Prolog

829 45 2
                                    

Witam.
Nazywam się Sakura Haruno, mam siedemnaście lat, zielone oczy i jasnoróżowe włosy. Odkąd pamiętam mieszkam w małej chatce głęboko w lesie, razem z moją mentorką Tsunade-sama. Ona sama powiedziała mi kiedyś, że moja matka przybyła do niej w zaawansowanej ciąży i zmarła przy porodzie.
Zapewne zastanawia was fakt, dlaczego nie mieszkamy w jakiejś wiosce. Otóż Tsunade-sama jest wiedźmą. Po śmierci mojej matki postanowiła się mną zaopiekować, a gdy odkryła we mnie magię, mianowała również swoją uczennicą.
Normalnie wiedźmy mają predyspozycje do kontroli jednego żywiołu. Jeśli wiedźma jest silna, jest w stanie kontrolować dwa. Ja urodziłam się pod znakiem ziemi. Kiedy jednak moja magia się ujawniła, Tsunade-sama odkryła we mnie również predyspozycję do władania żywiołem wody. Od małego ciężko pracowałam, by opanować moją siłę.
Jednak moja mentorka zaczęła słabnąć. Jakimś cudem mieszkańcy pobliskiej wioski się o tym dowiedzeli i gdy Tsunade-sama poszła na zakupy, Ci ją pojmali i spalili na stosie. Dowiedziałam się o tym jeszcze tej samej nocy, kiedy jej duch objawił się mojej osobie i powierzył pewne zadanie - miałam wyruszyć do jej starego przyjaciela, by przekazać tę informację. On zaś miał pokierować mnie dalej.
Od tego momentu zaczęła się moja przygoda, już od samego początku malująca się w ciemnych barwach.

Grzechów krwią nie odkupisz [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz