Förlåt!

10 0 0
                                    

Thea's perspektiv:
- jag är ledsen Thea! Skriker Ludde!
- för vad? Förstörde mitt liv elr var otrogen
- jag är ledsen, Smilla tvingade mig, hon hittade mig!!
- verkligen? Säger jag och jag vet att jag är lättlurad med när Smilla är med i leken då är det på riktigt!
- ja, hon sa att hon skulle berätta för alla att du har knullat Elias! (Elias är en kille som är impopulär)
- stackare! Säger jag och kramar honom. Han lyfter upp mig och börjar kyssa mig
- fan vad lätt du är! Säger Ludde och ja, jag väger lite och det är inte kul.. Jag börjar må riktigt dåligt av det! Men Jaja, han bar upp mig och Kyssandet Gick över till hångel som vanligt och ja, detta var ju skönt eftersom att det är fest ikväll, jag vill faktiskt bli full efter allt skit som hade hänt!!
- vill du inte ha ett ligg? Säger Ludde och detta gjorde mig skit sur.
- ALLVARLIGT! Skriker jag ut!
- ja!
- du är helt otroligt!
- tack? Säger Ludde. Han fortsatte att kyssa mig ned på halsen som fick mig att rysa.
- du, är du kåt elr? Säger Ludde och nu kunde jag inte säga nej, för jag var ju det
- men Jaaaaa! Säger jag och nu så blir det inte roligt för att Ludde börjar ta av sin tröja och byxor medan jag tar av mig min tröja och bh, han lägger sig i sängen och jag rider honom. Han älskar att se bröst hoppa!
Jag gjorde detta för sista gången, jag ska ut ur Sverige, jag ska till u.s.a och fortsätta.
- hoppas du är nöjd nu säger jag och går.
- va, vänta! Säger Ludde och tar en filt runt sig!
- vad? Du förstörde mitt liv, speciellt med Smilla! Jag kan inte lita på dig!
- jo det kan du! Jag gjorde detta för dig!
- balen hade jag tänkte mig en romantisk kille. Han kom, men inte med mig! Säger jag och går till vardagsrummet.
- det kunde ha blivit vi två! Säger jag.
- det kan bli vi två!! Säger Ludde och sätter sig bredvid mig.
- kanske! Säger jag och jag vet att jag inte kommer förlåta honom..
Han lutar sig fram för att kyssa mig, han gjorde det oxå. Kryssadet var så länge! Han's kyssar är så perfekta, jag älskar honom... Han's hand börja närma sig mitt lår, han är så beroende av sex, killar alltså ni vet ;)! Men det ska vara fest så jag måste göra mig redo!!
Väll på festen:
- PARTY! Skriker Hampus ut och ja, det är fest nu! Alkohol, killar och musik! Detta kommer bli nått. Tydligen killen jag kysste på Kaspers fest är här... Jävla helvetes skit. När han kommer mot mig så ska "turn me on" av David Guetta spelas.. Han kommer närmare och närmare. Jag backar sakta och tillslut så går jag in i Ludde...
- Va fan! Säger jag och går snabbt till Hampus och Kasper. Jag tar dem i armarna och går till vattnet.
- kom, vi badar! Säger jag och dyker ned. Jag orkar inte med Ludde och Jake som han hette tydligen, jag behöver vara med ensam elr med nån annan. Men såklart när jag ska gå upp ur vattnet så kommer alla och drar mig ut igen!
- jaha! Säger jag och skrattar. Väll där ute så är många fulla och ja, jag behöver verkligen ha lite öl..
- så, hur ska du simma iväg nu då? Säger Hampus och tydligen så bär Ludde upp mig. Väll där så försöker jag att komma loss.. Dålig idé, det sluta med att jag kysste Jake.. (Killen som jag kysste på Kaspers fest)!
Jag lossar mig från greppet och simmar in. Bara för att jävlas tar jag av mig min bikini top. Alla stod med öppen mun. Jag bara gick i igen och killarna stod med öppen mun fortfarande och ja, tjejer = Only me! Jag gick i och satte på mig min bikini top, Ludde kom fram och kysste mig och ja, jag slog till honom på kinden och gick up igen. Nu ska jag ha en öl elr så kommer jag bli sur! Väll uppe på land så var Yvette där.
- hmm, vad sägs om 4- kant ikväll säger jag.
- visst! Med vem?
- Jake och Ludde! Säger jag och tar tag i Yvette och går ned till vattnet med henne.
- ha lite kul nu! Säger jag och tar tag i Ludde och Jake!
- var fan går vi! Säger Ludde och jag börjar kyss honom och Jake börjar kyssa Yvette! Detta smaka bli kul!

Första blickenWhere stories live. Discover now