"Mys"

8 0 0
                                    

Thea's perspektiv:
Nu var jag hemma från träningen
- Ludde!? Sa jag och tittade runt
- äntligen hemma! Sa Ludde och jag vände mig om och han kom naken till mig.
- har du lust att fira det!? Sa Ludde och börja kyssa mig
- gärna! Sa jag och hoppade upp så Ludde bar mig till sovrummet.
- stånd!? Sa jag och tittade ned
- inte än.
- vill du ha hjälp med det!? Sa jag och Pedo log
- varför inte! Sa Ludde och la sig ned
- vad ska vi ta, runkning elr sugning!?
- sugning! Sa Ludde och jag gick under täcket och särade på ludde's ben och börja suga
Ludde's perspektiv:
Hon särade på mina ben och började suga, Jag blundade och kollade upp i taket, fan vilken stånd som kom.
Jag började stöna eftersom hon slickade mitt ollon.
- omg, jag kommer! Sa jag och hon slutade
- jag vill ju att du kommer i mig, inte i min mun! Sa Thea och satte sig på mig
Jag juckade och hon tittade upp.
- skönt?! Sa jag och såg att hon nickade
- JAG KOMMER! Skrek jag och jag såg att Thea gillade det, hon körde bara hårdare och det gjorde faktiskt lite ont i ett tag!
Jag kom några sekunder efter och vi byte position igen så thea låg underst och ja, det gick ju bra...
1 dags senare:
- ludde! Hörde jag thea skrika!
- vad! Sa jag och gick till henne
- kan du hjälpa mig med hyllan! Sa Thea försökte nå upp, men hon var långt ifrån att nå!
- såklart! Sa jag och tog ned hennes kamera..
- jag måste spela in lite! Sa Thea och vände kameran mot sig
Thea's perspektiv:
- Hey guys! Idag så är det lördag och jag är spänd för att Ni ville att jag skulle göra en pojkvän vs flickvän tag.. Och ja, jag ska göra den snart, men ska bara förbereda mig! Sa jag och drog en hand genom håret, plötsligt kommer Ludde och börjar kyssa mig. Ludde börjar bära upp mig och jag lägger kameran försiktigt på stolen bredvid sängen...
- ska vi!? Sa jag och log
- vill du!?
- vi har ju redan! Sa jag och skit vad sur man kan bli, han lägger ryggen i mot mig och tusan vad sur han blev, han kommer vara sur resten av dagen bara för det!
- jag ska duscha iallafall! Sa jag och gick till duschen! Jag tog med min iPad och satte på min spotyfi lista "dusch musik" och små sjöng!
" i'm on top of the world" sjöng jag och låten slutade och "dör för dig" av Danny Saucedo, jag sjöng högt och tvättade håret.
- " dagens nyheter är att pewdiepie slutar som Gamer!" Hörde jag och sprang ut till vardagsrummet i handduk!
- VAAAA! Skrek jag ut
- japp! Sa Ludde som var sjukt Pias på mig.
- NEEEEEEEJ! Sa jag och gick tillbaka till duschen och duschade klart... Jag satte på mig ett linne och ett par mjukisar, jag gick ut och såg att Ludde sov! Hur kunde han ha somnat när jag sjöng så högt!!!! Men Jaja, jag stängde av tv och gick för att göra mat, jag hämtade kameran och började filma!
- så, jag ska börja laga mat.. Ludde ligger och sover, sjukt söt! Sa jag och vände kameran till mig istället.
- Jag hade tänkt laga ludde's favorit mat eftersom han är sjukt piss och ja! Jag måste lära mig laga kebab...

Första blickenWhere stories live. Discover now