Ludde's perspektiv:
Så, Thea hade blöt ned mig! Det var nog lika bra att jag blev blöt, efter som hon var varm från vattnet. Men Jaja, men festen höll på ett bra tag, till 00.00 tror jag. Efter det så somna Thea. Jag bar henne hem till mig och så sov vi hos mig då. Men vi vakna inte förrän kl var 10.37, tror Thea behövde sova efter festen. Selma, Kristoffer och Yvette gick hem före oss, vid 23.54 typ. Men det var skönt att jag hade en tröja med mig, för det blev kallt efter kanske 3 timmar. Alltså vid 23.56 och då lånade Thea min tröja efter som hon sov + frös.
Thea's perspektiv:
Jag vaknade hos Ludde, jag måste ha somnat på festen, Ludde hade varit snäll att bära mig hem till honom? Men Jaja, det var Snällt och så, men nu börjar jag bli orolig, snart slutar jag 8:an och börjar 9:an och då kommer Ludde byta klass ;(! Det är ju bara 1 vecka kvar till sommarlovet och det är på onsdagen! Herregud alltså! Jag hoppas att vi får sommaren ihop, elr det tror jag efter som mina föräldrar jobbar utomlands. Dem kommer vara borta i 6 månader för jobbet. Tur att jag har mitt kreditkort då dem kan lägga på pengar när jag ber snällt. Jag hade iallafall gå ut och shoppa med Selma och Yvette bara för att. Jag tror att Ludde har fotbolls träning senare elr så ska han träffa "killarna", Jag är inte säker. Men Jaja, jag ska shoppa med mina vänner och han ska spela med sina, sen så har vi sommaren ihop <3!
Ludde's perspektiv:
Jag skulle träffa "killarna" idag och spela fotboll och Thea skulle shoppa tror jag. Thea hade inga kläder så vi gick hem till henne snabbt och hon fixa sig medan jag fixa mitt hår och sånt, sen så gick vi till tåget där vi mötte: Selma och Yvette + "killarna". Vi kysstes hejdå och sen åkte vi till fotbollsplanen. Den var riktigt stor med många övnings saker. Efter som Simons pappa jobbar där så fick han nyckels där alla saker finns: bollar, koner, mm! Vi börja med att uppvärma, det vill säga =dvs: burpis, springa runt planen 4 ggr och sen dela upp lagen. Det blir: lag1: adrian, Simon och noa!
Lag2: jag, Kasper och Kalle! Ja, Kalle kom eftersom vi behövde en till. Det blev så varmt efter 10 min, det blev runt 27 grader och alla svettades. Vi spela i kanske 3 timmar elr tills "tjejerna" kommer, dvs Selma, Yvette och Thea!
Thea's perspektiv:
Jag, Yvette och Selma hade shoppat nu och det blev inte lite! Runt 5 kassar med med kläder, smink och tillbehör! Jag hade bog köpt mellan, Yvette hade 7 kassar och Selma 4 kassar. Jag hade mest sommar kläder, elr snygga kläder enligt mig. Jag hade oxå köpt en "sov klänning", en sexig en ;). Den var i mina 3 favo färger = rosa, vit och ljus grå! Så snygg! Ja, se var det ju byxor, tröjor, smink och tillbehör! Orkar nog inte räkna upp dem! Ja, just det! Tränings kläder ifall jag har lust att träna mera!
Ludde's perspektiv:
Var fan är hon! Det har gått 2 timmar! Hur lång tid kan det ta! Vi ligger under med 2 mål! Det här kommer sluta dåligt för oss, jag börjar ge upp snart!
Thea's perspektiv:
Så, nu var jag vid planen snart och ska nog kanske spela med! Jag smög in i ett hus vid planen och byte om snabbt innan jag gick ut och spela!
Ludde's perspektiv:
Thea kom in i spelet och vi vann med 2 mål mer är dem! Yes, vi vann med tack av Thea. Alltså, jag visste inte hon var så bra på fotboll. Men Jaja!
- fan Thea, hur bra är du sa Adrian och flåsa!
-nja, jag är dålig på fotboll! Min pappa lärde mig innan han flög till u.s.a och jobba sa Thea
- Du vart ju fan dålig i 5-6:a ju! Detta är fusk! Sa killarna och skratta! Jag kysste Thea och hon sprang till Yvette och Selma! Hon var varm, men svettades inte. Hon var bra, men killarna blängde surt på mig, sen gick vi. Jag, "killarna" och Thea skulle bada imon, tror hon tar med Selma, Kristoffer och Yvette. Jag vet inte faktiskt, men hoppas jag får vara ensam med Thea, det är roligare och hon är Så mysig! Hon har ett stort hjärta. Men när "killarna" och jag prata sen blev dem sura att Thea, Yvette, Selma och Kristoffer skulle följa med.
- varför!? Sa Kasper
- för att! Hon är väll nått?! Sa jag
- nej, men hon är snygg i den bikinin sa Kalle och alla skratta.
- haha! Sa jag och blev små sur.
- suris! Vi ska gå sa Adrian!
-jättekul Adrian! Bara för att det blir årets varmaste dag imon betyder inte att jag ska få ligga!
- Emm, jo! Sa Noa och alla skratta.
- jaha sa jag och vi börja jogga hem. Det var runt 1 km och sen blir det dusch och ringa Thea.
Thea's perspektiv:
Så, nu ska jag spela in nästa video med Hanna hade jag tänkt! Eftersom vi hade en engelsk kanal så tränar jag på engelskan innan vi börjar.
- how'a going bro's our name is: Emerald Block and today we are going to pla...
Ludde sår det och jag svarar
- älskling jag Spelar in just nu! Kan jag ringa dig senare?!
- nej, jag måste säga att jag har fixat en lägenhet och jag vill att du ska bo med mig! Sa Ludde och jag börjar gråta
- babe! Såklart jag vill! Men kan jag ringa dig senare så kan vi väll åka till Ikea och sånt och handla imon?! Sa jag
- Okai! Älskar dig!
Jag la på och jag grät, man såg det på webbkameran!
-whats's wrong Thea? Sa Hanna
- my boyfriend want me to move in to he's apartment!
- aww! :3 that's sweet! Sa Hanna
- thanks!
Vi fortsatte videon och jag ringde Ludde:
- så! Är du glad elr? Sa Ludde
- ja, såklart jag är! Jag ska bo med min bästa! Sa jag
- så vad sägs om att vi tittar på lägenheten imon vid 14.30!? Sa Ludde
- visst, sen blir det Ikea! Sa jag och sa godnatt!
YOU ARE READING
Första blicken
Teen FictionThea ska börja 9:an och hennes kärlek till Ludde har höjt från 0-100! Men Jaja, det är nått att åka skidor med Ludde!