Sommarlov

9 0 0
                                    

Onsdag:
Ludde's perspektiv:
Så, nu var det onsdag Och Thea gick upp extra tidigt för att fixa sig, hon hade köpt en söt, sexig, kort vitt klänning. Hon hade en blomkrans i håret,  vita naglar, några 15 cm vita klackskorna som visar tårna och en parfym som luktar sommar. Hon hade smink som var så perfekt att det var helt fantastik! Hon hade färgat håret i blont. Det var så sexigt ;). Jag däremot hade inte tänkt ha på mig nått stort, men eftersom thea var fin så ville hon att Hennes pojkvän skulle se fin ut oxå, så ja.. Hon fixa kläder år mig och jag fix mitt hår. sen gick vi, men eftersom Thea hade glömt sitt morgon latte så var JAG tvungen att köpa en Starbucks latte till henne. Men Jaja, hon blev glad av lite latte säger jag bara. Väll framme på skolan skyndade hon sig till klassrummet. Men väll efter det så möttes vi för att Thea skulle sjunga på skolscenen och jag hade rast, så jag följde med henne till IP där hon värmde upp och vi kysste varandra innan alla kom då hon var tvungen att gå.
- så, kommer det bli skönt med sommarlov? Sa rektorn.
- JAAAAAA skrek alla
- men först ska vi välkomna Thea från 8B upp som ska sjunga "vart jag mig i världen vänder"!          Alla börja applådera och hon gick upp på scenen. Jag kunde höra hur några busvissla medan hon var på scenen, jag blev lätt sur men jag klarade mig.
Väll när hon hade börjat kom "killarna" och ställde sig vid mig. Sen började alla sjunga med
Thea's perspektiv:
"Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer, längtar efter någon som kan rädda mig" sjunger jag och alla sjunger med. Sen kommer det, rektorn sjunger med och det betyder bara en sak: hörapparat för mig. Hon sjunger skit dåligt, men hon tror att hon sjunger bra!  Men när jag slutar skriker alla
- en gång till x2.
Jag börjar sjunga Lost.
Väll när jag är klar så gick jag ned och kom Ludde och kysste mig.
Kryssades gick över till hångel.
Jag slutade och bara gick till klassrummet. Väll innan Paul, vår lärare kom så fick jag ett sms från Ludde:
- varför slutade du?
- för att, jag Vill inte att det ska bli att hela skolan vet! Jag är ledsen..
- det gör inget babe. Men jag förkännar ett knull😏. Skrev Ludde
- Visst! 😏 skrev jag och Paul kom in.
- Hey ungar! Sa han och Ludde skicka
- längtar redan! 😘
- käften bby! 💗😝 skrev jag
- så, Thea! Vem sms du med? Sa Paul
- med min min kille sa jag och la undan mobilen
- jaha, vem är det då?!
- en kille i klassrummet som sitter runt fönstret och tittar med röda kinder och tittar på mig. Sa jag
- jaha, vem? Sa Paul och titta på mig
- Ludde sa jag
- jaha, om båda lägger undan mobilerna som ni kan använda senare.
*pling pling*
Pauls mobil plingar till
- du kan använda mobilen efter vi har slutat sa jag och tog fram min nagelfil.
- *host host kaxig jävel host host* sa Paul
- OOOOOH! Sa alla och jag skatta medan Paul skratta.
- men låt oss sluta så vi kan använda livet till internet sa Adam och Paul lät faktiskt oss sluta! Ludde sprang fram till mig och börja kyssa mig för andra gången idag... Nu titta alla på oss. Jag tror dem var avis på oss. Men han sluta och vi skynda oss hem. Han börja ta av hans kläder medan jag tog av mina, det var så skönt att vara naken igen.. Speciell med Ludde! Han hade den perfekta kroppen.
Ludde's perspektiv:
Nu var vi hemma och nakna i sängen, det bästa jag vet speciellt med Thea! Hon hade den perfekta kroppen! Hon var så lätt oxå! Men nu är det dags för sommarens första ligg! Jag skulle knulla henne hårt idag! Bara för att! Jag har ju redan stånd så japp! Hon ska få sig ett knull idag, men Jaja, jag du vara inne i henne och hon ska få rida mig, sen blir det nog bra för mig efter som jag redan har börjat få kramp! Vi hade så jävla skönt sex. Men sen så blev jag hungrig och gjorde middag! Jag hade redan hyrt en porrfilm bara för att, men eftersom jag redan har kommit så räcker det för mig, för jag orkar inte runka av mig själv elr orkar inte pulla Thea, jag vill bara ligga i soffan och titta på porr. Thea skulle ju bara gå ut och springa så jag har tid att göra middag elr beställa om jag orkar. Jag är så slö och jag ska ju ändå träna fotboll med "killarna" och Thea...

Första blickenWhere stories live. Discover now