Filmen

13 0 0
                                    

Thea's perspektiv:
Jag börjar kyssa hans hals, märkte att han gillade det. Han bar mig redan till det stora sovrummet, det är så stort!!! Vi hade en stor dubbelsäng och en stor 66" tv mittemot sängen, rummet var vitt och grått.
- förspel elr? Sa jag
- nej sa Ludde och putta ned mig i sängen
- jaha! Sa jag och börja kyssa honom.
Kyssandes gick över till hångel, hans tunga var perfekt! Inte för mycket saliv och mycket tunga. Han börja ta av mina kläder och jag hans. Tydligt stånd börja synas. Eftersom hans kuk var 25 cm så var det tydligt. Han börja med att stoppa in sig i mig och det gjorde ont i en början sen gjorde det inte ont. Han spände sig och han kom i mig, sen red jag och sen så gick jag till sängen och sov. Ludde Kom några minuter senare och la sig ned och sov, det var skola imon och det sög ju!
Ludde's perspektiv:
Jag hörde väckarklockan ringa och Thea var redan uppe och duscha, jag gick upp och gjorde frukost och latte till Thea. Hon kom ut i handduk runt sig och tog frukost innan hon skynda sig till garderoben och kläde på sig, sen sminket och håret. Jag packa min väska och hon packa sin väska sen var kl redan 7.34 och vi börja gå till skolan, det var bara 20 min att gå så ja.. Jag hade på mig shorts och en vit tröja. Thea hade en rosa klänning med vita Converse och en fläta i håret, en på sidan! Hon var så fin, jag älskar henne, hon är mitt allt! 
Thea's perspektiv:
Vi var framme vid skolan nu och jag sprang in, kl var redan 08.05 och vi börjar om 5 min och jag måste hämta mina böcker och springa till klassrummet snart!
- hai Thea?! Sa Selma
- hai sa jag
-vad har hänt efter festen? Sa Yvette
- flyttat sa jag och stängde skåpet
- vart?! Sa Kristoffer
- jag och Ludde har flyttat till vårt eget sa jag
- va?! Sa dem och blev överraskade
- Jupp! Vi gjorde det igår! Kom på middag imon!
- Okai? Vi kommer sa Selma
- Ludde kommer sa Kristoffer
- hey babe säker ludde och kysser mig
- hai?! Åker du och handlar elr gör jag det? Sa jag
- jag gör det säger Ludde
- Okai, skickar listan till dig! Sa jag
- ses sen sa Ludde och jag kysste honom
- hejdå sa jag och gick till klassrummet.
Vi hade Kalle ( inte killen dem spela fotboll med, utan läraren), vi hade NO..
Ludde's perspektiv:
Vi hade slutat och jag hade fått listan av Thea och att Kristoffer, Selma och Yvette skulle äta middag hos oss imon!? Jag skyndade mig att handla sen gick jag hem, eftersom Thea var ute och sprang så börja jag med middagen. Det blev TACO måndag!! Det är typ det bästa som finns. Men istället för köttfärs blev det kyckling! Det är gott, väll efter 29 min senare kom Thea och hon duscha medan jag fortsatte.  Väll när hon var ute ur duschen så kysste jag henne och gav Henne en taco, hon åt sen så la hon sig i sängen. Hon satte på tv och satte på sig sin sexiga sovklänning ;). Hon satte på simsons och låg i sängen med sin mobil och sms med Yvette tror jag.
- hai säger jag och lägger mig brevid henne
- hai?! God middag btw!
- tack sa jag och kysste henne!

Första blickenWhere stories live. Discover now