Ludde's perspektiv:
- tack babe sa Thea
Jag visste att vi skulle ha skola imon
Fan fan fan!! Skola är inte det roligaste som finns. Men Jaja, jag har ju Thea för mig själv i en dag, sen har vi skola! Men idag märkte vi att det var vackert väder, så vi skulle gå och bada! Jag skulle bara skynda mig hem, men eftersom Thea inte hade nån bikini så följde jag med henne och handla det ;)! Kl var ju redan 10 och vi åkte till Täby C (centrum), herregud var lite folk! Men Thea gick till hollister där köpte hon en söt rosa push up och string bikini! Den var så söt och sexig.
Kostade runt 300 kr, billig jävel, killen i kassan flörta med henne, jag blev sur men Thea bara log och gick ut. Hon tog tag i min arm och vi gick runt och till slut sa jag
- vad sägs om lunch, skit hungrig!
- vad sägs om Subway?
- visst! Så har vi nått att åka på!
- jaha, Okai! ;)
Hon gav mig blicken "jag-tycker-du-är-sexig-blicken"! Jaja, vi skynda oss igenom Subway, hon tar alltid grönsaker och hon är skit smal!
- vad tog du sa Thea??
- hmm, kyckling, grönsaker och sås sa jag, dd??
- hmm, grönsaker och ost!!
Vi åt mesans vi åkte hem till mig, där hade vi den bästa platsen att bada på, mina föräldrar jobbar alltid sent + min lillebror är på sin skola och ja, hon bytte om och jag fixa filt, handdukar, nått gott och ja, sen gick vi! Det var inte långt till stranden, (Norrviken stranden), men när vi var framme såg vi "killarna", alltså det är:
Kasper, Adrian, Noa, Hampus och Simon! Fan fan fan, jag ville ju vara själv med Thea! Helvetes jävla skit!
- Hey Ludde! Skrek Hampus!
Jag la en arm runt Thea och sa
- tja! Vad gör ni!
- solar/badar! Ni då? Sa Noa tillbaka
Jag Veckla ut filten och Thea la sig ned! Killarna titta på henne och jag gav dem en sur blick!
-"min tjej" sa jag tyst
- Ludde, jag går ned och dopar mig sa Thea och killarna skrek
- JAG MED!
Thea's perspektiv:
Jag märkte att Ludde blev sur så jag tog tag i hans arm och drog han ned till vattnet!
- va fan! Det är ju iskallt! Sa Ludde
-ja, sista badet innan skolan! ;)
Ludde börja kyssa mig och killarna fick oss att sluta, jag blev lätt sur och Ludde lyfte upp mig och jag blev ju chockad, han hade inte burit mig sen vi hade sex! Men Ludde gick upp och torka sig, resten av killarna börja slänga vatten på mig! Det var så kallt! Jag dök under vattnet några gånger sen gick jag upp! Jag frös och Ludde krama mig, det gjorde mig varm i kroppen! Men det var så kallt! Jag skaka, men Ludde tog fram en filt runt mig och krama mig, jag blev varmare, men frös ändå! Ludde märkte att jag frös super mycket, så han krama mig hårdare, sen hoppade han under filten, han var så varm! Nu krama han super hårt! Men jag börja märka ett stånd! Inte så stort, men ändå ett stånd är ett stånd! Jag la mig på så att det inte syndes, men det var svårt! Jag och Ludde var inte där länge, utan gick till mig, för det var närmast, vi la oss under täcket och börja kyssas, han la sin ena hand på mina bröat och ena på insidan av mitt lår, fan vad han var kåt! Han börja kyssa min hals!
Ludde's perspektiv:
Jag börja kyssa hennes hals, jag flyttade händerna till hennes stora bröst, kan inte sluta tänka på dem, men Jaja, sista knullet innan skolan börjar!
- förspel? sa jag
- Okai sa Thea
Jag börja ta av hennes tröja och bh, hon tog av min tröja. Jag börja ha händerna på hennes bröst igen och nu börja jag klämma, hon stönade och nu ville jag oxå ha lite! :(
Men utan att märka det så gick Thea under täcket och börja suga och ja, hon var bra på vad hon gjorde var så skönt! Jag fick några stön ur min mun när hennes tunga kom på mitt Ollon! Jag börja titta upp mot taket. Fan fan fan! Jag var nära på att komma!
Thea's perspektiv:
Jag märkte att han spände sig och satsen kom, men en kraft i min mun! Det var så salt, men så värt det! Jag märkte att han ville ge tillbaka, så nu låg jag längst ned och han uppe på, han gick ned och slicka, han var bra på det han gjorde! Han visste vad han gjorde! Men Jaja, han kom up och kysste mig, sen så stoppa han in sig i mig och ja, han kom några sekunder senare! Det sluta med att han sov hos mig, han var så varm och ja, bäst! Jag hade satt väckarklockan på 5.30 så jag skulle hinna, men väckarkl ringde och vi vakna, Ludde kysste mig morgon och jag kysste tillbaka innan jag gick och tog en dusch, men såklart följde Ludde med ;). Duschade snabbt innan man tänker är kl 6.00 och jag skyndade mig att klä på mig, fixa håret och sminka mig innan jag packa min väska! Tänk att kl redan var 7.30 nu! Vi sprang till bussen och ja, vi han med den! Vi åkte in 30 min innan vi var framme vid skolan, jag gick och lämna mina böcker innan Yvette, Kristoffer och Selma kom fram till mig!
- hai Thea sa Yvette och krama mig
- hur var skidresan?? Sa Kristoffer
- den var väll bra sa jag och Selma slog till mig på axeln och log
- hai babe sa Ludde och kom fram o kysste mig!
- hai baby! Vad gör du??
- säger Hey till min babe!
Ludde's perspektiv:
Jag gick fram och kysste henne, Kristoffer och Yvette verkade förvånade!
- måste gå, har lektion nu! Sa Thea
- visst, ses sen babe
- Bye baby! Sa Thea!
Jag skynda mig till killarna och sa hey!
- vad händer!? Sa Adrian
- inget, sov hos Thea inatt!
- fick du ett knull elr? Sa Hampus!
- japp, världens bästa! Hon är skit bra! Sa jag och killarna blev överraskade!
- jaha, det var väll surt! Sa Simon.
- lektion helvete då! Sa jag och gick till Sv! Så jävla tråkigt, men Jaja, får väll överleva tills lunch! Lektion efter lektion! 3 lektioner innan lunch! Så piss, men man får överleva om man vill ha lunch! Vi skulle äta kebab och jag skulle möta Thea innan lunchen, var fan är hon!?
- hai babe! Var har du varit!?
- lektion! Kalle drog över! Är så hungrig!
Jag gav henne en kyss och sen gick vi från varandra, lunch baby! Kebab!!! <3! Det bästa som finns!
Thea's perspektiv:
Jag gick till tåget med Yvette, Kristoffer och Selma, vi skulle äta lunch i Sollentuna C (centrum), jag tror det blir pizza, men annars en sallad! Men Jaja, vi hade ju lunch i 2 timmar. Vi åt och åkte tillbaka, kl var ju redan 13.30 och vår lektion börjar 13.40! Så det är engelska, sen slutar jag 15.45!
Ludde's perspektiv:
Nu hade jag slutat och kl var 15.44, jag väntade på Thea, vi skulle åka hem och ta det lugnt, sen vet jag inte vad som händer!Förlåt om det är för snuskigt (dirty)!!
Och om det blir för långt! 😂
ESTÁS LEYENDO
Första blicken
Novela JuvenilThea ska börja 9:an och hennes kärlek till Ludde har höjt från 0-100! Men Jaja, det är nått att åka skidor med Ludde!