Efter skolan

22 0 0
                                    

Thea's perspektiv:
Jag hade hört att Hampus skulle ha fest! Det betyder att ja, fest!! Det är helt sjukt bra! Och när Hampus har fest är det alltid den bästa! Hela klassen är bjuden och jag tror att det är bad fest!! Jag och Ludde skulle gå, jag skulle ha min nya bikini som Ludde gillar och resten av killarna! Omg, det hör blir bra!! Jag tror Yvette, Kristoffer och Selma kommer iallafall! Jag hoppas det, för att jag kan inte bara vara med Ludde! Elr jo, men mina vänner kommer kanske! Det är iallafall på fredag, tur att vi slutar tidigt då!!
Jag ringer Selma:
- hai Selmis!? Vad gör du på fredag?
- inget hittills, kanske pluggar
-elr kanske inte, Hampus har fest, vid 20 tiden!
- Oky, visst!  Sa Selma
- Oky, ses imon sa jag
- vad sa hon sa Ludde!?
- Okai! Då blir vi inte ensamma!
- jaha, ring Kristoffer då!
- Jaja! Sa jag snabbt
- hai Kristian (har kallat honom det sen 5:an)
-hai Thea sa Kristoffer!
- fredag?
- hmm, ensam! Sa Kristoffer
- Nopp, du är på fest! Bad fest med Hampus!
- jaha, kul! Sa Kristoffer
-Jupp, prata mer imon!
- vad sa han då?! Sa Ludde
- Oky! Sa jag!
- ring Yvette då! Sa Ludde!
- men jaa! Sa jag
- tja Yvette!?
- hai Thea!
- fredag?!
- fest hos Hampus! Bad fest! Vet! Sa Yvette
- jaha sa jag!
- ses sa jag och la på!
- hon kommer sa jag
- jaha! Det var ju som fan!
Vi var tysta sen, tills vi kom hem till mig, han sover ju här tills mamma och pappa kommer hem, men Jaja!
Väll när vi var hemma så börja jag med min ända läxa: matte... Så jävla tråkigt!
Men man klarar sig! Jag blev klar snabbt, kanske 20 min. sen börja jag med maten! Det blev kyckling sallad? Ja det blev det! Väll efter vi hade ätit gick jag och byte om till myskläder! Kl var ju bara 19.55! Tiden går så snabbt! Elr inte..;)! Ludde hade hyrt en film, vet inte vilken, men när den var på så var det en komedi/porr. Killar... ':l. Jag märkte snabbt när en sex bild Kom fick han stånd, efter som han försökte rätta till sig och så kände jag det!
Ludde's perspektiv:
Fan, jag hade fått stånd, det var ju fan inte meningen!
Fredag:
Thea's perspektiv:
Jaha, nu är det lördag och det blir fest hos Hampus!! PARTY!!! Herregud, jag äskar verkligen party's! Musik, dans och ja, killar som tittar på en! Killar alltså, men man får inte klaga på dem.
Otur att jag hade skola innan festen!
Jag tyckte faktiskt att tiden gick fort! Herregud, sallad till lunch, mycket prat och det bästa: Ludde efter skolan! Han är det bästa som har hänt mig sen ja, jag fick mina kaniner? Jupp! *;)*
Men tiden flög iväg! Kl var redan 16.30 och jag sluta nu! Jag skynda mig hem och duscha snabbt innan Ludde kommer. Jag skynda mig att sätta på mig bikinin och så kommer Ludde kl 19.20.
- är Du redo att gå? Sa Ludde.
- jupp, har allt! Sa jag
- okai! Det är 30 min ditt bara!
- Okai, nu går vi!
30 min senare:
- framme! Sa Ludde
- hai guys sa Hampus och krama mig!
- hai Hampus! Nån här än, utom vi??
- nai, dem kommer nog snart!
- jaha, det var ju nått! Sa jag
- ta en drink elr ja vet inte
- Okai sa jag och ringer Selma!
-"var är du" sa jag
-"på väg, där om 2" sa Selma
-"Okai, syns"
Jag lägger på och ringer Kristoffer och lägger till Yvette!
- "var är ni" sa jag
- "vi är på väg" sa Yvette och Kristoffer samtidigt!
-" hur många" sa jag
-"4 min" sa yvette
-"Jaja, skynda" sa jag och la på!
Jag blev lätt varm, för det var 26 grader ute och ja, det var varmt i vattnet. Hampus hade fixat en bar, i trä och där satte Jag mig och tog en pepsi Max, men plötsligt kommer folk, föst Selma och sen "killarna", sen Yvette och Kristoffer! Men mer kom sen kom det mer, det var mest killar och 5 tjejer, jag var smallast och hade mest "former"! Alltså: stora bröst, medel rumpa och smal! Resten var medel, du vet: medel form, medel bröst och liten rumpa, men det är lika bra det ;)! Men många killar kollade på oss tjejer, men killar flirtar mycket tjejer. Märkte när nån flirta med mig att Ludde blev sur. Det var så kul att se honom sur! Men Jaja, det var fest och vi tjejer + Kristoffer badade! Men ses kom Ludde, Adrian och Kasper och kasta vatten på oss. Det var ju bara varmt och skönt! Ludde bar upp mig och börja kyssa mig, och ja, alla kollade på oss, men dem får klara sig efter som jag älskar honom, men vi sluta ändå, Ludde gick upp och jag dök några gånger och sen gick jag upp, mitt hår såg alltid snyggt ut när jag kom upp, men killarna börja kolla på mig, såklart blev Ludde sur, jag gick till honom och kysste honom, han blev sur för att jag blöte ned honom. Haha, så roligt, men han kysste mig tillbaka.

Första blickenWhere stories live. Discover now