så jag skulle få sjunga med.. JAG VILL INTE!!! Jag hatar att sjunga, allt blir så dåligt...
- dags att åka skriker jag och jag hittar Thea vid hennes smink bord och sminkar sig... Såklart.. Vi kommer bli sena som vanligt.... Jag hatar att bli sen bara för att Thea ska "sminka" sig och ska sjunga till one direction.. HATAR DET SÅ JÄVLA MYCKET!!! >:(!!
- THEA! Skriker jag och jag drar henne till bilen utan tak..
- va fan Ludde! Du sabba min mascara! Sa Thea och tog bart mascaran från handen.
- du kan fixa det där på skolan för fan!! Jag ska hämta "killarna" sa jag och starta bilen.. Thea börja koppla upp sig till bilen med bloothtorh.. Såklart blev det hennes låt..
Jag hämta "killarna" medan Thea sjöng..
- " i love big butt's, i i kan't lie" sjöng Thea innan hon byte till sången hon skulle sjunga... Elr hennes favo låt "super bass"
- allvarligt Thea sa Kasper medan Thea byte till "Lollipop" av pitch perfect trouble maker.. Hon är beroende av den låten oxå..
- "Suck to hard on a Lollipop and love gonna get u down" sjöng hon medan hon satte på hennes mascara och jag byte låt till "Right round" såklart sjöng "killarna" med eftersom vi gillar denna låt!
- vad sägs om "runka bulle" ikväll ifall det blir fest sa Thea och jag blev chockad.. Runka bulle, det är en klassiker.. En jävla dålig en..
- allvarligt Thea? Runka bulle! Sa jag och nu börja det bli varmt.. 24 grader stog det och bara för att få Thea kåt så sms "killarna" och jag att vi skulle ta av oss tröjorna och vissa våra sex- pack.. Haha!!
- Allvarligt! Säger ni ja om jag strippar till!?  Sa Thea och titta på oss!!
- Jaja. Visst sa Kasper och Thea blev så glad att hon börja ringa Yvette
Thea's perspektiv:
- hai?? Sa jag och satte på högtalaren som var en jävligt dålig idé!!
- kommer du elr? Alla knäppa snygga killar är inte här än!! Sa Yvette och jag skratta
- dem sitter här hos mig sa jag och hon blev så sur märkte jag!
- jaha! vad Ska du göra ikväll party animal??! Sa Yvette och små skratta
- runka bulle med "killarna" sa jag och hon skrek till
- allvarligt!! Runka bulle!? Var? Sa Yvette!
- vet inte.. Kanske hos oss sa jag och dissa henne..
Jag bytte låt till "det vet du" och satte på "den kan inte stå".. Innan jag visste ordet va det så var jag på skolan och gick in.. Alla kolla på mig och ja, urringningen funka.. Jag gick till mitt skåp och lämna min väska innan Yvette kom! "Killarna" utan tröja var bakom mig och jag slängde bak några tröjor medan jag prata.
- så, mrs populär! Hur känns det att få sjunga för skola igen! Sa Yvette och jag kolla min mascara.
- inte så farligt, nytt blod kommer bara sa jag och tog Yvette i handen och sprang till scenen, fan var avis Ludde var!! ;)!
Jag var faktiskt nervös på att få sjunga... Mina kille som jag träffa på festen som Ludde sa var här och jag skulle sjunga " i know you were trouble" av: Taylor Swift.. Såklart ':)..
- så, nu är ni här!!? Sa rektorn och vise rektorn gav mig en mik..
- vi ville att Thea skulle sjunga!
Jag blev puttas upp på scen och jag kunde höra några bus visslingar och jag blev "glad"..
- i know you were trouble!!! Sa jag och jag kunde se att folk sjöng och klappa!! Dem titta på mig medan jag sjöng och efter så kom Ludde och kysste mig.. Såklart tänkte jag och börja springa till klassrummet! Varför nu!? Jag kan inget kyssa honom nu!! Det bara går inte, det är så hemskt för att... Jag kan bara inte leva med att hela skolan ska veta det....
- igen! Fick jag av Ludde och jag svara inte, inte ens när han ringde, jag behövde ensam tid.. Jag klarar detta inte mer.. Jag är ledsen Ludde..
Ludde's perspektiv:
- va fan Thea sa jag och la på.
- svarar hon inte sa Kasper
- nee! Jag kommer så sota för detta säger jag bara.. ;( sa jag och ja. Detta är inte bra.. Hon svarar inte, detta är allvarligt! Hon svarar alltid, jag och "killarna" gick *host host sprang host host* till klassrummet där hon satt och ja, titta ned i mobilen..
- men det var ju själva fan Thea! Sa jag och hon var ju inte på bra humör..
- vad sa hon och la ned telefonen!
- du kan fan inte inte svara på mina sms och att jag ringer dig! Sa jag och jag blev så sur!
- inte mitt fel sa Thea och satte sig.. Alla satt ned i klassrummet och ja, läraren var till och med på plats.
- Emm, jo! För du springer fan iväg! Du sprang i somras och nu? Va fan! Sa jag och nu kommer jag fan att skrika snart!
- jag sprang för att jag bara kan inte! Säger Thea och jag tittar på henne.. Vad då kan inte!
- vad då??? Sa jag och blev nervös.. Ska hon göra slut!!
- jag kan inte leva med detta! Sa Thea och storma ut ur klassrummet, fan fan fan!!!
- men va fan. Sa jag och detta kan inte vara bra..
- Emm.. Kan jag sa jag och läraren nickar. Jag börjar springa efter Thea men när hon springer så är hon snabb..
- Thea! skriker jag och hon stannar!
- vad? Säger hon och hennes ögon är fyllda av tårar. Alla i klassen och alla andra står och kollar på oss..
- vad har hänt sa jag och jag är slut, orkar inte springa mer..
- min.. Mormor är död! Sa Thea och va fan! Först hennes gammelmormor sen hennes mormor!
- men Thea! Du behöver inget springa iväg för det! Sa jag och Thea börjat backa sakta..
- jo, jag kan inte leva utan min familj sa Thea och hon sprang som vinden i kanske 2 sekunder innan hon ramlar och man kan höra ett högt knack från hennes ben/fot!  ( :D) jag blev så glad för att nu kan hon inte dö!! Men såklart såklart ska hon bryta benet då jävla hårt igen..
- inte igen för jag Thea säga innan hon börjar få nån tår från hennes öga för att smärtan i hennes ben... Hon klarar ju inte ens ett stick i fingret.. Jag börjar bära in henne medan läraren ringer ambulans och Thea har ont..
- men va fan Thea! Ska du bryta benet igen elr! Sa Hampus och ja.. Såklart ska Thea göra det såklart!!
- men va fan säger Thea och hon tittar på benet och hela klassen står runt oss och tittar.. Skolsystemet kommer och frågar Thea frågor hon inte kan svara på innan det gör för ont och hon svimmar... Såklart ska första dagen blir den jobbiga dagen!!

Första blickenWhere stories live. Discover now