11. bölüm:ikinci round.

121 3 2
                                    

Yani,övünmek gibi olmasın ama ;

Ben bir çırpıda kurşun gibi delip geçtim 10 yıl esirliğimin.

Ve karaciğer sancısını bi kenara bırakırsak ,

Gönül yine o gönül;kafa yine o kafa . 

                                                                           –Nazım hikmet.


Asrın yüzündeki gülümsemeyi bozmadan ,sarışının yanına yaklaştı.genç kızın göğsü hızla inip kalktığında alayla güldüm.

''hayatım bize biraz müsaade eder misin?'' dedi yapmacık bir tatlılıkla.Kız,o heyecanla nefes almayı unutmuştu.

Ah,benim küçük tatlı salağım;o hayatım kelimesinin tek anlamının ''adını unuttum ama bunu çaktırmayacağım.'' Olduğunu bilseydi keşke.

Sarı kafa –bende adını çoktan unutmuştum.-odadan pıtı pıtı çıkarken Asrın yüzünde tehditkar bir gülümsemeyle bana döndü.

Ve o an korktum.

Onun tehditkarlığından korkmadım aslında.

o bakışların bana verdiği histen korktum.

O içimde alev alev yanan intikam arzusunun yeniden açığa çıkmasından korktum.

Damarlarımda tatlı bir şarapmışçasına dolaşan adrenalinden korktum.

Ama;

Küçüklüğümde canavarlardan korkmama rağmen her gece inatla tek yatmam gibi;

Her adımımda yanmaktan korksam da inatla ateşe koşmam gibi;

Yine korkumdan kaçmadım.

Onun yerine ona bakışlarımla karşılık verdim.Her şeye hazırdım.İstiyordum.İçimdeki o karanlık gücü çıkartmak için can atıyordum.Ama önce....

''Şartlarım var.''keyifle ringe yürürken o mavi gözleri kocaman oldu.

''Şartların mı var?'' kafamı salladım.

''evet ,şartlarım var.''

Yine bir kahkaha patlattı.Bu kadar komik miydim gerçekten?

''her seferinde beni şaşırtmayı başarıyorsun Asi.

Dökül bakalım,nelermiş şartların?''

Kollarımı kavuşturup etrafında bir tur attım .

''ilk şartım koşullar üzerine;kameralar kapalı,kapılar kilitli olacak'' parmağımı yavaşça sırtında gezdirdim.''kaçmanı istemeyiz değil mi?''

Kaslarından süzülen hafif bir ürperti parmak uçlarıma ulaştı.kafasını bana doğru çevirip hiçbir şey demeden ikinci şartı bekliyordu.

''ikincisi'' dedim

''bu dövüşte tek kural kuralsızlığımız olacak.Hiçbir zaman adil dövüşmedim.dövüşmem de.''

''neden? korkak mısın?'' attığı yemi yutmadım.

''aptal değilim diyelim.''

Kural demek düzen demektir.bu da adil dövüşmektir''

Demek inatlaşmaya devam ediyorduk.güzel.

''kural,kıçına tekmeyi bastığımda küçük bir kız gibi ağlamaman için alınmış önlemdir.'' Diyerek ringin öbür ucuna yöneldim.''hazır mısın,yabani?''

TOPUK SESLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin