Thea's perspektiv:
Så, jag hade brutit benet och opereras.. Jag vaknar av att ute dörren öppnas!
- * va fan!* tänker jag och sätter på mig som myskläder och tittar ut lite försiktigt med en fot.. Det suger att ha ett brutet ben. Jag tror att Ludde hörde mig och han gick snabbt till vårat rum.
- va fan Ludde sa jag tyst!
- vad? Jag kan ju inte sitta och ta hand om sig hela dagen! Sa Ludde och det gjorde ont i hjärtat! Han hade rätt. Han gick ut ur rummet och jag gick för att för att sätta på mig träningskläder och jag tog kryckorna och hoppa ut ur rummet, killarna satt i soffan och spela CS:GO.
- vart ska du då sa Ludde och jag satte på mig mina Ugs.
- jag går ut för en stund, vet inte vart jag ska men Jaja! Sa jag och börja sätta på mig en kofta, det var inte varm ute, runt 12+.
- ska du ut kl 20.22 på kvällen? Sa Ludde och "killarna" börja titta på mig och jag hoppa ut och slog igen dörren med ett hårt slag!
Ludde's perspektiv:
Fan! Nu blev Thea sur och det kommer jag få sota för! Hon har ju problem som det räcker... Hennes ben + hjärnskakning!
- jävlar! Du dödar inte mig skriker jag och "killarna" börjar skratta!
2 timmar senare:
Thea är inte hemma och jag börjar bli orolig! Hon sa aldrig var hon gick och hon kanske fick ett återfall! Jag kan inte tänka! Killarna hade gått hem för 1 timme sen och sen dem gick hem har jag varit orolig!
Thea's perspektiv:
Jag hade fått skit många sms från sms och Ludde hade ringt mig flera gånger men jag orkar inte svara! Jag var nära hemma och det började regna. Mitt hår var helt blött och jag frös så mycket. Väll hemma så sprang Ludde fram och kysste mig, jag hade märkt att han hade gråtit!
- var fan har du varit! Skrek Ludde och jag gick för att byta om snabbt!
- jag gick runt parken sa jag och gick för en matbit.
- jag har varit skit orolig sa Ludde och gick efter mig!
- du behöver inte ta hand om mig hela dagen, jag klarar mig! Sa jag och satte mig vid vardagsrummet och börja äta.
- men babe, jag menade det inte sa Ludde och börja kyssa mig som istället gick över till hångel. Jag brydde mig inte att han sa så, elr jo det gjorde jag! Men att han var så orolig att han hade gråtit, det var så gulligt och det visade att han brydde sig om mig <3!
Det slutade med att han tog av sina kläder och det gjorde jag med, han lyfte upp mig och börja hångla igen..
Jag hade gått ned i vikt så det var lättare att bära mig nu... Han börja kyssa min hals och jag stönade till det.. Det var så skönt att känna hans sex-pack och tunga.. Han gick till närmaste rum och börja knulla mig.. Det var en skön känsla att bli det..
- kondom?! säger jag och pekar på sängen.
- var?
- UNDER! Säger jag och där finns det en hel kartong av dem!
Så vi knulla i 20 min innan Ludde somna.. Han hade somnat ordentligt och ja, det blev inte mycket men Jaja!Soz för att jag ändrar och inte det blir så långa kapitel.. ;( men jag tyckte att tiden gick för fort att "jag" fick barn och sånt så ja, jag börjar om och varsågod!
YOU ARE READING
Första blicken
Teen FictionThea ska börja 9:an och hennes kärlek till Ludde har höjt från 0-100! Men Jaja, det är nått att åka skidor med Ludde!